Spring naar bijdragen

Zondag 18 september 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Tatum,

toen ik nog wilde drinken

was ik ook graag alleen.

Ik vond het al naar als de telefoon

ging of als ik het vermoeden had

dat er iemand op bezoek zou komen.

Als ik mezelf had voorgnomen om te drinken

hield ik alles buiten de deur

Het drong in het begin niet eens tot mij door

dat ik alleen wilde zijn om te drinken.

Ik hield mezelf voor dat ik druk genoeg was,

werken sociale contacten mijn vader en ga zo maar

door.

Dus een momentje voor mezelf had ik wel verdiend.

Ja, drinken wilde ik, dat was alles.

@letter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij mij komt Spikie over als een heel verstandige vrouw. Niet iemand die ondoordachte dingen gaat doen. Maar ik kan me voorstellen dat, als je net je vriend op straat hebt gezet, je nu niet zo zit te wachten op al die rotgevoelens die er bij komen.

Ik kan me voorstellen dat je wilt vluchten. Hebben we zo toch altijd gedaan.

Maar Spikie doet geen enge dingen toch, Spike?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bots daar ook geregeld op Spike. Op het moment is dat héél moeilijk waarschijnlijk omdat je een strohalm zoekt en er niemand is om aan vast te houden. Bij mij is het toch zo. Als ik me dan al ellendig voelde, was het eens zo slecht op dat moment.

Gek genoeg kan ik het later dan wel plaatsen.

Maar op zulke momenten komt het hard aan

Dikke kus

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Even snel teruggescrold, maar zie geen dagpact en ook geen weekend pact, dus beloof hier dan maar niet in de auto te springen om wijn te halen en ook niet ergens op visite te gaan waar ik het mss aangeboden krijg en dan nog wwat leen om mee naar huis te nemen.

Nu bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Spikie het is net of, als je vraagt om aandacht voor je moeilijkheden, de mensen die zeggen je vrienden te zijn, ineens niet meer bereikbaar zijn. Dat is een harde knal tegen je kop, maar zo zijn veel mensen.

Als je zegt ik heb de griep, zijn er allerlei vrienden die dan bellen hoe het met je gaat, maar als je psychisch moeilijk zit, worden mensen heel vaak bang. Dan kom je gauw te dicht bij hun gevoel, want iedereen zit wel eens moeilijk maar kan dat wegdrukken.

Ontzettend vervelend voor je meis, en ik hoop dat wij hier wel iets voor je kunnen betekenen. We weten toch vaak hoe het voelt omdat bijna iedereen dit wel eens mee gemaakt heeft, dus stort je hart maar uit, want hier neemt men je wel serieus.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lidia
Goedemiddag
Even snel teruggescrold, maar zie geen dagpact en ook geen weekend pact, dus beloof hier dan maar niet in de auto te springen om wijn te halen en ook niet ergens op visite te gaan waar ik het mss aangeboden krijg en dan nog wwat leen om mee naar huis te nemen.
Nu bijlezen.quote>


Goed zo Lidia.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tien is je stofzuiger ook warm geworden of dat niet? Soms wil het wel eens helpen om het motortje schoon te zuigen, maja daar heb je dan weer een stofzuiger voor nodig:huh:

Maar het wil wel eens helpen hoor. Soms zit er voor het zuiggat achter de zak een stukje stof, dat kan ook vol zitten en dat moet je dan uitkloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

jij had de bof dat er 2 meisjes bij zaten, is toch anders.

Wat ook niet makkelijk was dat ik ze in krap 3 jaar kreeg, laatste een dikke tweeling.

Hebben jaren op Molenaars kindermeel gestaan, de een op de rijstebloem, de ander op de tarwebloem. Vreemd hoor als ik in de supermarkt kwam keken mijn eigen kinderen me aan, ook toen ze al lang geen baby meer waren.

Ik had ze allemaal aangemeld bij een reklamebureau, want geestelijk verveelde ik me, een goed gesprek zat er voorlopig niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...