luciene Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Jane Helemaal eens, maar wat kun je verwachten van een andere alcoholist, ook al ontkent hij dat. De echte drankebroer wil beslist niet dat de ander stopt. 'k zal eens kijken wie ik er blij meemaak. Maar nou ga ik echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @Madelief, ik zal het nog eens heroverwegen. Maar het zou prachtig zijn als het gewoon niet meer kon! Ik weet nu al dat ik heel stoer morgen en overmorgen door het leven stap en continue denk "ik niet meer, mensen". Maar woensdagavond wordt het dan weer lastig en voor ik het weet is het zondag en ben ik vele flessen verder. Maar goed, ik heb dit forum gevonden en zal er veel rondhangen want ik ben er erg blij mee - hoe ongelukkig het ook is voor ons allemaal. Maar nu ga ik stoppen en nog even een vriendin bellen. Iedereen welterusten en morgen weer een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 goed zo Luciene jij bent jij uniek! niet de helft van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Misschien mijn werk kwijt....kan het nog erger? Wie heeft dit eerder meegemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Truste wijfie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 oei Summer hoor je dat net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Misschien, moet op 'gesprek' komen...ik kan gewoon nu niet mijn baan kwijt raken, dan ben ik mijn huis ook kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 @ Summer! Ja ik weet hoe dat is. Ook al lijkt het of de wereld vergaat, toch is dit echt iets wat je weer te boven gaat komen en vele anderen met mij hier op het forum. Praat erover en val nu niet terug of erger. Blijf hier schrijven, het doet je goed!!! Nu ga ik nog even muziek luisteren. Wel een beetje treurige muziek, maar ik kan even niet anders. Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: MadeliefDat van de huisarts herken ik.Toch heb ik uiteindelijk de stap gemaakt!Ik zag er zo tegenop, dat wil je niet weten!En wat denk je?? Het viel 1000% mee!Nu heb ik een abbonnement bij hem!Jij hebt dan ook een lekker stuk van een huisarts, snoepertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 idd, hoe ver kun je naar beneden glijden....probeer mezelf bij elkaar te rapen. Maar straks zijn wel 2 basisbehoeftes weg, veilig huis en financieel onafhankelijk, kan nu wel mijn hoofd tegen de muur stoten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Oei kom ik gewoon binnenvallen Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik ga eens opslomen, even de dagelijkse beslommeringen van mij af laten glijden en dan......... ZZZZZZZZZZzzzzz. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Slaap lekker Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Mijn twee sloeberkes op hetzelfde moment Summer, misschien gaat het over helemaal iets anders gaan. Dat weet je toch nog niet? Voor hetzelfde geld houdt het helemaal niets in dat gesprek.. Ik heb ook zo eens gepanikeerd om iets en het bleek helemaal over iets anders te gaan. Kop op hoor!! Nu nog niet wanhopen.. Tijd brengt raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Heb je niet gevraagd waar het gesprek over zal gaan Summer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: fleurtjeMijn twee sloeberkes op hetzelfde moment quote> Oh. Wie zijn dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Thanks fleurtje, zonder alcohol kan ik me dingen in mijn hoofd halen die er niet zijn. Vooral als de baas zegt, dan hebben we een 'gesprek'. Vroeger dronk ik dan gewoon tegen de spanning, maar dat kan nu niet meer. Dus mijn angst heeft beetje de vrije hand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 ja, over mijn functioneren en het aantal keer dat ik 'ziek' ben geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Summer, als je vaker ziek bent dan de gemiddelde medewerker, dan is zo'n gesprek door je leidinggevende verplicht. Tenminste, als je bij een beetje grote organisatie werkt waar ze serieus werk maken van verzuimbeleid. Ben je regelmatig ziek door teveel drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 iets meer dan gemiddeld..niet heel veel...daar kunnen ze mij toch niet door laten ontslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik ga afsluiten. Had me voorgenomen bijtijds naar bed te gaan. Vooral omdat inslapen op zondag vaak moeilijk gaat. Welterusten allen. Fleur Harry, ik reken op je morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Las ook nog dat vrienden soms al met het sop worden weggegooid omdat we er vanuit gaan dat ze het stoppen met niet begrijpen zullen. Ik had het daar in het begin ook heel lastig mee.. Heb een aantal vrienden die best wat drinken. Sommigen bleven wel wat duwen..begrepen het niet zo goed..begrijpelijk toch? Ik denk dat het normaal is dat er plots vragen worden gesteld rond jouw beslissing niet meer te drinken. Het moeten verantwoorden is een gevoel dat van onszelf uitkomt. Iets uitleggen betekent niet hetzelfde als je moeten verantwoorden. Zoals wij het aanvoelen dus. Ik zou dezelfde vragen stellen moest toen een vriendin van me plots zeggen dat ze niet meer drinken zou. Ik zou ze zelfs wat plagen en uitdagen. En ik vind mezelf best een héél fijne vriendin voor men vrienden. Meestal Ook voor hen is het een aanpassing denk ik. Geef het wat tijd en begrip volgt. Een vriendin van me waar ik altijd mee uitging en waar ik toen heel wat lol mee heb beleefd, vroeg me onlangs toen ik er zo slecht aan toe was 'je bent toch niet in de verleiding gekomen om te drinken hé?'. Bezorgd.. Sommigen die me minder goed kennen, begrijpen het niet helemaal maar dat is vanuit hun oogpunt. Ik begrijp dat best.. Ik drink niet..punt uit. En als ik ooit beslis iets te drinken zal dat zeker niet komen doordat ik een bepaalde sociale druk voel. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat er geen rotte appels zijn natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Originally posted by: Summeriets meer dan gemiddeld..niet heel veel...daar kunnen ze mij toch niet door laten ontslagen?quote> Het is niet perse om je te ontslaan. Maar wel gebruikelijk om een gesprek aan te gaan met je. Om te kijken waar het probleem ligt en of je werkgever ook iets kan doen aan je ziekteverzuim. Zij willen inzicht in het waarom van jouw regelmatig verzuim. Soms melden mensen zich bijv. ziek omdat ze de werkdruk niet aankunnen. Dat zeggen ze op dat moment niet, maar in een dergelijk gesprek komt dat er dan miscchien wel uit. Nu echt weg. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Zoals Mupke zegt Summer...heel wijs! Kan best zoiets zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden