will Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Bij mij lijkt alles het normaal te doen en ben ik niet stokoud Waar blijven fleurie en beksie nu toch om al die slingers in ontvangst te nemen ?? Toine, bij ons zeggen ze ook proost bij het nemen van een cola of zo, dus ... of eerder gezegd, "schol". Hoeft echt niet met alcohol te zijn, wou dat maar even melden. Mijn vriendin gaat een quiche maken, kan ze heerlijk en na een dagje uitwaaien in de wind zal het me goed doen. Dit weekend super rustig doen, heb er nood aan. Filmpje zien en veel slapen, zaterdag nachtdienst. Kan er ook weeral niks gebeuren hiphoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Het moment is er, een rustpunt in de haven, dus even bescheiden op de zetel gaan bankhangen. What a job Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Originally posted by: CarmenWraps gevuld met zelfgemaakte pittige tomatensaus en veel groente erin. Oprollen en in de oven met wat geraspte kaas erover. Erbij verse tzatzikisaus.quote> mag ik het recept hiervan, kun je dat in een pb sturen, klinkt heerlijk en is vegetarisch toch?gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 ik moet even opbiechten dat ik het deze week niet droog gehouden heb. ik weet donders goed hoe het moet, alleen het lukt me niet............. als ik de oplossing gevonden heb meld ik me weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 igor joh laat het niet zo zwaar wegen morgen weer een dag nieuwe ronden nieuwe kansen we zijn net mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 toine, hoeveel kansen krijg ik nog????? ik ben al een tijdje aan het vechten en steeds verlies ik deze strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Goedenmiddag allemaal, even een tussendoortje. Heb er even over na moeten denken of ik dit wel hier kon plaatsen, lees namelijk veel trieste postings (in mijn ogen dan) en kom dan tot de conclusie dat ik wel heel gemakkelijk van de drank af kan blijven. Ik sta namelijk precies ÉËN JAAR droog, zonder poespas maar wel, zoals jullie weten, met baclofen. Het gaat nog steeds perfect met de relatief lage dosis (60mg. pd.). Geen bijwerkingen en inwendig alles oké. Voor mij: leve de Baclofen !!!!!!!!! Succes met uw strijd (=welgemeend) bb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @Igor Je zegt hoeveel kansen krijg ik nog? Precies nog net zoveel kansen als dat jij jezelf wilt geven. Als jij tegen jezelf zegt: nou is het genoeg, nu krijg je geen kans meer enz enz dan is het klaar. En als je door je drinken relaties verknoeit dan kan het zijn dat die ander er zat van is en je geen kans meer wil geven. Als je dat erg zou vinden (dat je van die ander geen kans meer krijgt) gaat regel 1 weer in werking en dat is dat jij jezelf geen kans meer geeft om de fout in te gaan met alcohol. Dat klinkt heel erg gemakkelijk. Mischien wel maar we moeten er wel wat voor doen en vooral laten. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @bb ik heb van de week je een pb gestuurd. Wil je daar nog even naar kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 lucie ik wordt moe van de strijd en heb zoiets van ik heb genoeg kansen gehad. ik heb hulp aangeboden gekregen maar ergens valt het kwartje niet. ik ben moe, moe vna mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 eerst vriendjes worden met jezelf, dat is de basis van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 @Igor Dat is goed om te horen. Je bent dus op de goede weg. Als het je geen bal kon schelen dan was je nog heel ver van de eindstreep verwijderd. Maar je moet echt zover komen dat je een beetje (als het ware) een hekel gaat krijgen aan dat vervelende typje die in je hoofd zit en die zegt: zullen we nog één ..... Dit klinkt natuurlijk erg raar maar ik denk dat het wel zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 ja toine maar ik heb de pest aan mezelf . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Toine heeft gelijk. Je moet zoveel van jezelf gaan houden dat je vindt dat jij veel meer waard bent dan dat vervelende typje in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 dan is dat je probleem waar je aan moet werken. alcohol is dan een bijzaak. ik mag je wel, doe het zelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 verslaafd zijn aan alcohol is een ziekte. Die ziekte moet je bestrijden. Jij bent toch niet jouw ziekte? Jij bent de moeite waard om de ziekte uit te verdrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 "het" aanvoelt hi flauw..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Igor Kom op meid, ah zo nie hé. Het is gebeurd, so be it, je kan de klok niet terugdraaien, maar niet op je rug gaan liggen en je overgeven hoor We strijden, zou niet mogen, maar ja, ik ken er alles van, dus blijf ik strijden. Soms lukt het, soms niet, maar elke keer het wel lukt of elke periode dat het wel lukt is een overwinning voor me, en voor ieder ander. Dus geef niet op en blijf proberen met wat je deed. Het is het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Igor, Ik zeg altijd dat je een aantal veldslagen kan verliezen en toch de oorlog winnen. Maar Igor, jij raakt door je kruit, de tank die begint te rammelen. Betste Igorewitsj, de grootst te behalen overwinning, is die op je eige. Zet hem op verdulleme. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 knorrepot, hou jij het wel droog dan??? i hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hallo allemaal, Wat ontzettend fijn al die verjaardagswensen, heel erg bedankt allemaal. Hier gaat alles super, ben inmiddels met behulp van refusal 8 weken clean. Moeilijke momenten die zijn er zeer zeker, maar ik weet dat ik niet kan drinken, ben ook blij met de stok achter de deur(refusal). Nogmaals allemaal superbedankt, en voor een ieder die het nodig heeft heel veel sterkte. Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Bekkie, ook gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Beks, , je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden