fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 hahahaha, (fl)euries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedemorgen Lieve Bol, Vanmiddag heb ik een belafspraak met mijn hulpverlener, even over gisteren praten. Alles goed met jou Groetjes van pleuntje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dat je het maar laat Bor Een vraagje..mag je een vijg met pel en al opeten of alleen het binnenste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goedemorgen, heb het gister droog gehouden, nu eerst even bijlezen met een grote bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: KohtjeIk had me, toen ik stopte met drinken, min of meer overgegeven aan de dood. De dood wilde mij nog niet hebben, het leven gaf me een reddingsboei die ik eerst wat lacherig vastgreepquote> Je beschrijft het gevecht, de wanhoop, het verdriet, het afsterven en de hoop je twijfels en (on)zekerheden nu. Je verhaal geeft mij dat je niet slachtoffer bent van je eigen geboorte, zoals je dat mooi noemt. Je bent een heldere ster aan de hemel voor mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bor, hoeveel dagen nu al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeDat je het maar laat Bor Een vraagje..mag je een vijg met pel en al opeten of alleen het binnenste?quote> Alleen het binnenste en niet teveel,anders breng je een dag in het kleinstekamertje door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hallo Kohtje, Wij kennen elkaar nog niet, daarom aangenaam, maar kun je uitleggen wat het 12-stappenplan inhoud? Groetjes van pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: GabyGoedemorgen, heb het gister droog gehouden, nu eerst even bijlezen met een grote bak koffiequote> Top Gaby!Vandaag weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hallo allemaal Zoveel pijn in mn lijf oef Soort terugslag ofzo. Al die spanning krijg je wel spierpijn van,,, Hoop dat ik kan dansen morgen en overmorgen... Aankomende nacht ga ik met electrische deken slapen. Pffffff Nou ja, psych belt zo. Ene voetje voor het andere voetje. Kleine stapjes. Gister wel aan een heel mooi kostuum gewerkt, dat dan weer wel. Let there all be art.. Kohtje, me like you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Woman, stapje voor stapje, het is even niet anders. Lastig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Woman tis ook niet niks wat jij allemaal mee hebt gemaakt he! Je lichaam is het aan het verwerken,dit is wel een normale reactie. Gewoon aan toe proberen te geven en je rust nemen zover mogelijk! Fijn dat je wel afleiding hebt aan je kostuums en je dansen! Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Woman, Electrische deken is wel goed voor de spieren geloof ik, niet te warm he! Na inliggen deken terugzetten, slaapt beter dan. Die van mij ga ik ook maar eens installeren, het schijnt een heeeeeele strenge winter te worden (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 toch niet stiekem een windje gelaten he Sowhat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Moggeuh Fleur, Rest natuurlijk ook hoor. Maar een vijg (hangt ervanaf welke je bedoeld) maar de vrucht van de struik of boom kan je helemaal opeten hoor, zeker de gedroogde. Bolletje gefeliciteerd met 100 ballen is ook nie nix, leuk dat het naar de dieren gaat, wat voor dieren dan? Heb gemerkt dat er hier toch wel veel mensen met dieren zijn of lijkt dat maar zo? Mijn eerste dagen zonder alc. heb ik in het ziekenhuis doorgebracht en al had ik naar huis gewild, wat ik normaal ook gedaan zou hebben, nou hoefde ze me niet vast te binden want kon amper de wc bereiken of een bekertje vasthouden. Al hebben ze me wel meer dan 10 dagen naar huis laten gaan, want ging sneller dan verwacht en na heel nadrukkelijk te hebben aangedrongen was err wel opeens ruimte voor kijkoperatie en ze wilde me toch wel kwijt en me dieren wachte thuis op me. Nou sterkte Akelei, hoop dat je er snel vanaf ben. Tjah die winter zullen we maar afwachten, maar is wel stok achter de deur om de houtkachel weer in orde te maken hiero. Fijne dag nog allemaal en geniet van alle kleine dingen. Garoeten, Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: albertinaWoman, stapje voor stapje, het is even niet anders. Lastig hé? quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Heb je een bad woman? Misschien is dat wel even lekker tegen de pijn? Lekker een warm bad nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Sowhat, Ook mijn klachten tonen veel overeenkomst met Kohtje. Dacht dat ik dat alleen had. Een soort sterven. Pfff Tussen bed en bank heen en weer kruipen. Vreemde beelden en gedachten en.., vliegende paniek. Hoort er dus bij, als je maar genoeg inneemt. Sowhat, of ik het loodje legde. Dat nooit meer!!!!! Groet. P.S een volle week eer ik weer mens was. En dan weer drinken. Maar dan beschaafd zo hoopte ik, tegen beter weten in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 was ff voor de tv gaan hangen Nee geen gedroogde vijg, de verse vijg. Heb alleen het binnenste opgegeten maar kan zijn dat ik me waag aan de schil bij de volgende. Nog maar effe wachten misschien. Geen zin om nen hele dag in het kleinste kamertje te hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Amai het is hier rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dag 6 is beter dan dag 0, jij zeurkous! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Akelei, Eens gaat de knop om. Het helpt, als je het écht spuugzat bent. Sterkte. P.S en nu na bijna vier jaar droog krijg ik een megadreun. Zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden