albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Rapi, dan maar genieten van je onverwachte vrije ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Rosa, ik heb net je 'wie is wie' gelezen nou meid, join the club...hoe herkenbaar! je hebt een goede stap genomen door je hier aan te melden Fleur Ik hoop dat Jan ook zijn rust vannacht een beetje heeft kunnen pakken en vandaag nog even langs komt hier. voor ieder die het kan gebruiken.....en dat zijn er veel!! Sha kleertjes aanschieten...over half uurtje 'visite' rollaterssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Shahire, Dank je. Ben nu weer weg, kreeg net onverwacht de vraag of ik kon komen werken, we zitten wat krap in het personeel, Tot later, Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Albertina, Dat alles onder het stof zit, is misschien een goede aanleiding om dan maar meteen grote schoonmaak te houden. Zou ik doen. Ben je er voorlopig weer vanaf, en is het straks binnen en buiten weer netjes. Een soort najaarsschoonmaak inplaats van voorjaarsschoonmaak ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Stop er mee, mijn muis doet raar. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goede morgen allemaal!! Gisteravond schreef ik onderstaande: Nog even dit: wat leuk dat je bij 'tips en adviezen' o.a. foto's kan plaatsen en dat er een draadje is over huisdieren: 'vragen en verhalen voer je huisdieren'. Maar ook computervragen en creatieve toestanden. Wat leuk, zo kom je nooit meer van deze site af Even een vraag voor iemand die meer de regels van tegenwoordig weet: mag je de link naar een foto ook hier neerzetten als het bij je onderwerp zo uit komt? links naar youtube filmpjes mogen tegenwoordig ook. Dat was volgens mij vroeger anders. Nu komen er meer mensen langs: iemand een antwoord? Het wordt weer een prachtige dag en vandaag gaan we het weer redden. Is er al een 'vreselijke vrijdagpact'? Nee is niet zo handig om dit de 'vreselijke vrijdagpact' te gaan noemen natuurlijk. Opnieuw: is er al een 'heel-verstandige-vrijdagpact'? zo niet hier komttie: heel-verstandige-vrijdagpact Luciene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Bloemetje erbij voor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 goede roggel, geslapen als een baby! verkoudheid gaat heeeeel iets beter, zit nog steeds onder de groene roggels, begint inmiddels overal redelijk aan te koekken, maar ja ,zie dat maar als een beschermlaagje nies fledder,......... codeine helpt wel, maar je wordt er ook duffie van, tis niet anders wat een weer voor eind september!! gaan jullie nog iets leuks doen? gedag toine:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Originally posted by: rapilosAlbertina,Dat alles onder het stof zit, is misschien een goede aanleiding om dan maar meteen grote schoonmaak te houden.Zou ik doen.Ben je er voorlopig weer vanaf, en is het straks binnen en buiten weer netjes.Een soort najaarsschoonmaak inplaats van voorjaarsschoonmaak ofzo.quote> Da's nou juist het erge,dat had ik al gedaan.$^^&&^^vloeken mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Toine, Ben jij in de afgelopen acht jaar ooit een keer in aanraking geweest met een HIV-besmette WC-bril? Al jou symptomen wijzen hierop en zoiets hoeft echt maar één keertje te gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Goedemorgen frummekes, Albertina je mag zoals ik gisteren al aan gaf rustig een tijdje hier logeren. Prachtige omgeving hartstikke rustig. (tja je moet er alleen geen last van hebben dat ze hier ook aan het renoveren zijn:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ha die borriesnorrie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Dank je Bor, duidelijk. En ik zag ook dat Aicha een link naar een prachtig boeket voor Snoep neerzette dus ik snappum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Nou ja Marc, wat zeg je nou????!!?? Ik kan je nog niet goed peilen maar is dit een leuk grapje of meen je dit nu. Als het een grapje is dan lig jij waarschijnlijk nu in een deuk met zoiets van: hahaha in ieder geval ééntje die er in getrapt is. En als je het meent dan is dit wel erg plompverloren neergekwakt. Want stel voor dat het echt gebeurd zou zijn, dan zou de dokter de diagnose wel iets omfloerster neer mogen zetten. Edoch: verklaar u nader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Dank voor het advies Bor...'k zal er op letten :D naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 een besmette wc bril..............? wat een geniale opmerking hier had ik nog niet aan gedacht! ga meteen de dokter even bellen. hoe verzin je het:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Wow.... er komt opeens een vreselijk trek, of hoe noem je dat, langskomen. Ik stond op vanachter mijn pc met de gedachte: ik ga een wijntje inschenken!!!!! Jemig nee!! Niet doen... ik ben maar weer gaan zitten en dacht ik meld het even..... Ga wel een smoothie maken heb ik nog niet genuttigd vanmorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Das waar Bor... daar ga ik me aanhouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja jammer dat er niet rijmt op Aicha Hè Bor:D Lucienne als de donder gaan typen hier op het forum en blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Luciene, het is TIEN uur, zeg dat maar tegen jezelf. Kom op, vandaag moet lukken, ik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 OOOOOOOOOOh ik net in het rijmenboek en er rijmt heel veel op Aicha:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Wat dacht je van Aicha vodka. stond er ook bij:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Ja lach me maar uit klein monstertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Daar ben ik weer. Dank voor de steun allemaal en ik heb net 1 1/2 glas vruchtensmootie opgeslobberd, een wasje opgehangen en gauw weer terug naar de pc. An je hebt helemaal gelijk TIEN uur. Daar had ik vorige week nog geen problemen mee. Kunnen we de vrijdag over slaan? Wat zijn hersens toch een raar verschijnsel. Komt gewoon zo'n gedachte op: ik ga inschenken. Maar ik heb ze nu voor de gek gehouden met 3 sinaasappels 1 banaan en 1 kiwi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Hallo allemaal Ik heb goed geslapen. Braaf mn pillen genomen zoals de docter zegt. Gister eigenwijs en dat ging niet goed. Eerst koffie, zo lekker in bad. Met nieuwe muziek. Bij een nieuw begin hoort nieuwe muziek. Lekker mezelf vertoetelen en vanmiddag wil ik klein beetje in mn huis de kamers boven gaan opknappen. Zit er al zo lang tegenaan te hikken, nu ga ik het doen. Owja en ik wilde nog een laatste bericht sturen naar een schoonzus die best aardig was geweest en waar ik kortaf tegen was.....maar dat bericht is naar de verkeerde persoon gestuurd. goed zo woman, lekker bezig. maar ja ik heb alles gewist natuurlijk dus ik kan die aardige schoonzus niet meer traceren. lekker laten maar. loslaten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden