Mai Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik zal je zeggen dat ik 10 uur gelopen heb Ik zal je zeggen dat ik woon op een zeilboot Dan zal ik zeggen dat ik neergestoken ben toen ik een jaar of twaalf was Het is nooit gebeurd maar dat is geen bezwaar het is evengoed een soort van waar Je hoort me zingen Laat ik gaan In alle talen van mijn tong In de auto van de week zag ik een wolk die op arafat leek Ik zal je zeggen dat ik van je houd Als je niet kijkt gaat de klok soms achteruit Hee, das grappig zeg Het lijkt wel of je huilt Je hoort me zingen Laat ik gaan In alle talen van mijn tong Spinvis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Dat is wel een hele mooie positing van Koh.. Ik ben ook een mega goeie bomontwerper... Hmm stof tot nadenken. Thnx Koh. Parel jeuzel niet zo... ga koprollen maken op je trampoline:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Bram Vermeulen rode wijn Het bed is ‘s nachts maar half beslapenDe helft van m’n boeken nam ze mee De helft van m’n salaris is ruim voldoende Slapen doe ik nu voor twee De platen waren allemaal van mij Ik draai ze net zo hard ik kan De televisie mocht ze houden Alsof ik niet zonder kan Wat een bestaan, wat een luizeleven Het kan niet stuk, wat een geluk Rode wijn, rode wijn Kom laat ons vrolijk zijn Ik drink me elke avond een beroerte Eten heb ik weken niet gedaan Ik pis weer net als vroeger in de wasbak Slapen doe ik met m’n klieren aan. Refrein (Rode wijn 2x) Ik ben niet meer gewend aan stilte En zeker niet zo lang De vrijheid die ik terug wou hebben Maakt me eigenlijk bang Toch is het niet dat ik haar mis ‘t Is ongewoon nog even Niemand, niemand heeft zich vergist ‘t Is wennen aan m’n eigen leven Een keuken vol met vuile glazen Het kan alleen maar beter gaan, Wie heeft er meubels of gordijnen nodig Ik begin van voor af aan Refrein (Rode wijn 2x) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: bolletjeAn ik denk zelf dat het het beste is om te proberen niet te vechten tegen die drank,...quote> Bolletje, ik beantwoordde de vraag over het 11 uur verhaal.En NEE ik heb daar totaal geen last meer van en ben gelukkig niet in gevecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: witteDat is wel een hele mooie positing van Koh..Ik ben ook een mega goeie bomontwerper...Hmm stof tot nadenken.Thnx Koh.quote> Ja hier nog zo'n bomontwikkelaar.Ik zal de tekst nog eens lezen of beter uitprinten.Bij mij kunnen de dingen echt ophopen en tot enorme stress ontwikkelen dieik dan niet meer kwijt raak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Goed idee An. Ik heb m ook al geknipt en geplakt Goed om weer is te lezen, als ik merk dat ik een bom begin te ontwikkelen, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Het lijkt me ook niet altijd fijn helemaal zonder hoop en verwachtingen te leven. Ik denk niet dat ik dat kan. Ik vraag me ook af of ik dat wel zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Maar voor wie het kan, een beetje relativeren kan nooit kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Bij mij was het vier uur bier uur. Maar dat wordt toch wel minder naarmate ik langer niet drink. Maar er komt een test. Ik heb een baantje. Het was de bedoeling iets te vinden voor een dag of drie in de week, maar het zijn er vijf geworden. Kom ik een beetje in de knoei met mijn eigen werk, maar het is voorlopig voor 6 weken. Dat moet te doen zijn. Dan ben ik om 5 uur vrij. Ik weet nog dat ik na werk altijd enorm veel trek had. Ik dronk vaak op de fiets naar huis al bier. Dat moet ik maar niet gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Bor, heeft haar uiterste best gedaan om het goed te maken wat mis is gegaan. Ik word er onpasselijk van als mensen geen begrip voor haar kunnen opbrengen. Als mensen niet volwassen kunnen reageren, ga dan lekker buiten spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Waar komt je woede vandaan Aicha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Hallo iedereen, Net te horen gekregen dat ik niet vandaag een 'gesprek' heb met de baas, maar uitgesteld naar woensdag. Ahh, kan ik me nog 2 dagen druk maken en dingen in mijn hoofd halen..Iemand een tip hoe ik minder moet piekeren, mijn hoofd staat niet stil. Vanavond kom er familie langs, dat is wel gezellig, even afleiding, lekker eten:D Ik doe mee met het dagpact: Heleen Bol Will Bor An Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Hoe voel je je nu borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ook maar ff goed de posting van Kohtje lezen dan Summer;) 11.31 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @Summer: sterkte gewenst bij het langer moeten wachten. En dan komt gelijk het artikel van Kohtje in mijn hoofd. heb je dat gelezen? vandaag om 11:31 uur. Laat het geen bom worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Zo is dat Bor. Idd heel knap dat je je weer zo snel herpakt hebt. Voor nu weer over naar de orde vd dag. (denk wel dat iedereen het goed bedoeld hoor met je) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 het is mooi weer buiten,,ga ervan genieten wie weet hoelang het nog duurt...en we weer voor een hele tijd binnen kunnen gaan zitten de zon doet wonderen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 idd, ik heb het net gelezen en zit me te bedenken wat ik zal doen als de uitslag is dat ik mijn baan kwijt ben. Ik moet gewoon een plan maken. Ik heb me al bedacht, als dat zo is, ga ik naar een vriendin, die 2 uur hier vandaan woont, zij weet er ook van. Ik heb niet alles in mijn hand, kan alleen nu hard werken aan de toekomst, het verleden kan ik niet meer veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Er wordt mij gevraagd waar mijn woede vandaan komt. Daar kan ik kort en krachtig over zijn. Ik heb 2 keer een moeder gekend die helemaal niets heeft gedaan om van de drank af te komen. Bor doet haar best. En die 2 moeders mochten hun kinderen gewoon houden. Terwijl die kinderen die zelfs geen vader hadden tot vier uur 's middags nog voor de t.v. zaten zonder dat ze maar iets te eten hadden gehad omdat moeders hun roes uit moest slapen. Daar word ik dus kwaad over. En de kinderbescherming die ik toen ook ingelicht had over de situatie deed er helemaal niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 idd goed borr dat je je weer herpakt hebt. Wat ga je vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Dank voor je antwoord Aicha. Helemaal logich dat je je er dan over opwind. Voor mij kwam het een beetje uit het niets je boosheid Maar nu niet meer. Deze is voor jou:present: Aanpassing: (had m fout gelezen, sorry) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Snoepepoep je hebt helemaal gelijk. Ik ga van de zon genieten. Idd voor je het weet zitten we weer tot vervelens aan toe binnen ivm rotweer. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Sorry, lieve Frummels! Ik heb niet alles gelezen. Gind boodschappen doen vanmorgen.... en toen ging het even fout! Ik heb een andere auto "gekust" Maar ik stond al voor de supermarkt, dus ik denk, ja wat nu? Ik ben naar de balie gelopen en ik heb het kenteken om laten roepen. We hebben samen gekeken of er wezenlijke schade was. Aan mijn auto niets, maar bij hem een paar krasjes... Hij wilde er niets van horen, ook geen kleine betaling of wat dan ook!!! Pfffff. Wel lief, maar ik zat er met mijn hoofd duidelijk niet bij vannochtend! Nog noot heb ik schade gereden, en ik heb toch al 26 jaar mijn rijbewijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Mijn maatjes nog niet binnengesprongen?? Druk druk druk Lees het vanavond wel. Aicha, begrijpt je woede maar ik kan me er niet achter scharen. Ik vind niet dat borretje er alles aan heeft gedaan. Dat ze haar best doet is één ding. Dat ze er alles voor over heeft gehad? Nee Het is niet de eerste keer dat je de keuze maakte om te drinken in heel dit proces en ook dat weet jij Bor. Dat je besluit te drinken, tja is begrijpelijk. Je schuilen achter het verdriet van je zoon vind ik plat zo ook het wijzen met de vingers naar de instanties dat ze niet terecht beslissen terwijl je niet vlug genoeg die pint aan je lippen kan zetten. Jij hoort niet te drinken. Punt uit Pas dan heb je alles gedaan wat je kon doen Kan hard zijn maar so be it. Ik krijg er telkens opnieuw de kriebels van. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden