Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: Niets Had het ook op kunnen drinken natuurlijkquote> Maar dat heeft onze Niets wijzelijk niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Gelukkig niet nee. Thanx voor de ruggespraak! Ben wat opgeluchter nu. Ik ga lekker slapen. Good night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Mooie dromen Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goedenavond, moet nog bijlezen, maar meld me alvast droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik ga ook maar weer (was nog niet eens weg ) ben alleen klaar wakker omdat er zoveel door mijn hoofd spookt misschien met een hamer zo een tik geven raak ik zeker wel onder zeil tot morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Shoot, Hannah, stop idd. het mondbranden. Ik vecht dr ook nog mee. Het moet eruit. De onruststoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Lytse , mooi sterke engel Slaap tijd, ook voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Dag frummers, Mijn probleem is ook, dat het lezen zoveel tijd kost. Inmiddels is het alweer heel laat. We hebben vandaag een drukke dag gehad. We zijn de flat van mijn schoonmoeder aan het leeghalen. Zij is in een verzorgingshuis opgenomen en haar flat is nu verkocht. Veel werk en er komen emoties boven van het leeghalen van mijn moeder's flat vorig jaar; zij was toen plotseling overleden. Ik ben blij dat Fleur weer op het forum is verschenen. Fleur Ik ben blij dat je therapie gestart is. Je tweegesprek vond ik ook heel goed beschreven: de discussie die ieder van ons in zijn hoofd hoort afspelen. Aan allemaal: ik ga nu slapen. Welterusten en tot wederhoren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Shahire, Hamer.....als ik niet kan slapen vanwege het malen, zeg ik hardop tegen mezelf, kom maar op met die moker. Mss moet je eens wat zwaarders proberen, kijken of het helpt. Welterusten dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden