Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 oktober 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb het eigenlijk op twee momenten nog héél zwaar

Als ik heel boos ben

Als ik heel verdrietig/down ben

Nu is het aan mij om daar een andere manier van omgaan in te vinden. Vind ik moeilijk want dat wil zeggen dat ik heel mijn wereld binnenste buiten moet keren.

Maar het is de enigste optie.

Ook dat doe ik op de meest zachte manier, met hulp van..en niet meer op mijn eentje.

Overschat mezelf niet meer

Het is voor iedereen anders denk ik. Hangt er een beetje vanaf hoeveel lijken je in je kast hebt hangen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal...bijna middag

ik ben moe van het slapen :huh: kwam er pas om 9.30 uit

kan me ook niet herinneren wanneer ik zolang geslapen heb

en dat terwijl ik er voor mijn doen echt heel vroeg in lag

Fleur :musicnote::heart::present::moon::sun::musicnote::heart::present::moon::sun: je mag super trots zijn op jezelf!!

Ya en Eks ook van harte op deze zonnige dag :heart::moon::present::heart::moon::present::heart::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen altezaam,

@Marc: geweldig weer, onze DJ. Ik hou zo van Ramses. Volgens mij het ik een energetisch koord met hem en waarschijnlijk wel meerdere ook. Ik zal het eens vragen aan mijn onderbewuste. De tranen liepen gewoon over mn wangen. En zeker: WE ZULLEN DOORGAAN!!!!

Alles is de laatste tijd anders. Het feit dat ik nu, na 45 jaar drankgebruik (met zo nu en dan een stopperiode) wel aan stoppen toe ben heeft alles te maken met het feit dat ik een maand of wat geleden ben getransformeerd van het vissentijdperk (wat nu bijna ten einde is) naar het aquariustijdperk. (Het vissentijdperk is op 21-12-2011 helemaal klaar).

Ik ben altijd een zeer nuchter mens (als ik niet drink) en daarnaast nog eens een ongelovige thomas. Ik ben zeer Christelijk opgevoed maar ik ben toch wel erg van eerst zien en dan geloven. M.a.w. ik ben beslist geen zweverig typje. Maar een tijdje geleden was ik ergens en al pratend zei een vrouw tegen mij: jij bent echt niet gelukkig hè; en je zit niet lekker in je vel; en de dingen lopen maar niet hè; nou dat ging zo nog even door en ik kon niet anders dan gelijk in tranen toegeven dat alles wat ze zei waar is. Toen zei ze: "jij moet eens naar die en die in Harderwijk. Zij zal je echt kunnen helpen, wil je dat?" Ik zei: "Maak maar een afspraak" (het kon me allemaal niets meer schelen, baat het niet dan schaad het niet) en de volgende morgen zat ik daar.

Vraag maar aan mijn omgeving (jammer die kennen jullie niet) maar mijn meiden vrienden enz hebben allemaal zoiets van: hé of jij even veranderd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luciene, je maakt me nieuwsgierig!!

Wil je een PB sturen?

Dan wil ik daar eigenlijk ook wel naartoe!

Ook ik ben geen zwever hoor, maar ik sta wel open voor andere dingen.

Ook ik ben zwaar christelijk opgevoed, zwarte kousenkerk zeg maar.

Zwaarder kan niet.....

Fleur!! Hup hup aan de slag!! :D

Ik word zo opgehaald door manlief, want ja er moeten wel boodschappen komen he?

Maar dat gaat niet op mijn fietsje..haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Luciene: in ÉÉN sessie? Kan dat echt? Je maakt mij ook heel nieuwsgierig wat dat dan is. Was het een healingsessie ofzo?

(p.s. zelf loop ik nu bij een sjamaan die beweert me in 3 sessies weer "in mijn as" te kunnen krijgen met sjamanistische healing.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lien2206
nou klopt ie nog niet!!! hoe kun je dat nou veranderen?
quote>


Met je linkermuisknop de namen selecteren - kopieeren - plakken in een nieuw antwoordvenster en je eigen naam eronder zetten.
Wijffie was dus laatste dus die moet je dan nemen met namen, succes!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...