jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 bol. zonder baard is mooier en nee heb gezondigd sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: spikeo nee, via het oosten kwam de wijsheidmoeten we maar goed gaan liggen vannachtquote> hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 voor jopie: wat voor de kat zn *?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Dat gevoel had ik al Jan. Das jammer meis. Hoe lang stond je nu droog? en zowel Jop. als ik hebben gereageerd op jouw vraag over je hondje, maar misschien moet je die vraag morgen nog maar eens stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Betekent niets Jopie, Voel me prima, gaat best, alles onder controle. Zijn in Zuid Limburg, kleindochter meegenomen. Lekker weer, lekker terras, lekker restaurant, nu lekker "thuis" Heb wel vaker dat een fragment van een gedicht of een stuk van een lied dat ik mooi vind zomaar in mijn hoofd komt en blijft hangen. Vind ik ook niet erg. Hoe gaat ie met jou? Je schrijft nog steeds mooi, als jij schrijft moet ik denken en dat is fijn. Maar de toon is wat zwaarder geworden heb ik het idee, je bent toch niet "traurig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Janneke ga lekker slapen meid en kom morgen weer langs. Ik denk dat het nu niets uit haalt, of denk jij van wel? Trusten Jop. tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 een maand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Jopie.. xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Jopie dat doet me oprecht plezier. Dat is geweldig voor jou en geweldig voor "je liefde" Hopelijk beseft ze wat een geluksvogel ze is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Wat zou je op dit moment nu het liefst willen doen Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: jannekeWgoedenavond.... sorry als k binnenval... het ging zo goed de afgelopen weken, maar nu ineens is het over......zit ff in een dip ofzo please wie helpt me eruit?quote> Ik kan op dit moment uit ervaring zeggen dat de weg terug....zoveel moeilijker is!!!!Bedenk je dat! Sta er even bij stil, we maken natuurlijk onze eigen keus...Ik ben daar de hele dag al mee bezig Jannekezo zonde van wat we al hadden bereikt ...weer opnieuw....weer een nieuwe start...voelt gewoon de volgende dag (voor mij vandaag) als falen...voor mij dan, voor mezelf........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik ben niet echt spraakzaam vandaag Jopie, het enige van mij voor jou nu is even een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 jopie ik ben echt echt heel slecht op internet en voor de rest ook|!!ik snap van het nieuwe forum ook weinig sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ja de weg terug Daar waar we eens waren Een herinnering mss sterk genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: bolletjeLeen heb je een p.b. gehad dan van die onweer?quote> nee tuurlijk niet....prutser! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Dag Jopie, dag lieve meid.... Mooi toch Sowhat, ik vind Duits de mooiste taal voor gedichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: marjoJa de weg terugDaar waar we eens warenEen herinneringmss sterk genoegquote> Sterk wil ik weer worden om daar naar terug te gaan!Ik wil het niet voor mezelf bij een herinnering laten blijven....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 mggg, solly jij niet he? ( voor Bol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: bolletjeWat zou je op dit moment nu het liefst willen doen Jan?quote> mag ik hier ook op antwoorden?mezelf vol gooien!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 We zijn nog steeds waar we waren. De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: Leniemggg, solly jij niet he? ( voor Bol)quote> Ow gelukkig ik dacht al.Lieve kanjers ik ga weer stopen voor vandaag. Morgenvroeg ben ik er weer en wel frits en fruitig.Trusten allemaal en :lips:slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 gaat vanzelf nie lukkuh nie, het gaat om het gevoel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Leen lekker naar bed toe gaan meis dan wordt het wat rustiger in je hoofd misschien en trekt de zucht wel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Janneke, Probeer de schade te beperken en ga nu slapen meis. Morgen kijk je er heel anders tegenaan. Dag frummers, ik haak ook af. Ga nog even voor de buis hangen en dan naar bed. Morgen mijn rommelmarkt. Oh hemel! Welterusten, Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 http://www.startpagina.nl/radio.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden