Lenie Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 sjo...drukke dag weer vandaag. alles spik en span...nu maar eens een bak gamba's naar binnen werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Lenie, dat klinkt heerlijk!!!!!!! Eet smakelijk! Ik heb mosselen gehaald bij de haven, maar ik lust ook graag gamba's, wel pittig, dus met rode peper en knoflook. Morgen ga ik de mosseltjes koken, mijn dochter met vriend komt eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Je maakt me jaloers met die gamba's Lenie mmm Heee Pareltje Heb je "kale kano"?? youtube m maar ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Er zijn dus geen mensen die mijn maatje willen zijn. Dan doe ik het toch alleen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Rustig rustig Achia Het komt wel en anders kun je je ook nog inschrijven bij de draad:Zoek een maatje.. Heel veel hebben er hier een maatje (ik ook) Dus jou maatje komt ook wel. NIet gelijk met de kont tegen de krib hoor, pas op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: ericwat zijn Frummers ?leden van dit forum?quote> Eric, klopt, Een beetje een grapje met het woord forumleden.Aicha, er zullen zeker mensen/frummers zijn die dat willen.Alleen denk ik dat iedereen nu aan het eten is.Helaas kan ik het niet zijn voor je, ik ben geen stopper maar een minderaar!.Er komt vast wel een reactie op jouw vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Geweldig he Hannah Ik kon m al, maar hij blijft leuk en ongelofelijk eigenlijk Hoe vinden ze het he... Prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Frummers zijn ook: Frummeloren Friemels Friemelaars Flummelkes Flanellekes Flapilapi's Flapdrollen Flapuiten Fluiters Flierefluiters Floralieën en Fleurkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 grrr Rae ik ben geen flapdrol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Aicha, wat verwacht jij van een maatje??? Zoals je wellicht al hebt gelezen, ben ik een ahum, twijfelende minderaar. Ennuh, ben ik voorzichtig geworden, door allerlei dingeskes... dus bv, mijn stop datum plaatsen enzo dat doe ik ,iet meer. Mijn eigenlijke goal (zeg ik voorzichtig) is om geen behoefte meer te hebben aan drank of wat dan ook. Beetje bij beetje lijkt mij dat te lukken. Ook dank zij dit forum!! Echt wel! In het begin dat ik hier schreef was ik overdonderd door fanatisme van sommigen. Daarna heb ik een hele tijd niet meer geschreven. En nu, tja nu, nu ben ik weer een aantal weken clean en wil dat zo houden ook. Wel daarbij vermelden dat ik eergisteren en ngisteren een slipper heb gemaakt. Maar goed. Had zijn reden hoe belachelijk die ook mogen zijn. Waarom schrijf ik dit nu allemaal?? Hm, iets wat Jopie me van middag zei is blijven hangen, over "met de billen bloot of niet" Normaal ben ik niet echt iemand die hier heelder verhalen over mezelf schrijf. Maar misschien moet ik dat idd een beetje meer gaan doen. Zelfs hier dan maar. En tja, ik is ik en wat de rest daar dan van vind ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: RaeFrummers zijn ook: FrummelorenFriemelsFriemelaarsFlummelkesFlanellekesFlapilapi'sFlapdrollenFlapuitenFluitersFlierefluitersFloralieënenFleurkesquote> :D:DLeuk!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: wittegrrr Rae ik ben geen flapdrol!!quote> ping! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Hallo Lilly, Je stond er toch bij, op het dagpact, of vergis ik me? Het gebeurt wel vaker dat men niet reageert, vooral als er veel tegelijk gebeurt. Dat is absoluut niet persoonlijk hoor. Het overkomt mij ook weleens. Gewoon je vraag of wat dan ook nog een keer stellen of roepen "waar blijven jullie?". Zoals je ziet ben ik ook een behoorlijke beginneling. Ik heb je "wie is wie " wel gelezen hoor en ik leef met je mee. Niet teleurgesteld zijn. Succes met je 4e dag en sterkte in het weekend (voor mij altijd moeilijker). Laat even horen hoe het je vergaan is. Dat zou ik leuk vinden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Aan Snoep, Van harte gefeliciteerd met je acht maanden. enz. enz. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Dag Heleen, Zet hem op hoor! Ik leef mee. Lytse:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik zocht ff zo een mopje dat een zus dr broer zit te versieren op de pc zonder dat ze van elkaar weten dat ze het zijn Han. Als ze dan later beneden komen ziet zus aan de kleren dat het haar eigen broer is Die is ook te grappig maar ik kan m niet vinden. Over binnenhuis op de pc met elkaar communiceren gesproken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 hahahaha!!!! Wat ken jij mij toch goed Hannah!! Maar nee, biechten dioe ik niet. Enkel reflecties van dingen waar ik de laatste tijd over na denk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeNormaal ben ik niet echt iemand die hier heelder verhalen over mezelf schrijf.Maar misschien moet ik dat idd een beetje meer gaan doen.Zelfs hier dan maar.quote> Doe wat je denkt dat goed voor je is, Meisje. Ze zeggen wel delen is helen. Maar ze zeggen ook zwijgen is goud. 'k had nog een liedje voor je gepost paar uurtjes geleden. Je was net weg. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Pfff das maar goed ook dan VM, dat het geen biecht van je was. Anders had je mooi 6 weesgegroetjes moeten doen Toevallig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ik ga nog ff lekker buiten zitten Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ave, Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc et in hora mortis nostrae. Amen. Mooi tekstje toch. 'Gezegend zijt gij binnen het vrouwendom'. Hihi Doe toch maar die weesgegroetjes, VM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Oh, welk liedje dan Rae??? Ennee hmmmmmmmm Witte, mag ik die wees gegroetjes dan rustig, boete doende gestaag op, zeggen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Mag ik dan ook Carmina Rae???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Originally posted by: Rae Originally posted by: Vlaamsmeisjeje wit waje moe doejn ?Raetis tied dathuut is,snelle poeze aka snelle prente,quote> Meisjtje, e je gie wel e geheuhn gie? Two Cowboys - GegingegeugengiZe spreekn't wel nie uut met e 'hee' mo met e 'hache'. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Ohhhhhhhhh jaaaaaaaaaaa sorry rae dak niks daar over gezegd had!! Maar echt!! Fan-tas-tisch!!!! Kende er n aantal ander van hun maar deze niet!! geweldig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden