Spring naar bijdragen

Zaterdag, 17 september 2011

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: fleurtje
Snoepje :heart:

Gabs, je mag hier ook beginnen hoor. Vind geen energie de laatste zoveel tijd. Het is hier een stal...en zelfs dat is een understatement. Poetsen is in het begin goed als afleiding. Later wordt het gewoon terug één van die boring jobs.quote>

het is hier erger dan een stal, op mijn huiskamer na dan, want die is spik en span :) eergister in een boze bui gedaan, vertelde juist gister dat ik het zo knap vindt hoe jullie dat allemaal doen, ben niet zo'n poetser, voel heus wel de voldoening, maar woon alleen, en de gedachte ''waarom ,zou ik....'' wint vaak ;) bovendien heb ik 2 zeer zwaar verharende katten, en dat helpt ook niet mee, maar was gister vol goede moed om de keuken en bijkeuken te gaan doen, maar... in slaap gevallen, en nu ook weer de hele ochtend verslapen :$

aan de andere kant; voor mij is in bed liggen een goede afleiding :D

en ik wens mijzelf een interieurverzorg(st)er, dat lijkt me echt een droom :moon::light::heart::sun::rose::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Aicha
Hi mijn toetsenbord is dronken. Als ik een dubbele punt wil plaatsen krijg ik ±.
En zo vergaat het ook met andere tekens. Even puzzelen welk verkeerd knopje ik weer ingedrukt heb:Dquote>

heb ik ook al maaaaaaaaaaanden,.. even de control shift tegelijk indrukken,.. dan iestie weer even normaal, daarnaa moet je het nog 1000 keer doen.. nieuw toetsenbord helpt niet heb ik ook al geprobeerd... grrrrrrrrrrr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: heleen
Goedendag Allemaal.

Ondergetekende heeft vanochtend besloten voor algehele drooglegging te gaan (:
Wat een gemier om te minderen....

Realiseerde me ineens dat ik dat al jaaaaren aan het doen ben , om vervolgens weer eens door te schieten met alle gevolgen van dien.

Tijd om de "problemen" op andere wijze op te gaan lossen.

Net na mijn aanmelden hier heeft iemand me dat al eens aangegeven: helemaal stoppen = meestal "makkelijker" ( weet niet meer wie).

quote>

TOP heleen,
daar was ik ook mee bezig, al heeel lang om te concluderen dat ik dood en doodmoe word van het dealen en onderhandelen met mezelf... smorgens al overwegingen maken.. nu is het simpel, `gewoon` niks!! dus geen handelen etc... maar wel een vreemde gedachte,.. noooit meer,...pfffffff
lastig hé..
maar top dat je het nu hardop hebt gezegd,!!!!
ik vind jou een kanjer!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lilly en Heleen, en nu niet meer concentreren op wat je niet mag drinken en eten,

maar wat je allemaal WEL mag drinken en eten. En inderdaad, het geeft zo veel meer

rust in je hoofd en systeem dat je niet meer bezig hoeft te zijn met 'proberen sociaal te

drinken' en het organiseren en tellen van hoeveel je mag hebben. Nu is het voor jezelf

veel duidelijker en ook voor je omgeving.

Top :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Jihaaaaaaaa :D
er is weer een dagpact vandaag, daar doe ik aan mee, want hele dag vrij, en das voor mij een trigger, en ik wil natuurlijk heerlijk helder aan het werk morgen :D

Dagpact;

Aicha
Bol
Irisje
Lilly
Borretje
Gaby
Lidia
Heleen doe je mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is weer een dagpact vandaag, daar doe ik aan mee, want hele dag vrij, en das voor mij een trigger, en ik wil natuurlijk heerlijk helder aan het werk morgen :D

Dagpact;

Aicha
Bol
Irisje
Lilly
Borretje
Gaby

Heleen doe je mee?
Lidia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Aicha
Bol
Irisje
Lilly
Borretje
Gaby

Heleen doe je mee?

Lidia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, jullie kunnen wel zien hoe graag ik mee wil doen, dacht dat het niet gelukt was omdat ik bij het origineel zat te kijken.

Ben pas een beginner met quoten en zo, als Bolletje het laatst niet had uitgelegd, zou ik helemaal niet geweten hebben hoe het moest.

Het was me vorige keer ook gelukt, dus ik dacht : volhouden!

Deed ik dat maar bij niet drinken, maar het gaat langzamerhand wel beter.

Old habits die hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby

Toen iedereen hier al op 1 oor lag, heb ik me vannacht ook droog afgemeld.

Was aan het bijlezen, dat is bijna een dagtaak, als je 3 dagen achter bent.

Lijkt wel een verslaving!

En toen schoot het ineens door m'n hoofd: o jee, dat hoort niet, moet me afmelden, dus gedaan, maar niet iedereen is zo gek als ik om alles bij te lezen.

Maakt niet uit, gaat erom dat ik de dag droog door gekomen ben.

Bij mij is het helaas niet zo dat ik de vlg. fris ben, eerder het tegendeel: of ik slaap slecht of kan niet wakker worden. Zoals nu, dus er is geen directe beloning te merken.

Moet dan maar aan de lange termijn denken. Iemand schreef hier laatst dat die dan n iet zo lang zou worden.

Zou ook zo graag niet meer willen roken, dat had jij toch aardig onder de knie.

Omdat ik nu niet naar een winkel ga, vanwege drankverleiding, heb ik besloten het met de peuken die ik nu heb uit te moeten zingen tot maandag.

Helaas zijn er benzinestations.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, even terug binnen, wat is het toch weer druk vandaag.

Han, ik las je, en leef met je mee. Kan je buiten, iets gaan doen of iemand bezoeken of zo ?? Je niet wegsteken hoor, is voor niks goed :heart: of anders een goed lang telefoongesprek met iemand die dicht bij je staat ;)

Goeiemiddag trouwens iedereen vanuit de haven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liefje, ik mis je ook hoor, maar dat ga ik goedmaken eind september hé, de datum is in de maak ;):heart:

Fleurtje, je tweestrijd zoals je gisteren beschreef in fleurtje 1 en fleurtje 2, vond ik geweldig. En voor heel velen herkenbaar vermoed ik, zo ook bij mij, alleen is will 2 bijlange na niet zo sterk dan will 1. Ik bewonder erg je schrijfstijl de laatste maanden en je bent een enorme bijdrage geworden voor dit forum. Jij en vele anderen.

En zeggen ze niet......samen sterk ?? :sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...