Spring naar bijdragen

Maandag 3 oktober


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen luitjes.

Moet vroeg beginnen vandaag, dus hier ook vroeg.

Pfff de letter E doet het niet goed meer.... wat een ellende.

Zag dat Fleurke gisteren de strijd met de sigaretten is aangegaan, dat zoeken.... en vinden... zo herkenbaar!!!

Maar hou vol hoor Fleur..

Heb me ook best geergerd aan Spike.

Lijkt me dat je niet alles in proporties ziet Spike.

Je post aardig wat.

Maar wat er ook aan reactie komt, er deugt praktisch niets van.

" ik meen dat ik redelijk kan lezen en schrijven

en ook van sociaal instinct ben ik niet ongespeend

dat is de reden van mijn isolement

de kliekjesvorming die ik overal zie

mensen vervormen zichzelf om aardig gevonden te worden

mensen zijn onecht

ik denk niet dat zo'n forum goed voor mij is" .

Dat je redelijk kunt lezen en schrijven doe ik niets aan af.

Ik heb het gevoel dat jouw sociale instinct je behoorlijk in de steek laat want je staat met zo verschrikkelijk veel argwaan tegenover het gros van de reacties.... en dat terwijl de meeste reacties puur vriendelijk zijn bedoeld.

Kliekjevorming is ook zo iets negatiefs wat jij er van maakt.

Je kunt het ook over groepen of groepjes hebben.

En ja.. er zijn mensen die, door welke oorzaak ook, meer naar elkaar toe trekkken.

Dat maakt ze nog niet tot een kliekje, want er is plek voor meer mensen die 'mee' willen doen.

En zich vervormen om aardig gevonden te worden?

Zal ongetwijfeld af en toe gebeuren, maar veel mensen reageren hier gewoon vanuit hun hart, of dat nou vriendelijke of geirriteerde reacties zijn.

Je hebt heel veel gepost de laatste tijd.

Er zijn heel veel reacties gekomen van mensen die met je meevoelen, nee, geen medelijden, maar meevoelen, die het rot voor je vinden.

En ja, er zijn ook aardig wat reacties gekomen van mensen die je een zetje omhoog uit de put hopen te kunnen geven.

Je legt het allemaal naast je neer, kapt het af.

En gaat verwijten.

Je wordt boos omdat mensen niet reageren zoals jij wilt.

DAT zou pas onecht zijn Spike, als mensen exact dat wat jij wilt horen gaan zeggen alleen maar om jou te behagen.

Kliekjesvorming, zich vervormen om aardig gevonden te worden, onecht zijn.....

Ik heb nog meer termen van je gelezen die eigenlijk beledigend zijn....

Nee Spike, je sociale instinct en ook je sociale vaardigheden kan ik niet direkt vinden in jouw postings, integendeel.

Hoe de mensen het hier ook hebben geprobeerd om 'er te zijn ' voor je..... je hebt de afgelopen dagen alleen maar om je heen lopen maaien en boos lopen zijn.

Met als klap op de vuurpijl je verwijt dat Woman aandacht krijgt naar aanleiding van het gebeurde met ... en dat jij geen reacties kreeg!!!!

Al die venijnige uithalen naar frummers die zouden meelopen, het achterste van hun tong niet laten zien, bang zijn niet te worden geaccepteerd, 's morgens hier even binnenkomen voor de koffie en hun gezicht de rest van de dag niet meer laten zien....

Ik ben er een beetje klaar mee.

Het wordt tijd dat jij jouw eigen negatieve uitingen eens goed onder de loep gaat nemen.

Zet ze maar eens onder elkaar Spike.

En maak dan gelijk eens een rijtje met de reacties die jij hier in de loop van de tijd hebt gekregen... 3 rijtjes misschien: de meelevende reacties, de reacties waar mensen je proberen te helpen en de reacties waar je niet op zat te wachten..

Je zou je kunnen verbazen.

aanpassing: kleine aanvulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

hier een kop koffie en een bak yoghurt met muesli.

Ontbijtte nooit, maar iets wat vloeibaar is dat gaat nog wel.

Yvon, ik heb me gister express niet bemoeid met die discussie. Anders gaat het weer dagen door.

ik ga ook even douchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nien, ik heb me er dus ook niet mee bemoeid, ben er overdag vaak niet, maar dit gaat nou al een poosje zo door en ik vind het eigenlijk tenenkrommend worden.

Alles bij de ander leggen.... en alleen maar verongelijkt zijn.

In feite keer op keer een heel forum naar beneden halen.

Dan maar boel oprakelen, ik had toch al niet de indruk dat dit vandaag plots over zou zijn.

Zo, en nu echt gaan rennen Von :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Ach Madelief, dat had ik moeten weten want je hebt het al eens eerder gezegd
dan inderdaad lekker de deuren open en op die manier genieten van het lekker weerquote>


Sha, geeft niets hoor! :present:

Er zijn zoveel mensen hier op het forum, dat het onmogelijk is dat je alles van een ieder weet he?

Ik ga er toch van genieten, op mijn manier!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkse Jaap, ik denk dat al die mensen op straat daar ook heen gaan.

Voor Aicha wordt het dus een koude douche :D als de plantjes geen warm mogen hebben.

En Jaap, je zegt wel dat je je niet hoeft op te tutten maar je kamt toch wel je haar hè als je de straat op gaat :D

en een lekker geurtje op is toch ook niet verkeerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...