AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isaatje jij mag AR zeggen hoor, de rest niet:D Ik begrijp dat je drank wilt minderen, dan ben je welkom hier en probeert iedereen je daar in te steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ook van mij welkom, isaatje... ik hoop dat je hier wat kunt opsteken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isaatje, praten over dingen die met alcohol te maken hebben op een alcohol de baas forum kan niet hoor, uit de boze, uitgesloten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Tot later Isaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isaatje, welkom hier. Ennu, we zijn inderdaad allemaal hier begonnen als groentjes hoor. Binnen de kortste keren verdwijnt dat gevoel.... Zo, heb de sportschool ook weer gehad. En Igor kan tevreden zijn: heb haar rondje dubbel en dwars erbij gelopen. Vandaag is de '4 mijl' van Groningen...., kon ik niet aan meedoen, dus heb hem op de loopband gelopen en daarnaast ook nog een half uur op de cross-trainer en verder nog de krachttraining... Ik vind dat ik nu wel een broodje met wat lekkers heb verdiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Zéker Yvon neem maar ruim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Eet smakelijk Von, Niet teveel lekkers he... Anders heb je alsnog voor niks zoveel bewogen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Zoooo, dat smaakte, en ik heb het netjes gehouden: mie-soepje en een boterham met kaas Ook goeiemiddag Witte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik ga even douchen en zo tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Okido AR, fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmogoede morgen Erikhoop dat je een half jaar dan zonder alcohol bentquote> Nee AlbertRemmo, helaas niet. Juist weer een half jaar aan de drank geweest en nu weer gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ben er weer hoor, van een douche knap je echt lekker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ik heb een verrassing vandaag. Will komt me vanmiddag ophalen:$ :Dik weet alleen nog niet wanneer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ennuh na vandaag doe ik iedere dag mee met het dagpact maar voor mezelf stel ik een weekpact in ben er klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 4 op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 spannneeennnndddd veel plezier AR en een vette voor haar! dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ga door voor de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 dank je lief tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 dan neem ik die koelkast wel voor mijn rekening:D ik ga dr ook uit voor nu PC-verslaafd weer foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Om hoe laat was dat nu weer AlbertRemmo ?? Ik verschiet telkens weer ff als ik daar mijn naam zie staan ;-)) Tactive heeft een zeer groot deel van onze "boeiende" discussie weggehaald verleden nacht zie ik. Maar goed zo, maakt me niet uit en waarschijnlijk beter. AlbertTina, mag ik je vragen (desnoods in pb) waarom je dat juist hebt gemeld bij de moderator ? Ik ben net wakker, nog wat voos, maar spring zo dadelijk mijn douchke in om weer een frisse man te worden. Goeiemiddag overigens aan iedereen en welkom isaatje. Heb je net even gelezen en het zal zeker niet makkelijk voor je zijn geweest. Ik hoop dat je hier de steun vind en krijgt die je zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hihi... zat ook al te twijfelen , maar AR's Will is dus een andere Will dan 'onze' Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja zenne vonneke, had het al enkele keren tegengekomen en vond het best wel grappig. Hoe is het in je prachtige tuintje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Sorry van de verwarring van Will Will:huh: en mijn internet doet raar:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isaatje, er zullen er altijd zijn die proberen om keet te schoppen, just for fun. Vannacht ben ik, er even op in gegaan, daar ik, en anderen, niet graag een sukkel word genoemd. Wat er van borrie werd gezegd vond ik ook beneden alle peil, maar ja, er zijn zo van die individuen hé Van die kusjes, dat is allemaal virtueel hoor (of toch bijna). Kijk maar . Probeer je nu maar niet te storen aan zo'n dingen, want dat is het niet waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 wat heb je gegeten Isaatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden