Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 ... Goedemorgen frummers. Koffie loopt door, thee staat te trekken. Hier heeft het vannacht pittig geregend en geonweerd... met als gevolg dat ik twee uur met een trillend hondje beneden heb gezeten, gaaaaap :$ Vandaar maar even wat extra ondersteuning om wakker te worden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hihihi, ben gelijk een stuk wakkerder... en zie dat we twee jarigen hebben vandaag: Fleurtje en Beks. Lieve Fleur, ik hoop dat je een hartstikke goed en fijn jaar gegemoet gaat. En om te beginnen dat je een fijne verjaardag hebt, dikke knuf voor je En Beks, heb je al weer een poosje niet gezien hier, maar voor jou ook een dikke knuf natuurlijk , een poosje geleden ging het niet goed met je, ik hoop zo dat het inmiddels een heel stuk beter gaat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 goeienmorgen :rose::rose: lieve fleur van harte met je verjaardag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hee, goeie morgen Snoep, bakkie koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Moggûh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
middenc Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Slecht begin van de dag. Dagdraad geopend. Opgeslagen. Blijkt er al een dagdraad te zijn. Gaat er iets mis met knippen en plakken. Tekst kwijt. Lekker weertje inderdaad. Het is nu echt herfst. In mijn post had ik iets geschreven over het hebben van duidelijke regels als je wilt stoppen. Van tevoren precies bepalen wanneer je wel en wanneer niet mag drinken is voor mij een enorme steun. Hoef je niet meer te twijfelen als je in de winkel staat. Vanavond mag ik weer drinken. Gekke is dat ik er niet eens zo naar uitkijk. Gek. Soms wilde ik 's avonds naar bed, maar bleef ik langer op, omdat ik tegen de dag zonder alcohol opkeek. Dan nog maar wat later naar bed en nog een glas wijn drinken. Doel: minderen Sinds: 3 oktober 2011 Gisteravond: niets gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
middenc Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 En gefeliciteerd voor de jarigen, natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Good heavens, schenk ik ff koffie in loopt de tent al vol, hihi.. Goede morgen bor,marjo en middenc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Bor, wat bedoel je met tactive (x 3)??? Chris, leuke dagdraag heb je aangemaakt..... leidt regelrecht naar deze dus, Maar in ieder geval, ook welkom hier. Ik was je nog niet eerder tegengekomen, maar das ook niet zo gek geloof ik. Fijn dat het gewoon lekker loopt met je voornemens, geeft een stuk rust bij je dus. Houden zo hoor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 hey vonne ja doe maar een bakkie,,,ben gauw even gaan douche voordat iemand anders me weer voor was sha,sha sha,,, oke je heb hem niet gedronken,,maar koop het ook niet ja:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 * Aanpassing: grapje verwijderd dat misschien net wel maar ook misschien net niet door de censuur zou komen. Daarvoor in de plaats een opkikkertje: http://www.youtube.com/watch?v=gIBRRYs1AFo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Goedemorgen, Gelukkig is het nog lang geen avond. Welkom Middenc. Ik mag op elk moment drinken van mezelf. Er is niets of niemand die mij dat verbiedt. Een beetje een open deur. Maar moet nog wakker worden. En Fleur voor jouw It's my life - talk talk omdat je jarig schijnt te zijn Und jetzt douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ook goeiemorgen Jaap Luitjes, ik duik de douche in.... hoogste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Goedemorgen Frummers!!! Fleur! Gefeliciteerd! Een fijne verjaardag!!! Beks jij ook gefeliciteerd!!! Von heb je nog een bakkie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Heb net even bijgezet Madelief, maar wel zelf even inschenken aub... ik moet nu echt met rappe schreden naar boven.... Goedemorgen overigens ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Heb net even bijgezet Madelief, maar wel zelf even inschenken aub... ik moet nu echt met rappe schreden naar boven.... Goedemorgen overigens ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 zucht ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 goedemorgen frummeltjes fleur en bekkie van harte gefeliciteerd. maak er een schitterende dag van zo en nu een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Goede morgen allemaal, Fleur en Beks van harte gefeliciteerd vul maar aan voor wie wil Heb een fijne dag DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Van harte gefeliciteerd jarige jobjes en een fijne dag toegewenst. Goedemorgen frummers, fijne dag en groetjes van Teuntje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Bor, Ik vind het nogal wat dat Tactive zich met jouw bemoeit. Ze halen van mij wel eens wat weg, maar goed het is hun site. Prima, kan ik mee leven. Maar wat anders wordt het als ze ongevraagd je van advies gaan dienen. Lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 mogge, brrr redelijk duffie van gisteren paar biertjes, maar moest gewoon even en heb er geen spijt van. vandaag gewoon weer de gezonde dingen en maar weer eens een paar maanden niets fijne dag allemaal en maak er wat van toine:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Altijd blijven lachen Toine. Alleen snap ik je nu niet zo goed. Het moest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Of mocht het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 loop een beetje vast met dingen, die ik niet kan oplossen maar moet accepteren, dat is moeilijk wilde even uit die gedachtengang. maar nu drink ik gewoon weer een aantal maanden niet heb ik ook wel bewezen dat ik dat kan, dus we gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden