Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Fleurtje, Ik heb je vraag van gisteravond gelezen. Was toen aan het werk, molecuultjes aan elkaar knopen, en kon toen niet antwoorden. Het gaat goed met mij, als ik de eerste niet neem en op tijd eet heb ik vrijwel geen trek. En het seizoen van de grote verleiding, de zomer met zijn terrasjes, is (helaas) voorbij. Jij hebt het niet makkelijk op het moment. Je probeert te stoppen met roken... Er zijn, denk ik, voor jouw nu andere prioriteiten. De kaakchirurg om maar wat te noemen. Daarna... kun je altijd nog stoppen met roken. Je mag de lat hoog leggen maar je moet er wel bij kunnen. Zoals gezegd, mij gaat het goed. Schrijf hier niet zo vaak meer, lees nog wel het meeste. Heb steeds sterker het het gevoel dat ik op een feestje de verkeerde zaal inloop. Een zaal vol mensen mensen die mij niet kennen en zeker niet op mij zitten te wachten. Klinkt erger dan het is hoor, ben bepaald niet alleen of eenzaam. Fijne avond Fleur, fijne avond Mup, fijne avond allen, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMadelief ik ben dus ook een schipperskind, maar nooit op een internaat gezetenquote> AR!! Echt?? Hoezo dan nooit op een internaat gezeten? Woonde je bij familie in ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: OnweerJan zoekt vrouw! quote> Hoe weet je dat?Serieus, zet de senseo net aan, als ik koffie drink heb ik niet zo'n trek meer in bier - slap spul.hier lezen helpt me deze eerste dagen wel te minderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Tachycardie is wel een symptoom van die vitamine B1 tekort. Dat heb ik soms wel. Dan word ik midden in de nacht wakker omdat mijn hart op hol is. En misselijk en duizelig en zweten en gebons in mijn oren. Het duurt dan wel een uur voor het weer normaal is. Nou, ik ga mezelf ook niet bang maken nu. Morgen vitamines halen bij de apotheek en nu echt met mijn hondje lopen. Tot later. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Harrie, Leuk , je weer eens te lezen. Fijn, te horen dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Rapi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ben er weer, heb ook tartaartjes meegenomen. zit ik lekker te eten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zo. Dat was lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Wat was lekker Marjo? en marmite is een jaar houdbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Broodje ei met kaas enzo.. Dat zeggen ze.. Marmite is véééél langer houdbaar Weet ik uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 harry negeer alsjeblieft, word van kwaad tot erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 staat niet op het potje Marjo tht 11 2010 stond er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Je hebt gelijk Albert, dat zal ik doen.... Thanks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Je mot gewoon niet alles geloven wat er staat Dat weet je toch Maar maakt niet uit Als 't maar smaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 dat doet het zeker niet teveel een heel klein beetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja idd niet teveel Krekt in bytsje En anders had je het vorig jaar al weg moeten gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Harry! Daar ben je weer eens. Gaat nog goed ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 jje hjebt gjelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief mijn moeder is aan wal gaan wonen en mijn vader is blijven varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Mup, Yep, het gaat goed, voel me prima. Beetje last van ongedierte maar dat sterft vanzelf uit... En jij ook weer een beetje beter? Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Sterkte Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden