jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 spike volhouden!! zaterdagavond is id niet zo leuk ( ik moet ook werken aan mijn taalgebruik haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 ik ga snel even de hond nu al uitlaten hebben we dat maar weer gedaan en lenzenvloeistof kopen, winkel is tot 9uur open, dus moet opschieten, zo terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: womanWeet iemand hoe ik de overlijdensberichten van Krimpen aan den IJssel kan vinden op internet. q]Woman, er is een site waar je overlijdensberichten van heel nederland kunt vinden:www.mensenlinq.nl ... en zou nog zoveel willen zeggen, maar kan er geen woorden voor vinden. Weet gewoon maar dat ik aan je denk, de hele tijd. (( ))aanpassing: extra spatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Thanxxx Originally posted by: Yvonne Originally posted by: womanWeet iemand hoe ik de overlijdensberichten van Krimpen aan den IJssel kan vinden op internet. q] Woman, er is een site waar je overlijdensberichten van heel nederland kunt vinden: www.mensenlinq.nl ... en zou nog zoveel willen zeggen, maar kan er geen woorden voor vinden. Weet gewoon maar dat ik aan je denk, de hele tijd. (( )) aanpassing: extra spatiequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Nauwelijks Kan het maar niet geloven Vriendin komt zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: spikestom he dat in nederland feest met drank samen schijnt te moeten gaanmisschien toch een reden om moslim te worden?quote> Niet elke moslim is een niet drinker. Bovendien draagt niet elke moslim een boerka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Er is inderdaad geen bal op de teevee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Vonneke Lang geleden dat we hier nog samen rondliepen Is ie voetbal aan t piepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Heb jij ff geluk wijfie...ik word zenuwachtig van gamen . Laat ik de boel hier nou maar heel houden. Net opgeruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Goedenavond Vanmiddag lekker op de fiets naar de stad geweest En raadt eens wie ik tegenkwam op de skate-baan.. Hij wist me wel het eea te vertellen over drinken en blowen Hebben we altijd open over kunnen praten Nu zelf 13 en ziet het om zich heen Nog effe pillen en poeders aangestipt Het was goed! Een kus Een lach Woman wens dat je een beetje rustige avond en nacht zult hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Neen lieve Fleur, hij zit te snurken op de bank, gewoon in slaap gevallen.. tsjaaaaa. Lopen elkaar immer mis inerdaad, maar ik lees je wel. En heb diep respect voor je. Maar meer dan dat: vanaf dag 1 had je een speciaal plekje in mijn hart.. en das nooit veranderd. Zo gek.... Als ik 's avonds buiten een pafke doe en ik zie de sterren, dan heb ik altijd een beetje het gevoel dat we elkaar zo 'zien'... En dat heb ik met maar heeeeeeeeeeeel weinig mensen in deez wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 De snurkpot )..dacht ik ff dat ie lag te kwelen achter den tv Soort zoekt soort vonneke..dat zei een lieve vriendin van me altijd. Dus elk compliment is er eentje terug voor jou Volgende keer een extra colaatje voor mij? Die Joop en VM durven pikkedieven *rolt met de ogen* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Geen blonde piekhaar op zijn hoofd Die er nu aan denkt Want hij sport fanatiek en mam, dan gaat mijn conditie snel achteruit Maar dat kan zo veranderen Weet ik Weet hij Ook dan komt het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: fleurtjeDe snurkpot )..dacht ik ff dat ie lag te kwelen achter den tv Soort zoekt soort vonneke..dat zei een lieve vriendin van me altijd. Dus elk compliment is er eentje terug voor jou Volgende keer een extra colaatje voor mij?Die Joop en VM durven pikkedieven *rolt met de ogen*quote> Don't worry dear, jouw cola'tje staat altijd koud hoor. Kan geen ander aan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: jopiegoedenavond weer thuis van werk hele dag toch woman achter in mijn hoofd iemand die zo zacht is niemand kwaad doet zo plots, zo oneerlijk mijn leven gaat er wel om door maar meid, wat heb ik met je te doen! verder weinig zinnigs toe te voegen. hannah...mooi bericht, meisje quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: jopiefleur, de cola van von is voor jou, doont wurrieik neem altijd me eiguh flesje mee quote> Ik maak me verre van ongerust hoorIk ben proactief..zo noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: spikeha, dan wil ik bob welof was het bas? quote> Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: spike Ollanders quote> Uhmmm??? Alhoewel... eigenlijk heb je ook wel gelijk, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 En dat noemen ze sluw Ik ga weer hangen..verveel me een 'wat het ook mag zijn' Bas is van mij..tjonge tjonge..je moet hier nogal op a gerief letten zenne..veur da get wet zen zer mee weg Vonneke , lieve schat laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: spikebas kwam niet van pastoen hij aan het klussen wasbij fleurhij was er namelijk niethet enige dat hij achterlietwaren de woordenbas was herequote> HEYY!!!! Bas wou wel...ssssssjttttttt...ballonnetje heel laten :$...lieve lieve baszwaai papegaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Hallo allemaal, kom even voorbij om iedereen alvast welterusten te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Iemand een dropje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: fleurtjeHEYY!!!! Bas wou wel...ssssssjttttttt...ballonnetje heel laten :$...lieve lieve baswe zullen niet prikken hoor hihi... Ennu.. lekker bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden