bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: SpudWij alleengaanden zijn gewoon een bedreiging Voor iedereenquote> Precies Spudtie dat zal het wezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hé die Ap. Hoe is het nu met jou joh? Ik las dat je het niet makkelijk had. Kan het wel zo zijn dat er nog verandering in kan komen zodat je je daar een beetje aan vast kan klampen? Heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goede morgen lieve frummers, Dagpact: Albert Wat kan een mens raar in elkaar zitten hè, alleen maar om dat hij of zij denkt, ik moet ook niet denken denk ik dan. Ik heb tot vannacht 3.30 uur zitten praten, voel me als een kater, eigen schuld. Of ik mijn doel bereikt heb? de tijd zal het leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Bolletje er komt het aankomende jaar geen verandering in en ik ben om 3.30 uur naar bed gegaan en heb geslapen als beton, maar was zeker geen betonmoeheid;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: Spud Als ik een dag vrij van contact wil is de hele omgeving van de wap. Niet gek, ik stel me altijd beschikbaar op. Maar soms even kunnen plannen dat je niks met mensen te maken hebt en bijkomen de sociale controle zet daar een stokje een voor. Zelfs een boshuis werkt niet :-)quote> Maar dat bepaal je toch zelf Spudtie. Jij bent toch degene die heel duidelijk moet zeggen hoe jij het wilt in jouw leven, niemand anders. Heel duidelijk zeggen dat je niet bereikbaar bent voor anderen. Dat gaat het beste als je die persoon toch recht in z'n ogen aan kijkt en dan die behoefte heel duidelijk uitspreekt, anders horen mensen je vaak niet. en daarin heel consequent blijven. Niet zeggen en vervolgens toch anders doen, anders gaan mensen toch een loopje met je nemen. Zoiets van, ach ze zegt het nu wel maar we weten wel anders. Dan laat je toch met je spelen en dat geeft heel vaak een onbehagelijk gevoel. Het gevoel dat je toch niet helemaal baas bent over je eigen leven en vrijheid.Zo de Bol gaat ff boodschappen doen maar ben zo terug hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Drup:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Maar Ap, kun je ook nog wel een beetje andere dingen blijven zien? dingen die je toch een beetje een goed gevoel geven of bepaald dit leven wat je nu lei(ij)d je gevoel helemaal? Een beetje een moeilijke vraag, maar het zou erg fijn zijn als je buiten deze periode toch ook nog wat kunt kijken naar fijne dingen in de toekomst waar je je een beetje aan vast kunt houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Bolletje hetgeen wat hier gebeurde heeft me de drive weer gegeven om te stoppen met alcohol, maar het heeft me ook doen besluiten om 1 keer wel te drinken, dat was dus gister Het is positief en negatief. En ik ga me zéker richten op positieve dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Zo, vandaag dag 3... En toch maar weer begonnen met de refu. Zo beroerd als dat ik mij afgelopen dagen gevoeld heb en nog voel wil ik absoluut niet meer. Kronkel in mijn kop (angst om refu in te nemen) gisteren wilde dus toch de deur op een kier houden om toch te kunnen gaan drinken... Ondanks dat ik al langere tijd niet dronk is het beest weer wakker gemaakt. Gisteren heftige trek, maar in plaats van naar de supermarkt te gaan naar een AA meeting gegaan en wat ik eigenlijk al weet, de trek verdwijnt, zolang ik er maar niet aan toegeef. Vandaag nog even rustig aan doen, de rust en kalmte terugvinden en al is het dan met behulp van tranquallizers op het moment, alles naar mijn gevoel is beter dan die drank. Zo, en nu eerst een bak thee... Koffie gaat er helaas nog niet in met dat misselijke gevoel in mn maag, die knallende koppijn en niet verstandig met alle onrust nog in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik ga je nog een keer succes wensen dan maar AR Bij deze! Ik ga van mn pc af Fijne dag allemaal!! Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 dank je Witte Sterkte Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jij ook Albert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 En nu de boodschap doen... Kan ik vanmiddag lekker onderuit op mn bank met een boek... Laters;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmogoede morgen lieve frummers,Dagpact:AlbertBlondie6173quote> Ik doe met je mee Albert !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Zo wat heb ik vast geslapen zeg. goedemorgen allemaal. Ik was ook pas laat echt goed wakker 8.45 uur. Normaliter sta ik gelijk met de kids op en dat is tussen 7 en 7.30 uur. Toch heb ik niet goed in bed gelegen, want na het opstaan had ik me toch een giga stijve nek. Dus 2 paracetamol en een uboprofen, maar het knapt niet op. Ben ook moe, maar zo gek is dat niet. Vandaag stort ik me op de berg wasgoed en ga mijn gedachten maar eens ordenen. Heb een schrijven van mijn broer terug ontvangen. En merk dat er veel zwarte gaten in mijn geheugen zit. Heb hem laten weten dat ik vroeger veel fouten heb gemaakt en dat ik veel dingen gewoon niet meer weet, het heeft blijkbaar geen indruk gemaakt. Dingen die ik noteer komen altijd anders over dan ik bedoel erover praten zal ik niet zo snel doen. Al weet ik dat ik dat wel meer moet doen. Misschien toch maar eens met iemand er over praten en alles op een rijtje te zetten. Mijn moeder vertelde me vorig jaar dat ik als tiener ook geen lieverdje was, nou ik kan het me niet meer herinneren. Ik ben er dus nog steeds niet achter voor mezelf waarom ik de drank ben gaan opzoeken, waarom werd dat mijn vriend ? Ik ga maar eens verder zoeken wellicht vind ik het antwoord. Tot later frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Morgen allen. Vandaag totaal geen zin in alcohol! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hallo Msluzac, Bij mij is het gewoon gevoeligheid en wegduiken naar je lekker voelen, zeker bij problemen en nog meer als ik me happy voelde. Ik raakte in mijzelf gekeerd en werd wat schuw. Ook niet mijzelf geleerd gelukkig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 MsLuzac, In mijn leven zijn er ook gaten, ik weet ook heel veel van vroeger niet, en weet ook niet hoe dat komt Ik ken het gevoel dus Goede morgen Jan ik dus ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Borretje, jij ook sterkte, je maakt ook nogal wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hoe gaat het na vijf dagen AR? Toch een hele prestatie weet ik, was voor mij een goed gevoel. Tja en gelukkig zijn i dont know how to do altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Effe naar de markt een visje halen en eten, vaste prik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Morgen Niet bijgelezen Hey Jan...er is een woordje weg in je onderschrift.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Yes!!! Dankzij mn broertje kan ik weer op FB!! Ha Fleur! Leuke verjaardag gehad?? Nou ik ben zo een paar uurtjes weg frummels! Hou je goed allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ja hoor Liefje, heel fijne verjaardag! Vanavond ga ik uit . Zie er absoluut niet tegenop, alleen zien dat ik niet stiekem ergens sigaretjes ga kopen Denk dat ik er ff vandoor moet. Dacht dat ik de will voorbij zag toeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden