Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Hey Fleur, knap van je ....zelfs alleen de poging al tot.... maar fietsen heb je ook niet in èèn dag geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Moghu lieve kanjers, net m'n nestje uit dus eerst ff kof. en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Heee tante Bol, goeiemorgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Witte, dat was bij wijze van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dat klopt Sha En toch... Het lijkt me moeilijker dan stoppen met drinken..alleen al omdat je rookt om het half uur en de hele dag door. Drinken was gelukkig iets minder. Les 1 Gooi alle flessen weg of alles wat je doet herinneren aan drank Het zijn dezelfde regels Ikke ga het nu eerst allemaal oproken en dan terug op de kauwgom. En gek genoeg hoor ik mensen zeggen. Waarom niet gewoon weggooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 fleur ook nog stoppen met roken pfffff petje af. die verslaving heb ik gelukkig wel onder controle ( ook pas naar 1001 pogingen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ben al eens een keertje gestopt met roken maar toen dronk ik nog. Had er zo goed als geen probleem mee. Nu is het net alsof ik helemaal droog moet komen te staan. Nu ja, wat moet...moet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 goedemorgen allemaal, wat een drukte al op deze mooie 2 oktober dag!!! helaas ben ik wat grieperig, en voel me neit zo fris, maar gelukkig heeft dat niets met teveel drinken te maken, want dat heb ik niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dat is super Igor!! Heb je dat in je droge periode toen gedaan of dronk je toen nog? Voor mij leek het gemakkelijker toen ik nog dronk Had ik toch nog één vriendje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 in de tijd dat ik nog dronk ben ik gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Beterschap Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Had ik misschien beter ook zo gedaan Igor. Nu ik stoppen met roken En jij stoppen met sporadisch drinken Je staat al verder dan ik op die manier Komt wel goed met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 hey goeie morgen lief Witje. Igie eens zal het je toch gaan lukken meid, blijven doorzetten hoor. Gisterenavond was leuk zeker in het begin. Hoofd van de D.A. heeft even wat gezegd, ze kon niet meer. Maar ik heb haar beloofd dat ik me voor 200% ga inzetten en de D.A. niet laat vallen. Het was eruit voor ik er erg in had. Verder naarmate de avond vorderde werden de mensen wat meer aangeschoten. ik heb een paar x het gevoel gehad, van goh ik zou willen dat ik mee kon doen, en zelfs een paar keer echte trek gehad. De rotte gedachten van, joh pak er een, in principe kun je het, je krijgt er wel last van maar sowhat. Natuurlijk niet gedaan hoor maar schrok van die gedachte. Verder heeeerlijk zitten smikkelen van alle soorten vis die op de tafels lagen. Is goed geslaagd, maar moest toch nog ff spelen dat ik flink bezopen was. Sommigen vroegen wat heb jij nou gedronken zeg. Maar het is zeker geslaagd. Nu volgende week weer open dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 bestaat er eigenlijk ook een nicotine de baas forum? Dacht dat ik ooit zo eens iets las. Kan me voorstellen dat sommigen het niet alles vinden dat ik dagen hier ga lopen posten over mijn andere verslaving. Het aparte draadje lijkt me op het moment nog niet iets waar ik veel kan uithalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fleur, ja er bestaat iets voor (ooit) heb ik me daar ook opgegeven, heb de site van Niwi zelf durf ik er niet meer in te loggen....dan zie ik namelijk wat ik mezelf bespaart zou hebben aan peuken en geld maar ooit word ik misschien ook nog eens verstandig...........toch Sha?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 stoppen met roken dagboeken (staat er bij mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 en een zonnige goedenmorgen uit het Groene groene hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Originally posted by: Shahirezelf durf ik er niet meer in te loggen....dan zie ik namelijk wat ik mezelf bespaart zou hebben aan peuken en geld :DGekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Jane voor jou ook een hele goedemorgen dat het een mooie zonnige stranddag voor je mag worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Getver Fleur...nu krijg ik de neiging om toch stiekem te gaan kijken. Ja ga het doen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Maar het is toch een interactief forum Sha? Want moet er wel over kunnen zeuren natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Fleur, ja er is een forum, een heel groot forum voor nicotine verslaafden: Weg met NICO & TINE. www.ikstop.nl Ik voel me beter dan ooit. Beter dan jaren en jaren geleden. Geen verslavingen meer, niet roken, niet drinken en geen pillen. Wat een bevrijding. Het enige wat je moet doen is = de eerste niet nemen, van alles niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dank je wel An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2011 :(:(:( ik geloof niet dat ik dit had willen zien ik zou vandaag 203 dagen en ruim 2 uur gestopt kunnen zijn ik zal maar niet zeggen wat ik mezelf aan geld had kunnen besparen getverdemme....toch een flinke overweging waard om het nu eens echt aan te pakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden