igor Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 goede morgen allemaal. het lijkt erop dat het nu toch herfst wordt. ik zal even een ontbijtje klaar zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Nou zeker Igor, hier regent het, flinke wind. Ook wel weer gezellg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 mmm lekker, Ik heb honger. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hiephiephoera!!!!!!! Onze Adam is jarig!!! Op verzoek van de jarige. Felicitaties plaatsen op het, donderdagsonzinhoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 goedemorgen allemaal. kom even kijken hier. heb wat slecht nieuws gehad en een terugval maar nu gaat t GOED! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Goedemorgen allemaal, Gefeliciteerd Adam met je verjaardag! Hoe staat het met jullie deze morgen. Ik heb er zin in. Ga nu de hondjes uitlaten en moet om 8.00uur beginnen. Lieve mensen een hele fijne dag en laat jullie vandaag niet uit jullie evenwicht halen! Dikke kus Teuntje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Teuntje, fijne dag. en wandel ze met de honden! heb ook een labrador. die slaapt hier nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Tegenslagen horen er soms bij. Hoe rot ook. Lieve mensen, maak er wat van vandaag. Overdoen van een dag zal niet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 ja Jaap dat is zo. helaas is het wel een operatie die ik moet ondergaan. maar goed, t kan nog altijd erger. maar leuk is t niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Goedemorgen luitjes. Hier voor de verandering ook pittig wat wind en regen. Eerst maar eens een bakske koffie en een pafke in de tuin (onder het pluutje:) ). Moet nog even wakker worden hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 goedemorgen alle die al wakker zijn en degene die nog wakker moeten worden. gisteren weer droog gehouden, heerlijk geslapen en voel me nu ook een stuk frisser!!! nog een leuke avond ook gehad, lekker gedart met mijn man!!! jaja het word nog wat. fijne dag en geniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 mogge, weinig te melden toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 yvonne je moet wat over hebben voor een peukie he misschien krijgen we wel een hele strenge winter adam gefeliciteerd. maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 toine sportschool vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 goede morgen allemaal Adam gefeliciteerd Maak er een mooie dag van Dagpact Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Goedmorgen Gisteren ok gegaan , redelijk geslapen.en jullie? gaan er goede dag van maken!!!!! tot deze middag. Merel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
merel1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hier aan de kust is het ook echt herfst trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 igor, geen zin, ga maandag weer! moet me echt weer oppeppen en met dit weer wakker worden, is het helemaal moeilijk. ga wel actief zijn vandaag. worstel met een probleem waar ik niet echt uit kom. dus hier moet ik mee aan de slag. fijne dag allemaal en maak er wat van toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 hey toineman. wat scheelt er? vind dat men wel veel langs elkaar heen praat hier. vandaar dat ik weinig post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Albert, ik doe mee met de dagpact!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 De herfst vind ik niet erg Igor, die regen ook niet echt. ... Maar de winter........pffff, die mag van mij worden overgeslagen hoor. En nu moet ik er vandoor.... sorry dat ik niet echt heb gereageerd.. maar het is hier een beetje druk ... luitjes , laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Goedemorgen Frummels! Adam, gefeliciteerd!, oh ik moest het op het onzindraadje posten, nou zal ik dan maar doen he? Hier aan de kust waait het hard! Ik word onrustig van harde wind, ik hou er niet van. Mijn katjes ook niet, die zijn dan schrikkerig en ook onrustig. Ook al ben ik in de herfst geboren, ik hou niet van dit seizoen, ja als het een rustige herfst is wel. Maar ik heb hier zoveel bomen rond me heen, die maken een kabaal, dat wil je niet weten! Zo nu even mn badje aanzetten. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 gezellig madelief zo die bomen. ik hoor net aan de kust zware windstoten yvonne werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 hoi Madelief, hier is t windstil nu. wel grijs. vind de kust geweldig en mis het eigenlijk een beetje. ga lekker strandwandelen straks. vind t jammer dat men mensen zo negeert hier. zo ben ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Anders! Er zijn hier heel veel mensen, ook op mij reageren ze niet allemaal hoor. Maar als je hard roept wel!! Jij woont ook aan de kust? Hoe kan het dan dat het windstil is bij jou? Of woon je aan een exotische kust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden