Spring naar bijdragen

Maandag 26 september


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha Lucienne,

Hoofdpijn, ik word er ook door geteisterd. Die hersenen schrikken zich rot natuurlijk:-). Advil helpt normaal wel, maar die laat het ook afweten vandaag.

En mijn maag ook want de afgelopen tijd redelijk slecht tot weinig gegeten 's avonds. En ik kookte zo graag dus daar ben ik vrijdag weer mee begonnen, nieuwe experimenten. Heb in tijden niet zo blij in de supermarkt rondgelopen. Helaas kon ik er zaterdag niet aan beginnen, maar vloeibaar ging prima.

Heb helemaal niet veel gegeten vanavond maar het lijkt alsof ik drie grote borden op heb.

Ook dat zal wel overgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Goedenavond allemaal,

Net de dagdraad doorgelezen. Inderdaad zeer heftig wat er gebeurde vandaag. En waarom zo boos doen? Beetje erg jammer. Ben splinternieuw hier (sinds gisteren) en ik hoop maar dat dit niet te vaak voorkomt. Extra strijd dus - dat kan niet de bedoeling zijn, voor niemand.

quote>



Dat gebeurt één of twee keer in de drie weken. Afhankelijk van..
Na een tijdje merk je dat niet eens meer of leer je er mee omgaan.
Elke kip heeft wel eens een ei in haar kont zitten :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Heleen, volgens mij heeft niemand jouw vraag verder beantwoord. In ieder geval steengoed dat je vandaag droog hebt kunnen blijven :present: :present: :present: :present:

Het moment dat je normaal iets zou gaan gebruiken moet je zien te omzeilen. Dus iets anders drinken of je programma omgooien. Je weet al dat je om 16:00 uur trek krijgt, dus het overvalt je niet. Je moet bewust iets anders doen op dat moment. Ga voor mijn part je ramen zemen, maar doe iets anders en drink veel water. Je moet het geconditioneerde van dat moment gaan veranderen. Je hebt jezelf gewoon aangeleerd om op een bepaald moment te drinken.

Als ik dus met mijn broer bel ga ik drinken ook al is het 's morgens negen uur. Ik heb hem dus gemaild ik bel je voorlopig niet en wil ook niet dat jij mij belt. Dat is mij nu nog te gevaarlijk.

Als ik ga koken hoort daar een glas wijn bij. Daar ik mij dat bewust was heb ik heel nadrukkelijk tegen mijzelf gezegd: stel je niet aan koken en wijn drinken hoeft helemaal niet bij elkaar te horen. Ik heb snel en gemakkelijk gekookt en vloog tussen de keuken en de pc heen en weer om dat leuke kookmoment een beetje te verpesten.

nou ja er zullen vast nog wel andere meningen zijn maar zo doe ik het een beetje, heeeeel veeeeeel sterkte!!. Hou je goed en morgen weer een pact. Slaapse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jeannet heel veel sterkte. Deed jij nou ook mee aan de dagpact? Morgen anders of doe je de weekpact? Ik krijg altijd van de wijn nogal brand maar die brand ik nog niet echt weg na 3 dagen. had ik toch al wel verwacht.

Ons hele lichaam moet natuurlijk weer een beetje tot rust komen. Nou laten eerst deze week maar eens doorkomen. Sterkte :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reageren Luciene ,

Ik vroeg ernaar omdat ik tot nu toe die momenten elke dag wel had maar ze dan "'weg"

kon beredeneren.

Bij m,n keuze blijven bedoel ik.

Gisteren overdonderde het me (?)

Kom er steeds meer achter hoe ingewikkeld dat jezelf voor de gek houden in elkaar zit.

Maar ga de uitdaging wel aan om te kijken hoe ik dat "samen met mij" doe..:angry: Dat voor de gek houden.

Fijn dat er nog even iemand reageerde !!!

Bedankt en slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...