Yvonne Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goeiemorgen frummers. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, de rest vind je in de keukenkastjes en koelkast... Ik hoop dat het een droge en zonnige dag zal worden met niet al te veel wind. Voorlopig is het alleen nog maar aardig donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen Vonneke Je verwent ons maar weer op deze vrijdagmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Good morning Yvon lekker dat je het ontbijt klaar hebt. Ik zit al aan de koffie, zonder sigaret. Hier is het ijskoud, meestal een teken van een heldere dag. Gister naar de AA geweest en verder een goeie week gehad. Laatste dagje werken, dan weekend. Even lekker niks gepland voor dit weekend, evn rustig aan? Fijne droge dag allen, tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik zeg, een goedemorgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goeiemorgen Sha... Ach, kleine moeite hoor, wilde zelf ook wel graag een bakkie... en duik nu de tuin even in voor een pafke... Het licht zien worden heeft ook wel weer wat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Morgen Niets en Tina, Gaat goed he Niets? Lekker ! Ik ga nu eerst even kijken hoe koud het hier is... *aanpassing: lettertje teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Hey Niets en Tina ook al op zijn er vast nog wel meer al wakker maar nog aanspreekbaar misschien Von, als je even wacht loop ik met je mee........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Even voor mijn vriendinnetje Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Mogge Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen allen! Lekker bakkie en een pafke Von! Thanx! Straks ga ik bij mijn dochter ook een bakkie doen, gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Het is zeker een stuk frisser, gister zat ik op de fiets en moest echt een jas aan. Vannacht had ik het ook koud, werd er wakker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik vraag mij af hoe het met Snoepje gaat. Nog even op de draad van gister gekeken maar niets kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik heb vanmorgen zelfs de verwarming even aangedaan wel net zo fijn als ik zometeen onder de douche uitkom want ook hier is het KOUD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goeie morgen allemaal, wat een drukte opeens. Iedereen tegelijk wakker. De douche is al vrij. Ik moet nu al de deur uit. Yvon het gaat idd erg lekker. Nu al ruim 6 weken, ben stiekem wel een beetje trots, hihi. Fijne dag allen en houdt het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Zo, was even lekker. Ook goeiemorgen Bor en Madelief. Hier binnen is het prima, zwaar geisoleerd, dus nog steeds 22 graden, maar buiten is het 6 graden, inderdaad koud. En opeens is het licht ook , ALS het dan licht wordt gaat het ook wel snel nog gelukkig.. Ik ga het hondje uitlaten en dan mag ik richting werk. Mensen, maak er wat van vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Niets :present::present::present: mag je zeker trots op zijn! Douche vrij?................mooi, sta ik eronder!! Niets, fijne en droge dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 goede morgen allemaal. lekker een kop koffie yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 werk ze voor diegene die zo de deur uitmoeten. en madelief je hebt toch een hele goede reden om een hond aan te schaffen? als je man niet steeds rekening met je wil/moet houden dan moet hij je maar een hondje kado doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen, Brrrrr....., koud buiten, werd weer eens wakker met een druppel aan mijn neus van de koude hi!. Tommy al uitgelaten en ligt nu met zijn snuit op mijn voet te kwispellen, met andere woorden, hij wil hapjes! Voetbal gekeken gisteren en was redelijk goed. Vandaag weer trainen en morgen een chilldag en helemaal niets doen, heerlijk! Jullie lekker geslapen? Ga wat eieren met spek maken, zo een trek! Adieu Toine:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 hier op zich wel goed geslapen. werd alleen weer eens gestoord door de buren die rond tweeen thuis kwamen uit de kroeg. en werd op een gegeven moment wakker van de kou maar gelukkig ligt er altijd een extra dekentje op het voeteneind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen allemaal, vandaag weer fris wakker..heerlijk. Iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Frumpjes, fijne dag I'm @ work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Goedemorgen, nog niet helemaal fris hier, ben al een paar dagen verkouden. Gek eigenlijk sinds ik niet meer drink heb ik vaker een beetje kwaaltjes. Zal de overgang naar de herfst wel zijn. Ik hou wel van de herfst, de vergankelijkheid. En als je goed kijkt zie je de basis voor het voorjaar al weer gelegd worden. Natuurlijk ben ik wel blij met mijn huis die de kou en vocht een beetje buiten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Ik start vandaag even een dagpact. Niet dat ik wil drinken nu, maar het is vast voor de avond. Beetje voorzorg kan nooit kwaad. Dagpact: Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 geoiemorgen Jaap, ik sluit ook de pact met je. Vandaag niet drinken. Heb trouwens ook last van snotteren en hoesten, maar bij mij is het nu al langer dan een week. Erg vervelend. Beterschap...lekker even stomen onder een handdoek...komt het lekker los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden