luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 De rijdende visboer kwam langs. Lekkerbekje, makreeltje en een paar haringen genomen. Dat gebeurd hier nog dat die langskomen. Geinig hè? En lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Prachtnummer overigens Bekkie, je onderschrift!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Will Luciene ja vind het ook mooi en blijft een mooi nummer. Soothe Thanks Helemaal vergeten stom stom Fleurtje ook jij een hele fijne verjaardag, van harte gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nog één keertje: Kreeg net een kaart van m'n oudste dochter en daar stond op: Om je op te vrolijken Als ik een toverstokje had, dan toverde ik een eind aan al je zorgen en een stralende glimlach voor de dag van morgen... Had ik maar een wonderlamp, dan wreef ik tot een geest zou verschijnen... en wenste dan dat deze moeilijk tijd vlug en zonder moeite zou verdwijnen! Misschien zie ik straks een vallende ster plots, in de donkere nacht... Dan wens ik voor jou heel veel geluk en een flinke dosis kracht Heel veel liefs, Al een week 'droog'! blijf zo doorgaan P. ______________ is dat lief of is dat lief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 luciene dat is heeeeeeeeeeeeeel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @Bekkie en Fleurtje: Gefeliciteerd!! @Luciene: kippenvel... wat lief van je dochter! Verder nog niet veel bijgelezen. Hier m'n 6e dag droog! Gisteren heel erg emotioneel geweest. Maar toch geen trek in alcohol. In plaats daarvan heb ik gewandeld in mijn lievelingsbos. Het lijkt wel alsof ik minder trek heb als ik mijn emoties er gewoon laat zijn. Dan hoeft er niets weggedronken te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hallo allemaal, Nog even een uurtje forummen en dan misschien later op de avond weer. Zus, hartstikke goed van je! Ik had het gisteren ook ff zwaar en was best emotioneel, maar het is gelukt. Vandaag de 13e dag/avond droog! Vanochten op mijn werk had een collega wel hele rode ogen en was goed duf. Die had zo te merken een flinke kater en ik had leedvermaak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @Jeannet, goed zo, dat het je gisteren ook gelukt is, ondanks emotioneel zijn! Leuk is dat hè, als je zelf nuchter bent, je lekker fris voelt en dan iemand anders zo ziet. Leuk in die zin van dat jij nu die kater niet hebt. Niet leuk voor die ander natuurlijk.. @Wijfie: ik stuur je virtueel een beetje kracht, zodat je die 1e niet gaat nemen! Want dat is 't 'm: tijdens die 1e gaan de remmen meestal los.. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ben ff eten, pasta met spinazie/gorgonzola-saus. En daarna lekker bankhangen. Lezen en luisteren naar het getik van de regen tegen mijn raam. Lekker knussss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Goeie avond lieve kanjers. Eerst ff een berichtje naar Lien. Meis natuurlijk kun je hier je eenzaamheid bespreken. Ik denk dat het een van het belangrijkste gevolg is van een verslaving. Ik verkoos de eenzaamheid juist om te gaan drinken, maar daar moest ik wel alleen voor zijn. En zo kom je gauw in een cirkeltje. ik hoop dat je veel hier blijft komen lieverd, dan gaat dat gevoel misschien toch minder worden. Ik gun het je van harte. Zo Bol is dus weer thuis. Ik ben net toch weer erg fel op gekomen voor mezelf. Er was niemand die me naar huis kon brengen. Maar dat gaat veranderen, ik wil dus voortaan op tijd thuis zijn. M'n diertjes zitten bijna 8 uur alleen thuis. Vroeger had ik in dat geval zeker gaan drinken omdat ik eigenlijk niet voor mezelf op kon komen, met wkaadheid bleef zitten want wie was ik nu eigenlijk. Weer een mooie reden om het op een zuipen te zetten. Nu niet meer, ik heb net zoveel rechten, ook omdat ik veel plichten heb bij de d.a. dus zal ik binnenkort eens duidelijk zelf aangeven dat ik zo rond 17.00 naar huis toe wil. Afgelopen met het sollen met de Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 O ja nog wat vergeten. Vanmiddag hoorde ik ineens dat ik zondag bij de open dag, kinderen zou gaan schminken. Dat was dus maar even voor mij beslist. Niet dus. Ik heb gezegd dat ik wil dat dat eerst met mij overlegd moet worden en dan bepaal ik ofdat ik dat doe. En ik heb bepaald dat ik dat dus niet doe. Bol voelt zich met de dag sterker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hallo Bolletje, Tsja, boosheid en teleurstelling is een slechte raadgever. De kunst is om rustig voor jezelf op te komen, ik kan dat ook heel moeilijk, maar ook dan komt je boodschap heus wel over. Zeg niet dat je rond 17.00u naar huis wilt, maar naar huis gaat. Dan valt er niks tegenin te brengen. Maar goed, nu ben je thuis en is het weer goed. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @Bol, bericht 2. Goed gedaan! Laat niet met je sollen. Wellicht kon dat eerder wel vandaar dat men je vrolijk op de lijst had gezet. Maar nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: lucieneDe rijdende visboer kwam langs. Lekkerbekje, makreeltje en een paar haringen genomen. Dat gebeurd hier nog dat die langskomen. Geinig hè? En lekker...quote> Zeg Lucie wil jij dat nooooooit meer schrijven als ik net thuis kom, en sterf van de honger, en moet het doen met wat uit de diepvries:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Wijfie je gaat het helemaal maken vanavond meid dat weet ik zeker. Fijn dat je nog ff komt melden hoe het gegaan is. Geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Jeanne maar als ik rustig zeg dat ik naar huis wil, hoort echt niemand me hoor. Dan hebben ze het zo druk met andere dingen of reageren helemaal niet. Nee pas als je echt heel duidelijk laat merken dat je geiriteerd ben, dan pas wordt er geluisterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ja Borrie bij jou is dat natuurlijk nog veel erger, het draait bij jou om je kind, een deel van je leven. Maar vandaag gaat het weer beter met je hé? Knap hoor dat je toch blijft proberen. en eens gaat het je lukken dat weet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Taxirijder, weer terug kerel. fijn dat je er weer bent. En nu niet meer weg blijven hé? Gewoon blijven komen en aan jezelf werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Fleur en Bekkie van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nee Borrie ik bedoel het anders, ik voel weer wat rust bij je maar dat kan ook komen doordat ik wat moe ben. Goeie avond Dhen. Zo nou ga ik ff bankhangen, Olle op m'n schouder, poezen op schoot, Puck tegen m'n zij, even alles knuffelen, en dan eens kijken of ik verder kan breien aan haar jasje. Had trouwens vandaag bijna een hondje mee naar huis genomen maar dat was een reu een Zhi Sju, maar Puckeldukkie is loops dus gaat het over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Joehoe!!!! alles wel hier? Ik heb niets gelezen, ben de hele dag in de weer geweest. Om 17.00 kreeg ik een bericht dat ik mijn pa op kon halen. Dus alles in een sneltrienvaart moeten regelen, medicatie enz enz. Maar goed, hij is weer thuis, de klachten zijn wel te verhelpen maar zijn nog niet ernstig genoeg. . We wachten af hoe het nu verder gaat. Wat een gedoe, Kortom het was een week vol stress maar ik kan zeggen, het is mij allemaal goed afgegaan. Nuchterheid loont, nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 ook een joehoe voor jou, Albertina... geweldig he...dat nuchterheid zo loont.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Niwi, Joehoe terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: bekkieHallo allemaal,Wat ontzettend fijn al die verjaardagswensen, heel erg bedankt allemaal.Hier gaat alles super, ben inmiddels met behulp van refusal 8 weken clean. Moeilijke momenten die zijn er zeer zeker, maar ik weet dat ik niet kan drinken, ben ook blij met de stok achter de deur(refusal).Nogmaals allemaal superbedankt, en voor een ieder die het nodig heeft heel veel sterkte.Liefs,Beksquote> Lieve Beks!!!Wat een mooi nummer!!!Ik hoop dat het je goed gaat!!Kom eens wat vaker langs hier!Goed van je dat het zo de goede kant op gaat met je!!Zit nu met een brok in mn keel, vanwege het liedje! Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Tina, dat is heel goed nieuws!!!!!!!! En belangrijk is ook dat je er zo door bent gekomen! Hou vol he? Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden