Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Jet, dit geeft me eindelijk een beetje rust. Moet er eigenlijk om huilen.heel klein beetje. Heb nu het idee van laat maar los. Vraag hulp en hoef het niet alleen te doen. Vind het al een wonder en teken van enorme kacht dat ik het 31 dagen heb volgehouden terwijl ik borderline, angststoornis en add heb en nog meer, en zonder begeleiding,maar hier laat ik het even bij. Ik ben gewoon moe van het vechten in mijn eentje. Wat wel lastig is dat ik al herhaaldelijk om hulp heb gevraagd. Dus moet iets anders verzinnen. Mijn maatschappelijk werkster is hier ook mee bezig, wil ook wel mee naar psychiater of bellen. Want als ik het zeg gebeurt er niks. Als mijn moeder belt komen ze ook in eens in aktie. Mijn angst is er nooit vanaf te komen, maar met de goeie hulp, wie weet?Bedankt Jet ook nog voor gister of eergister, weet niet meer precies. Je weet wel wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 quote: Originally posted by: Bethanie Tot uiteindelijk de energie op is en wat dan? ja wat dan Beth. Kun je die vraag zelf invullen? Wat zou je dan het liefst willen doen? Lekker naar bed, heerlijk onspannen en toegeven aan je moeheid? Tevreden zijn met dat je zo sterk bent geweest om niet te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hey Willbillie wat een gedoe allemaal. Blij dat je vandaag weer goed doorgekomen bent joh. Ja en die Refuutjes zijn toch maar wat goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Leuk toch Mup, ook een vorm van braintraining.Ik heb dan wel niet hoeven nadenken over wat ik zei, 'k heb lang gepiekerd waar het over ging en hoe het zo kon komen.Gaat ie goed met jouw?Bedoel met je streven, weet niet of je een stopper of een minderaar bent maar lukt het?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 quote: Originally posted by: MartensGoed geschreven Jet, hey bol Ja joh, dat mens is een supergevoelensopschrijvend taalwonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Nee juist dat waar ik zo tegen gevochten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hallo lieve allemaal!Ik kom weer even snel voorbij gevlogen, weinig tijd, maar ik ga nog steeds goed!Dag 45 droog!Druk druk druk verder, want mijn stiefdochter met vriend komen tot dinsdag logeren, dus ik moet nog veel doen... pfff Vandaag ook de hele dag gewerkt, dus niet veel in huis kunnen doen...Vrijdag en zaterdag ook nog de hele dag werken, dus morgen gas geven...Succes allemaal en samen staan we sterk!!Liefs, ToPPertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Goeie avond Witje, kom maar ff lekker bij moeders zitten hoor dan krijg je een superknuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hoi Witte,Dank je dat doe ik, zit met een lekkere nespresso en een Spa.W. was met kleinkindjes naar de kermis en heeft noga voor me mee gebracht.Kan er niet afblijven...Hou van mijn werk en heb er lol in maar die middagdiensten vind ik niets, gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hee Toppertje,wat geweldig.Veel plezier met je logees!! (of is t met 1 e??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 quote: Originally posted by: TeveelHoi Martens,Begrijp ik goed dat je na een heel lange droge periode een uitglijder hebt gehad?Ja dat kun je wel zeggen, ik heb mij in december aangesloten bij de droge arrenslee. Dat ging goed tot mei toen gingen er allerlei dingen tegelijk fout. Scheiding was de aanleiding, maar maakte heel veel los en daardoor kon ik geen weerstand meer bieden tegen de alcohol. Ik ben nu in therapie en krijg ook ondersteuning van verslavingszorg dus nu is het tijd om weer serieus droog te worden. Want ik ken de voordelen daarvan en die wil ik in mijn nieuwe leven volledig benutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 quote: Originally posted by: jetsetjongesn ik kan het niet meer bijhouden, zie zo veel lieve mensen met zoveel belangrijke berichten...... sorry! wil graag overal op reageren maar lukt me niet..... KOMEN JULLIE ALLEMAAL OP DE MEETING?????????????? PLIESSSSSSSSSSS? welke meeting waar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Martens, vanavond was her op de t.v. een berichtje van die Joerie Keller of zo iets.Toen kwam er een verslavinsdeskundige die vertelde dat er heel veel mensen zijn die een terugval hebben en er weer goed uitkomen. Net of ze weer even die bevestiging nodig hebben waarom ze moeten stoppen. vond ik helemaal niet zo raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Bol, dat klopt helemaal. Zo voelt het ook. Ook al heb ik veel trek hoor, het is niet 'over' zullen we maar zeggen. Maar ik weet waar ik het voor doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Bollie, Hoe laat was dat? HIj heet trouwens Ulri Geller, maar maakt niet uit. Ben wel benieuwd wat hij te zeggen had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hey Beth , blijf je nog even bij ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ik ga aan deze dag een eindje breien.Voor wie het nodig heeft veel sterkteen weltrusten voor straksLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 topsporter die onder begeleding van de gymnastiekbond afgekikt is van coke....en nu, 2 dagen voor de WK weer coke genomen heeft. Maar: wel gedwongen afgekickt in een dure kliniek, niet afgekickt omdat hij zelf vond dat ie verslaafd was, en wilde stoppen. Daar zit het verschil. goed gezegd Jetset, erkennen dat je een probleem hebt is ook de eerste. Pas dan kan je aan genezing werken, als je daar niet achter staat, gaat het nooit lukken. Maarrreh, hoe zit dat nou met die meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Beth hij zelf heeft niets gezegd maar er was iemand van de verslavingszorg die een interview gaf over hem.Ik weet niet meer hoe laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Lieve mensen ik ga ook weer afsluiten.Beth houd je haaks hé meis. Je hebt nu niet gedronken omdat je hier op het forum gebleven bent. Kijk daar maar eens naar. Duik dadelijk lekker je bed in en we zien je morgen zonder kater hier weer op het frum. Afgesproken???Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ik zit te denken, misschien is het nogmoeilijker nu omdat ik deze week geen ritalin slik. Daar moet je regelmatig even mee stoppen, anders werkt het niet meer. En omdt die psychiater dacht dat ik er angstig en psychotisch van word en er helemaal mee moet stoppen neem ik het deze week niet om te laten zien dat het daar niet aan ligt. Hierdoor kan ik nu mijn concentratie niet richten op wat ik wil en denk voortdurend aan alcohol en is het in mijn hoofd net zo druk als iemand met adhd aan de buitenkant. Het gaat nog steeds goed maar kan niet beloven het vol te houden tot ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Welterusten bolJet, ik bedankt voor de tip, ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Trusten Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Hoppa, zie dat ik over de duizend postings ben...Hoop dat er een enkele zinvol is geweest voor anderen.Mij heeft het lezen en schrijven hier veel geholpen.Ben nog lang niet waar ik wezen wil maar zonder dit forum was ik er nog veel verder vandaan geweest.Dank allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden