Gast jopie Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goedemorgen. en weer off to work laatste van 4 vroege en dan weer een dagje vrij. andere zwoegers ook veel genoegen de vechters en strijders ook zij die ondergaan ook iedereen eigenlijk????? zij die enkel ellende zien en voelen een schop onder de anus: ga wat doen en maak je nuttig! daar ga je je beter van voelen meestal..... en als niet, dan helpt het in ieder geval een ander. voel je je nu aangesproken en al meteen boos en geprikkeld? dan is deze posting ongetwijfeld voor jou bedoeld en anders hoogstwaarschijnlijk niet boosheid zegt altijd iets over jezelf. koffie en cola op in de benen, en wég! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 werkse Jopie... ik had een hele fijne visite sja wel erg laat geworden. maar des al niet te plus....droog!!!! ik zeg truste....tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 oh ja voor de rest?...je weet waar het staat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goedemorgen Jopie en Lenie, Ben ook al vroeg wakker. Jopie, mooi wat je schreef.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen Mooi stukje Joop, ik voel me alles behalve aangesproken Lekker vandaag even je laatste dagje! Ik mag nog twee vroege, beetje brak vandaag want het was gisteravond zeer rumoerige dienst en...ik weet daardoor dus al wat er voor vandaag op het programma staat...veel en druk zit ik in iedere geval niet achter de geraniums Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goeiemorgen dames... Eerst maar eens een bakske koffie .... en een pafke in de tuin. Sha....is je rooster veranderd? je zou toch mee gaan sporten vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen Von en Anders natuurlijk ook bij Lenie is haar :light: uit dus die kan ik beter nog welterusten wensen Von, sporten zit er niet in vandaag....helaas ik word geacht zo meteen weer fris en fruitig op mijn werk te staan dus eerst zo een sprintje douche rooster was wel iets veranderd ja, misschien volgende week dat ik ook mee ga jullie maar veel sport plezier straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Pffff, een vroege dienst na een avonddienst, lijkt me pittig hoor. nou, ik hou je er aan om volgende week dan mee te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Heb trouwens maar even verse koffie en thee gezet. cola en jus staan natuurlijk in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Is goed Von, hou me er maar aan fijne dag allen...ik ga afsluiten ken mezelf...wordt straks anders weer racen tegen de klok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Nou , werk ze dan Sha.. hoop dat het niet al te druk zal zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goedenmorgen deze schone morgen meisjes wat een goed stukje jopie, pfooeh hee filosofie om ded ag mee te beginnen.. eerst koffie en, lil is vandaag 16 geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Heb net de draad van gisteren even doorgelezen en zie het verdrietige nieuws van Bor. Ik kan niet inschatten of de uitspraak terecht of onterecht is. Het feit ligt er, en daar is op dit moment niets aan te veranderen. Kan me indenken dat je alles even op 'zwart' hebt staan nu meid. Maar blijf alsjeblieft doorgaan zoals je bezig was nu en geef niet op. Voor je zoontje, voor je familie en voor jezelf. Hoe moeilijk het ook is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goede morgen allemaal. jopie leuk ook ik voel me niet aangesproken. yvonne zo vroeg al op om naar de sportschool te gaan? hoe laat moet ik bij je zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 ehm,. 16 dagen droog dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Originally posted by: lillyen, lil is vandaag 16 geworden quote> Moooooi, dan mag ze op de brommer vandaag Maar zonder dollen, hartstikke goed Lilly, het is je gelukt... en 17 staat er aan te komen he? :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 lilly van harte gefeliciteerd meid. dat je een schitterende droge dag mag hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 morgu Igor. Wat denk je van kwart voor negen? Kunnen we om negen uur aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 goedemorgen, vandaag dat goddelijke lichaam van mij reiningen. sauna, goed eten en veel water. morgen weer naar fitness. goed geslapen. nog steeds een beetje gammel, maar ja it is all in the game fijne dag allemaal toineneman:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 is goed yvonne. ik spring vast op de fiets, dan ben ik op tijd bij je en kan nog eerst een bakkie koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen Koffie Wakker worden En weer door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Gezellig Igor, ik zal zorgen dat er verse klaar staat. Toin ook weer in het land der levenden zie ik... goeiemorgen jongen. Je klinkt al weer een stuk beter. Vandaag ook weer wat lekkers en gezonds te eten maken? En dus weer gewoon verder op de weg die je al ingeslagen was, gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Poeh, wordt druk opeens hier... ook goeiemorgen Marjo. Alles oke daar? Het heeft hier net even geregend maar zie dat de wolken wegtrekken, ik geloof jou kant op, maar daarna lijkt het toch op te klaren:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 BORRIE ik zag wat de uitspraak was. houdt dat in dat je zoon 1 jaar uit huis wordt geplaatst? ik vindt het knap dat je in hoger beroep gaat. het laat in elk geval zien dat je supergoed bezig bent en laat zien dat je wilskracht bezit. en die heb je nodig als 'verslaafde'. dikke knuffel voor je en hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Goedemorgen allen! Zooo heee! Ik lag om half 4 pas in bed! Om 7 uur alweer wakker. Nah, het was gezellig gisteren. Eerst koffie en dan badderen. Werkse voor de werkenden! Iedereen een fijne dag!! Met mijn gedachten ben ik bij Borretje..... Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden