Spring naar bijdragen

donderdag 29 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Spike, wat mooi dat je katertje naar je tranen toekomt! Dat hoor je vaker van dieren, dat ze hun baasje aanvoelen. Sterkte!

@Bol: zuurkool hou ik nou weer níet zo van (zacht uitgedrukt :D). Maar ik bedoel dat het nu zomerweer is en ik ga wintervoer eten. Vind het wel komisch ergens. Het staat nu lekker te pruttelen.

@Luciene, goed bezig, zo te lezen! :present: Het is bij mij niet zo dat ik normaal dronk tijdens het koken, het is meer de onrust van nog moeten koken die me trek geeft. Ik heb er nooit zin in namelijk. Dus maak ik het mezelf zo makkelijk mogelijk: vanmiddag heb ik de aardappels al geschild, na het zwemmen enzo heb ik er helemáál geen zin meer in namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, voor jou!! :present:

En zo zijn er nog tallozen te vinden bij youtube.

Maar een ieder doet het op zijn eigen manier.

Dit is een hele korte en simpele.

Zelf maak ik er een ritueel van als ik daar tijd genoeg voor heb.

Muziekje aan, kaarsje aan, want ik heb niet altijd mijn ogen dicht, en de vlam is iets moois om naar te kijken.

Soms doe ik ook een wierrokstokje aan, mijn favoriet is Jasmijn.

Adem in, adem uit!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over diertjes gesproken, ik ben begonnen om een trui te maken voor mijn kleine Puck. Ik vind het geen porum maar ze heeft het zo gauw koud. als het hier 19 gr. is ligt zij al te bibberen van de kou, dus moet ik het dadelijk zo'n 22 graden stoken wil het een beetje behagelijk voor haar zijn, en ik ben niet zo'n stoker, vind 20 gr. als warm genoeg.

Ben heel benieuwd hoe het gaat staan. Ik denk best wel heel eigenwijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Luciene,

Ik vind je een aanwinst voor het forum en lees je graag. Je observatie is, denk ik, juist. Ook al schrijf je (bijna) alleen voor jezelf, het werkt goed om door het schrijven alle dingen goed op een rijtje te zetten.

Hou het droog vandaag; ik doe het ook en meld me vanavond weer.

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoihoi ik meld me weer even

ben druk geweest met laminaat

in de slaakamer en ben nu op de helft

morgen weer een dag denk ik maar zo

maar kreeg tegen 1800 uur toen ik stopte

met klussen wel hevige trek om mn dorst

te lessen met bier , maar heb t niet gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: toine
hoest fledderssss..
begint wel los te komen en wat
ik ophoest is echt te ranzig voor
woorden, bespaar jullie verder van
details, van dit groene slijmerige
goedje:P

Ach jongen nou toch, zó zielig ...
Er zijn genoeg mensen die jouw verschijnselen dagelijks hebben vanwege longproblemen.
Tegen de tijd dat je in een rolstoel zit met zuurstof zal ik je komen duwen hoor!;)

Ik lijd aan een levendige verbeelding en jouw beschrijvingen zijn zeer plastisch.:Disgust;

Beterschap gewenst, prima voor jou en ook voor ons.

Lytse.:present: met een bloemetje voor de zieke.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frummers,

Ik moet zo weg en log vanavond later weer in.

Vraag: heeft iemand iets gehoord van Summer, i.v.m. het gesprek met haar baas?

Summer als je meeleest, vertel even hoe het gegaan is (ook al was het misschien een rotgesprek of wat dan ook).

Tot vanavond en ik hou het droog.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: luciene
@bol Is er hier ook ergens een plek waar we foto's kunnen plaatsen want dit MOET ik zien. :D Heb je een leuk patroontje of bedenk je zelf wat?quote>


Op het dierendraadje Luc. ben je daar al ooit geweest? Ik zal het eens naar boven halen voor je. Staat bij tips en adviezen.
Ja hier kun je ook foto's plaatsen hoor,maar meestal doen we het op een ander draadje. Moet je maar eens kijken, ergens staan foto's. Ook van puck en als het jasje klaar is zal ik haar wel eens aangekleed op de foto zetten.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond

Vandaag iets minder nieuws gekregen. Maar goed, na een tijdje sudderen moet je de pot van het vuur nemen.

Teveel en Mups :sun:

Nog steeds die speldeprikjes maar niets onoverkomelijk.

Je geraakt in ieder geval vlugger verslaafd aan iets dan dat je er vanaf komt :huh:

Water staat in zicht. Vanavond plaats gemaakt voor de cola.

Wat heldhaftig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maaaaaaar ooooooooh zo lekker Liefje

Ik dronk vroeger nauwelijks cola. Echt bijna nooit..altijd water en bier :)

Het één maakt plaats voor het ander.

Anderzijds lust ik ook wel graag water, dus afbouwen gaat wel lukken. Het zijn maar gewoontes hé.

Koffie vind ik vies dus daar begin ik zelfs niet aan.

Nu het roken nog maar dat is voor heel binnenkort.

Dan nog wat gezonder eten en sporten en ik verdien een kroontje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Het gaat goed hier, d'as het positieve.

Heb terug gelezen en daar heb ik wat gedachten bij, veelal omdat de onderwerpen dingen zijn waar ik ook mee te maken heb (gehad).

Andere fora: ik ben daar ook geweest, altijd op uitnodiging, die fora waren alcohol gerelateerd maar dat was niet het hoofdthema, vond ik prettig.

Het kwam wel aan de orde als dat nodig was maar niet meer dan dat.

De meesten daar, en ik in elk geval, hebben zich verre gehouden van het (be)spreken van mensen die we kenden van een ander forum.

Ik heb hier, en ook op die andere fora, als het ter sprake kwam altijd direct gezegd dat ik ook op een ander forum schreef, kortom: ik zie het probleem niet.

Het minderaar versus stopper, daar begrijp ik de mensen volkomen die vandaag zeggen te stoppen en enkele dagen later toch "voor de bijl gaan" en dan plots minderaar worden. Niet alleen het vlees is zwak, ook de geest.

En als laatste: Woman die zo ontzettend teleur gesteld is, dat begrijp ik helemaal.

Maar ik begrijp ook de mannen, en vrouwen, die voor de (zelf gezochte?) verleiding bezwijken.

Als ik al die dingen niet zou begrijpen zou ik mezelf niet niet meer begrijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...