Lenie Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 1 goedenmorgen mensen... ik was al weer wakker, dat is niet de bedoeling vanzelf om deze tijd. dus even een kopje thee en toch nog maar eens proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen. Thee staat te trekken, koffie loopt door , cola staat in de KK. Hoe het buiten is weet ik niet, tis nog echt pikkedonker, dus hoogste tijd om even een pafke te doen zodat ik kan kijken/voelen wat voor weer het is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen, deze morgen vanop de kade met foon. dank voor de koffie vonneke, het weer is zacht buiten. slaap nog maar even lenie, maar niet te lang zenne. de dag kan beginnen ;D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goeiemorgen Wil, dienst zit er bijna op denk ik? En dan lekker slapen?? Hier ook zacht, 11 graden en windstil. Vredig sfeertje als je dan buiten staat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 ga kijken of ik nog 1 of 2 uurtjes kan mee pikken Will... jij ook slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Lenie ook weer wakker zie ik, toch nog even kunnen pitten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 oeps, nog steeds wakker dus :$ Nou lekker slapen dan maar Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Gedaan met werken. maak er een fijne dag van. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 goeienmorgen alle lenie ..gefeliciteerd sha lenie ....eigenlijk moet je nu gewoon opblijven......dan ben je vanavond lekker moe fleur......ga je die afwas nou nog doen of niet...eigenwijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goeie morgen Fibo en Snoep... Effe teruggelezen nog.... fijn Lenie dat allebei je zonen een plekske hebben gevonden. Snoep, ik duik NU de douche in... als ik tijd over heb doe ik die afwas nog wel even, als jij dan afdroogt??? (En waarom hebben we hier nou niet een emoticonnetje van een opgestoken duim, moet toch niet zo moeilijk zijn??? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen allen!! Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Hier redelijk wel. Will, slaap lekker straks! Lenie van harte gefeliciteerd met al dit goede nieuws! Zo nu een bakske koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen allemaal, Hierbij alvast wat arbeidsvitamientjes voor Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen Lenie, fijn voor je boys, En gooi het kostgeld nu maar flink omhoog. Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Dit mag vandaag eigenlijk niet ontbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 yvonne nee ...fleur mag ook wel eens wat doen hoor...hangt heel de dag in die zetel van der Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen allen, Dochter van 20 vond het nodig om om 6.00 uur thuis te komen dus ik ben er (voor mijn doen) lekker vroeg bij ): Fijne start van de dag wanneer je je bij het wakker worden bedenkt dat je de dag ervoor niet "genomen" hebt. Voorlopig blijf ik dagpacten heb ik besloten. Is er al eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Gefeliciteerd Lenie. Hele dagen blagen over de vloer.....is niet wat he? Weet er alles van momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goedemorgen allemaal, het wordt een mooie dag vandaag, dus geniet ervan. Gisteren even trek, maar ik ging wat anders doen en toen was ik het weer kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 goedemorgen allen. had gisteren een giga rotdag. maar mijn best gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Goed dat je niet hebt toegegeven anders. Ik hoop dat het vandaag makkelijker zal zijn (voor ons allebei) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 genoeg redenen voor. we hebben geprobeerd een paard van iemand te redden. helaas is t niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Originally posted by: andersgoedemorgen allen.had gisteren een giga rotdag. maar mijn best gedaan.quote> Dats naar.Ziet het er vandaag beter uit Anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heleen Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Jeetje ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Dat is inderdaad verdrietig anders. Ik ga mijn kleine aankleden. Een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden