bolletje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik ga hier ook afsluiten lieve kanjers en heb het droog gehouden vandaag. Toch is er een staaltje knap werk geleverd door iedereen vandaag want we hebben het toch weer droog kunnen houden. Ik wens iedereen een hele fijne nachtrust en tot morgen weer. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ha Lucienne, Hoofdpijn, ik word er ook door geteisterd. Die hersenen schrikken zich rot natuurlijk:-). Advil helpt normaal wel, maar die laat het ook afweten vandaag. En mijn maag ook want de afgelopen tijd redelijk slecht tot weinig gegeten 's avonds. En ik kookte zo graag dus daar ben ik vrijdag weer mee begonnen, nieuwe experimenten. Heb in tijden niet zo blij in de supermarkt rondgelopen. Helaas kon ik er zaterdag niet aan beginnen, maar vloeibaar ging prima. Heb helemaal niet veel gegeten vanavond maar het lijkt alsof ik drie grote borden op heb. Ook dat zal wel overgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeHaaa Yvonne,dat heeft dan weer met "bijnamen" te maken he.En bijnamen zoals de Bolle of den dikke BB zijn eigenlijk "neutraal".Wij doen datte ni zenne den is voor een ventje hier..denNee nee dat doen wij nitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 O ja, vanochtend kwam ik op mijn werk, was meer dan een week vrij geweest lag er een fles wijn voor me. Cadeautje voor goede zorgen. Normaal gesproken denk ik dan, dit is een teken om niet te stoppen. Nu heb ik hem lekker op mijn werk laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: jeannetGoedenavond allemaal,Net de dagdraad doorgelezen. Inderdaad zeer heftig wat er gebeurde vandaag. En waarom zo boos doen? Beetje erg jammer. Ben splinternieuw hier (sinds gisteren) en ik hoop maar dat dit niet te vaak voorkomt. Extra strijd dus - dat kan niet de bedoeling zijn, voor niemand.quote> Dat gebeurt één of twee keer in de drie weken. Afhankelijk van..Na een tijdje merk je dat niet eens meer of leer je er mee omgaan.Elke kip heeft wel eens een ei in haar kont zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Eén ei geen twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Je enter toets plakt precies regelmatig hé fleurie Ikke vertrekken hier, de schepen vliegen me om de horen. Toedels, tot subiet misschien nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Tja gij kwam da machien hier toch ne keer maken hé? Ik weet niet waarom dat altijd gebeurt :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 trippel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 :o Drie keer??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Hier ook een droogmelder. Geen behoefte of trek gehad, da's makkelijk. Dus een makkie vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Voor degene aan wie het geschreven wordt is het wel heel hard hoor. Die wordt daar erg ongemakkelijk van en in de verdediging gedrongen. Dat is wat ik naar vind. Maar ik ga het meemaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ohww niet iedereen komt het tegen hoor jeannet. Hangt er maar vanaf...welke kip, welk ei heeft zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Waar is Teveel toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @ Heleen, volgens mij heeft niemand jouw vraag verder beantwoord. In ieder geval steengoed dat je vandaag droog hebt kunnen blijven :present: :present: Het moment dat je normaal iets zou gaan gebruiken moet je zien te omzeilen. Dus iets anders drinken of je programma omgooien. Je weet al dat je om 16:00 uur trek krijgt, dus het overvalt je niet. Je moet bewust iets anders doen op dat moment. Ga voor mijn part je ramen zemen, maar doe iets anders en drink veel water. Je moet het geconditioneerde van dat moment gaan veranderen. Je hebt jezelf gewoon aangeleerd om op een bepaald moment te drinken. Als ik dus met mijn broer bel ga ik drinken ook al is het 's morgens negen uur. Ik heb hem dus gemaild ik bel je voorlopig niet en wil ook niet dat jij mij belt. Dat is mij nu nog te gevaarlijk. Als ik ga koken hoort daar een glas wijn bij. Daar ik mij dat bewust was heb ik heel nadrukkelijk tegen mijzelf gezegd: stel je niet aan koken en wijn drinken hoeft helemaal niet bij elkaar te horen. Ik heb snel en gemakkelijk gekookt en vloog tussen de keuken en de pc heen en weer om dat leuke kookmoment een beetje te verpesten. nou ja er zullen vast nog wel andere meningen zijn maar zo doe ik het een beetje, heeeeel veeeeeel sterkte!!. Hou je goed en morgen weer een pact. Slaapse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Originally posted by: fleurtjeWaar is Teveel toch??quote> Dat wil ik ook weleens weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Misschien dat hij later op de avond nog langskomt? Dacht dat ie zijn kleindochtertje had vandaag.. Ik kan zo lang niet meer blijven hangen. Beetje hoofdpijn Beetje moe De twee musketiers zitten in ieder geval al safe vandaag! Kanjers dat zijn wij Den derde komt nog wel opdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @ Jeannet heel veel sterkte. Deed jij nou ook mee aan de dagpact? Morgen anders of doe je de weekpact? Ik krijg altijd van de wijn nogal brand maar die brand ik nog niet echt weg na 3 dagen. had ik toch al wel verwacht. Ons hele lichaam moet natuurlijk weer een beetje tot rust komen. Nou laten eerst deze week maar eens doorkomen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Dank Yvonne voor het compliment. Dat helpt altijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Ik maak het ook niet laat vanavond. Nog een kop thee en dan lekker snurken. Welterusten allen. En Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Welterusten lieve Mups van me :lops; Ik ga ook stilletjes afsluiten Slaawel Teveel..hoop dat het je is gelukt vandaag maar maak me een beetje ongerust nu je nog niets van je hebt laten horen Laters kippebillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @Lucienne, ik deed nog niet mee aan de dagpact of weekpact. Ik kwam er vanavond pas in natuurlijk. Maar ik doe mee aan de dagpact natuurlijk, dat is nu een makkie want ik duik zo mijn mandje in. Bij voorbaat meld ik aan voor de dagpact van morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 Bedankt voor je reageren Luciene , Ik vroeg ernaar omdat ik tot nu toe die momenten elke dag wel had maar ze dan "'weg" kon beredeneren. Bij m,n keuze blijven bedoel ik. Gisteren overdonderde het me (?) Kom er steeds meer achter hoe ingewikkeld dat jezelf voor de gek houden in elkaar zit. Maar ga de uitdaging wel aan om te kijken hoe ik dat "samen met mij" doe.. Dat voor de gek houden. Fijn dat er nog even iemand reageerde !!! Bedankt en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst 26 september 2011 @Jeannet Slaapse voor straks en sterkte voor morgen. Mijn luchtpijp staat in de fik.... Ik ga ook lekker even tv kijken en dan naar bed, kijken of deze nacht prettiger wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden