Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen deze morgen! Ben al een poosje wakker.... Al een bakske koffie op en een paar peukies..... Ontbijten doe ik pas laat, dat laat ik maar over aan Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen! ha, madelief, hier hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen, Ben al even wakker, prima geslapen maar na een uurtje of zes slaap heb ik het wel gehad. Het wordt een van de laatste warme dagen van dit jaar. Geniet er van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ha medefrummers!!! Hihi, ja Tina, het is niet echt gezond, ik weet het. Teveel, hier ook hoor, 6 uurtjes slapen en ik ben weer klaarwakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen luitjes. Moet vroeg beginnen vandaag, dus hier ook vroeg. Pfff de letter E doet het niet goed meer.... wat een ellende. Zag dat Fleurke gisteren de strijd met de sigaretten is aangegaan, dat zoeken.... en vinden... zo herkenbaar!!! Maar hou vol hoor Fleur.. Heb me ook best geergerd aan Spike. Lijkt me dat je niet alles in proporties ziet Spike. Je post aardig wat. Maar wat er ook aan reactie komt, er deugt praktisch niets van. " ik meen dat ik redelijk kan lezen en schrijven en ook van sociaal instinct ben ik niet ongespeend dat is de reden van mijn isolement de kliekjesvorming die ik overal zie mensen vervormen zichzelf om aardig gevonden te worden mensen zijn onecht ik denk niet dat zo'n forum goed voor mij is" . Dat je redelijk kunt lezen en schrijven doe ik niets aan af. Ik heb het gevoel dat jouw sociale instinct je behoorlijk in de steek laat want je staat met zo verschrikkelijk veel argwaan tegenover het gros van de reacties.... en dat terwijl de meeste reacties puur vriendelijk zijn bedoeld. Kliekjevorming is ook zo iets negatiefs wat jij er van maakt. Je kunt het ook over groepen of groepjes hebben. En ja.. er zijn mensen die, door welke oorzaak ook, meer naar elkaar toe trekkken. Dat maakt ze nog niet tot een kliekje, want er is plek voor meer mensen die 'mee' willen doen. En zich vervormen om aardig gevonden te worden? Zal ongetwijfeld af en toe gebeuren, maar veel mensen reageren hier gewoon vanuit hun hart, of dat nou vriendelijke of geirriteerde reacties zijn. Je hebt heel veel gepost de laatste tijd. Er zijn heel veel reacties gekomen van mensen die met je meevoelen, nee, geen medelijden, maar meevoelen, die het rot voor je vinden. En ja, er zijn ook aardig wat reacties gekomen van mensen die je een zetje omhoog uit de put hopen te kunnen geven. Je legt het allemaal naast je neer, kapt het af. En gaat verwijten. Je wordt boos omdat mensen niet reageren zoals jij wilt. DAT zou pas onecht zijn Spike, als mensen exact dat wat jij wilt horen gaan zeggen alleen maar om jou te behagen. Kliekjesvorming, zich vervormen om aardig gevonden te worden, onecht zijn..... Ik heb nog meer termen van je gelezen die eigenlijk beledigend zijn.... Nee Spike, je sociale instinct en ook je sociale vaardigheden kan ik niet direkt vinden in jouw postings, integendeel. Hoe de mensen het hier ook hebben geprobeerd om 'er te zijn ' voor je..... je hebt de afgelopen dagen alleen maar om je heen lopen maaien en boos lopen zijn. Met als klap op de vuurpijl je verwijt dat Woman aandacht krijgt naar aanleiding van het gebeurde met ... en dat jij geen reacties kreeg!!!! Al die venijnige uithalen naar frummers die zouden meelopen, het achterste van hun tong niet laten zien, bang zijn niet te worden geaccepteerd, 's morgens hier even binnenkomen voor de koffie en hun gezicht de rest van de dag niet meer laten zien.... Ik ben er een beetje klaar mee. Het wordt tijd dat jij jouw eigen negatieve uitingen eens goed onder de loep gaat nemen. Zet ze maar eens onder elkaar Spike. En maak dan gelijk eens een rijtje met de reacties die jij hier in de loop van de tijd hebt gekregen... 3 rijtjes misschien: de meelevende reacties, de reacties waar mensen je proberen te helpen en de reacties waar je niet op zat te wachten.. Je zou je kunnen verbazen. aanpassing: kleine aanvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Zo, tot zover mijn beschikbare tijd, ik ga de douche opzoeken lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goeie morgen, hier een kop koffie en een bak yoghurt met muesli. Ontbijtte nooit, maar iets wat vloeibaar is dat gaat nog wel. Yvon, ik heb me gister express niet bemoeid met die discussie. Anders gaat het weer dagen door. ik ga ook even douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nien, ik heb me er dus ook niet mee bemoeid, ben er overdag vaak niet, maar dit gaat nou al een poosje zo door en ik vind het eigenlijk tenenkrommend worden. Alles bij de ander leggen.... en alleen maar verongelijkt zijn. In feite keer op keer een heel forum naar beneden halen. Dan maar boel oprakelen, ik had toch al niet de indruk dat dit vandaag plots over zou zijn. Zo, en nu echt gaan rennen Von :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 goeienmorgen alle von:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nou kom ik er aan gaat iedereen in ene douchen. Dan spring ik er ook maar even onder. Trouwens een hele goedemorgen frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Von, ik ben het helemaal eens met jouw zienswijze!!! En nu rennen he? Ik moet nog even wachten, manlief ligt nog te slapen, dus kan ik niet mn badje in, dan zou ik hem wakker maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen luitjes Ook hier weer iets korter geslapen dan gewenst het is niet anders voor de werkers: een goeie en fijne werkdag gewenst voor de andere: geniet buiten van de zon nu die er nog is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ja Sha, ik zou wel willen, maar ik mag niet in de zon, helaas! Ik moet me dan met factor 50 insmeren... Dus ik gooi mijn deuren wel open, dan kan ik toch een beetje genieten! En bruin ben ik toch al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ach Madelief, dat had ik moeten weten want je hebt het al eens eerder gezegd dan inderdaad lekker de deuren open en op die manier genieten van het lekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ha die Snoeperdepoep wil ik gaan douchen moest ik eerst mijn hele badkamer onruimen. Stonden helemaal vol met planten die ik gisteravond een fris badje wilde bezorgen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: ShahireAch Madelief, dat had ik moeten weten want je hebt het al eens eerder gezegddan inderdaad lekker de deuren open en op die manier genieten van het lekker weerquote> Sha, geeft niets hoor! Er zijn zoveel mensen hier op het forum, dat het onmogelijk is dat je alles van een ieder weet he?Ik ga er toch van genieten, op mijn manier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Zie ik Sha over het hoofd en alle andere waker geworden mensen. Lekker genieten van deze mooie dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Aicha ik dacht dat je alweer weg was je kunt toch gezellig samen met je planten gaan douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Nee dat kan niet, planten mogen nooit warm water. Dan gaan hun bladeren stuk. En mensen kunnen maar beter geen koude douche nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Originally posted by: MarcGoedemorgen allemaal. quote> Morning Marc!!Met dit soort muziek maak je me blij!!!Maar ik krijg ook een soort melancholie over me....MOOI!!!!!! Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Hoppa, en weer fris en fruitig. Leve de deospray. Gelukkig hoef me niet ook nog eens op te tutten. Buiten is het al weer druk. Waar zou iedereen toch heen gaan, zo vroeg? Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Werkse Jaap, ik denk dat al die mensen op straat daar ook heen gaan. Voor Aicha wordt het dus een koude douche als de plantjes geen warm mogen hebben. En Jaap, je zegt wel dat je je niet hoeft op te tutten maar je kamt toch wel je haar hè als je de straat op gaat en een lekker geurtje op is toch ook niet verkeerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ha die Jaap, Welk type deospray gebruik je nu? Ik heb het gevoel dat ik deze ook moet gaan proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden