Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 ohhh heb een geweldige nieuwe jeans gekocht gisteren, hahaha blijft leuk nadat ik 70 kilo ben afgevallen, heb nu een normaal maatje,... gaat natuurlijk nergens over, maar was heel eventjes blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 mogu, BamBam, Tatum, Albertina, Toine, Will, Niwi en Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: lillyohhh heb een geweldige nieuwe jeans gekocht gisteren, hahahablijft leuk nadat ik 70 kilo ben afgevallen, heb nu een normaal maatje,...gaat natuurlijk nergens over, maar was heel eventjes blijquote> Lilly!!! 70 kilo?????Dat vind ik echt knap meis!!!!Die broek heb je dan dubbel en dwars verdiend!!! En blij mag je zeker zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 zit net te lezen bij wie is wie... wat me opvalt dat er zo ongelofelijk veel mensen zich dapper en vol goede moed aanmelden,... en vervolgens nooit meer komen posten,..... en wat me ook opvalt is de lieve reacties onverminderd bij elke nieuweling... jullie zijn zo lief voor degene die het willen voelen.. moest ik ff kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: lillyohhh heb een geweldige nieuwe jeans gekocht gisteren, hahahablijft leuk nadat ik 70 kilo ben afgevallen, heb nu een normaal maatje,...gaat natuurlijk nergens over, maar was heel eventjes blijquote> Lilly!!! 70 kilo?????Dat vind ik echt knap meis!!!!Die broek heb je dan dubbel en dwars verdiend!!! En blij mag je zeker zijn!!quote> thanx madelief, maar ik heb het niet zelf gedaan, maar een GBP gehad, maagverkleining en een omlegging. dwanmiddels dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Lilly 70 kilo afgevallen??????? Tjeetje als ik dat van mijzelf aftrek weeg ik nog 5 kilo. Wat een prestatie meid dat verdient een :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 BamBam wat is er met jouw gebeurt? Heb je met je vingers in het stopcontact gezeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 hahaha Aicha, dat is dan niet gezond meer hoor, gewoon lekker 75 blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 hm 10 dagen geleden zat ik te huilen achter mn pc met een enorme kater, letterlijk en figuurlijk,.... pff nu 10 frisse dagen verder, beter zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: jopiefleur...de waarom-vraag is óók een hele gevaarlijke....soms is het geen waarom, enkel bedrog van jezelf, zowel de ene als de andere kant op. Nagel op de kopVandaar...wat is waarheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Fleurtje lieverd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Aicha duurde een beetje langer voor ik aan de laatste blz was..pc bleef beetje steken. Vastzitten of hoe zeggen jullie dat? *nog niet goe wakker, blijf mijn zinnen maar corrigeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Kolere, 70 kilo. Dan leek je zeker op een tuimelaartje Lilly:) Goed van je man. Hoe heb je dat gedaan? Ik heb een vriendin die 30 kilo is afgevallen maar daar kan nog meer bij! En weet je Lilly, het is niet moeilijk om een nieuwkomer aardig te bejegenen. We zitten allemaal, toch op een zekere manier, in hetzelfde schuitje. Ik ben blij met nieuwkomers. En ja, er komen velen en er blijven weinigen hangen. Maar die anderen komen wellicht terug. We doen het allemaal op ons eigen tempo. En maken allemaal onze eigen fouten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 goedemorgen allemaal. Jane, gefeliciteerd met je dochter. Vandaag komt er visite voor mijn verjaardag, ik voel me wel weer sterk vandaag, dus moet lukken. Niet goed geslapen helaas. Lilly, goed joh...10 dagen, moet heerlijk voelen. Ik zit nu op dag 4. Fijne zaterdag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 hey Fleur, hoe was je sessie gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Fleur wat zijn wij toch onrustig in ons koppie. Vliegt van hot naar her niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 sorry woensdag, dagen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik moet er weer ff vandoor... Dochter is uit bed Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: AichaBamBam wat is er met jouw gebeurt? Heb je met je vingers in het stopcontact gezeten?quote> BB: hihi. Kapper was nie goe geworden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Nog ff snel aan zonnetje Het was best goed denk ik. We hebben nog een 4 afspraken vastgelegd en vandaar zien we wel. Heb nog niet zo'n goed idee hoe we verder gaan. Spuwde gewoon alles uit die eerste sessie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Bam Bam. Ach tis ff wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 en als laatste...of iemand problemen ervaart met drie drankjes, met eentje of met twintig....iedereen is welkom en het gaat om het probleem ervaren. Zélf. Al eerder gezegd, het is hier geen wedstrijdje, toch? Een onderschrift : "heb ik nog bloed in mijn alcohol" bij die kleine hoeveelheden zegt dan wel iets over jezelf, irisje.....erger maken dan het is is ook weer niet helpend voor jezelf, vermoed ik? Succes met je beheers-poging, dat dan weer wel uiteraard....en ik ben ervan overtuigd dat je hier aandacht en steun zult vinden Dankjewel Jopie. Mijn onderschrift is een zin die ik in een boek heb zien staan van Marianne Wijne. Deze zin bleef gewoon hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ik citeerde Jopie hier, moet even wennen aan het forum. Sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Je mag alles vragen, alles verkeerd doen, geen sorry voor nodig. Zo zijn we allemaal begonnen. Fleur, je hoeft misschien ook nog niet te weten hoe het verder gaat toch? Wrs wijst het zich vanzelf. Goed van je. Weer een stap verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Dat gezeik over mn haar, kapper is geweest. Hoppa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden