Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: An
Wel even een crash meegemaakt, maar dat schijnt onderhand zo te horen bij mij.
Ik wil dit niet meer meemaken.
Weken, maanden gaat het goed en dan vlieg ik vreselijk uit de bocht.

Ik denk dat ik een volgende keer gewoon niet overleef.
En dat meen ik en ik zou er wat mee moeten doen, maar wat?
Maar goed.
Diepe zucht.
Gewoon weer verder met de trein.quote>


Lieve an, Nog ff. Kun je je er dan niet toe zetten om het hier te melden dan dat je gaat drinken?
Dat geeft zo'n opluchting als je dat gedaan hebt, je krijgt dan zo'n zalige rust over je heen?
Goh je zou het eens een keer mee moeten maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het minder vandaag. Op zich heb ik het "beschaafd" gehouden met drinken, 2 halve liters bier. Maar het feit dat ik het als medicijn gebruik hè.. :$

Het gaat al weken niet zo goed met me. Zo ook vandaag weer. Op het werk is het zó druk, ik krijg veel teveel prikkels, al probeer ik op een zo rustig mogelijke plek zitten en me af te sluiten.

Als ik alleen thuis ben gaat het best goed met me. Al ben ik dan doodmoe en slaap ook overdag een paar uur. Maar op het werk, met al die prikkels, krijg ik steeds vaker huilbuien. Ook vandaag weer. Ik schaam me dan. Want ik huil daar al zoveel vind ik. De meeste collega's zijn gelukkig lief. Maar door de schaamte hield ik me toch nog in en dus bleef mijn rotgevoel hangen. En "dus" dat bier gekocht. Heel intens kunnen huilen met muziek op youtube. Vorige week donderdag had ik ook een enorme huilbui, die er pas goed uitkwam toen ik met mijn baas praatte. Hij zei zelfs: adem 's rustig! Was me niet eens opgevallen. Ik was alleen maar blij dat het er eindelijk úit kwam. Daarna had ik géén alcohol nodig. Moeilijk hoor, gevoelens... Mens zijn...

Nu voel ik me redelijk brak. (leve het gevoelig zijn, je bent dan vlug aangeschoten.) Ik had hier kunnen komen voordat ik ging drinken. Maar op dat moment wilde ik alleen maar dat ene: bier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje ik heb tot twee keer toe in twee dagen weer uitgelogd omdat ik me er naar bij voelde en niet wist waar de ruzies om gingen. En toen ik alles na wilde lezen was het weg.

Ik reageerde niet omdat ik niet wist waar het over ging, jij blijkbaar wel en hebt uit je eigen vertrouwen gereageerd. Ik vind dat juist goed van je. Ik hoop dat je daar niet in verhardt. Wat dat betreft kan ik nog wat van je leren, ik vind je mildheid zo mooi.

Diegene die de verhalen verzint moet heel erg verdrietig zijn of in de war of zich heel onbegrepen voelen, dat voelde ik tenminste. Ik denk dat jij dat ook voelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijk Zuske,

Ik meld me wel op het forum als ik het moeilijk heb en dan heb ik mijn burostoel al ingesmeerd met 10 seconden lijm, zodat het niet in mijn hoofd opkomt om achter die pc vandaan te kunnen

en als je van bepaalde liedjes moet huilen mét drank, jankt het écht beter en langer zonder drank

Hart onder de riem voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx An, ik denk dat het komt doordat de sjamanistische healings veel losmaken. Maar ik baal dat die tranen alleen komen als het niet mag van mezelf (op het werk, schaamte) of met alcohol. Zelfs Bol's tip helpt niet zo bij mij. Van mezelf heel zielig voelen enzo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen
Zuske wat zijn sjamanistische healings?quote>


Moeilijk uit te leggen, maar ik ga het proberen: een sjamaan kan in de geest reizen in verschillende dimensies. Dat doet hij/zij door in trance te gaan. Dat kan zowel met trommelen, gezang, ratelen maar ook stilte.
"Mijn" sjamaan heeft me beloofd dat hij me in 3 sessies weer "in mijn as" kan zetten. Dat ik daar helemaal uit sta. Mijn 1e ontmoeting met hem was op een beurs, waar hij al merkte dat hij goed in mijn "lagen" kon komen. Lagen waar oude troep ligt opgeslagen. Maar dat hij op een beurs niet heel veel kon doen.

Na een tijdje nadenken (want ik heb al zovéél geprobeerd), heb ik toch maar besloten om het te doen. Hij was zó stellig in dat hij me kon helpen! Ook waarschuwde hij dat verbetering pas komt na de 3e keer (over 3 weken pas...). Hij haalt een heleboel troep weg, hij ziet het abstract, dus niet wát hij weghaalt. Hij verwerkt het ter plekke, blijft er niet mee zitten. Hij had al gewaarschuwd dat ik een "wiebelige" periode tegemoet kon zien. Omdat er bij mezelf ook veel gevoelens loskomen. Wiebelig is dus zacht uitgedrukt vind ik.. En ik kan hem dus ook niet bellen want hij is 3 weken met vakantie.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen
Dan wil ik ook een vraag stellen. Denkt iemand hier van mij dat ik iemand van vroeger was onder een andere naam? Ik heb daar over gelezen dat sommigen geen enkele nieuwkomer meer vertrouwen.

Ik denk dat ik dat ook voel, maar ik kan daar helemaal mis in zijn.quote>


Waanzin Carmen, hoe kom je daar bij? negeren we je?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...