Spring naar bijdragen

morning woensdag 13 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag liekelief. Je mag hier ook komen ala je het een pietsje lastig hebt hoor. :)

Pfff, ik weet niet wat ik heb. Vanmiddag zat ik op mn werk al te suffen. En nu nog steeds. Gaaapen, niet normaal meer. Nog even mn slaapthee en dan brei ik er voor vandaag maar eens lekker vroeg een eind aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth, ik heb ook veel last van trek. Vind het advies van Jet wel een goeie: de trek toelaten en er vol onder lijden. Hmmmm. Ik ben zo bang voor de trek dat ik er trek van krijg. Beter dus het advies van Jet opvolgen. Ga het echt proberen. Ik heb als beginneling zeg maar ook behoefte aan verhalen over trekbestrijding. Je pikt er altijd wel iets uit wat bij je past. Zou daar soms ook graag meer over horen. Vooral omdat je in het begin zo aan het vechten slaat. Moet je denk ik ook niet doen dat vechten, maar berusten of zo? Ben dan toch meer een vechter. Op het forum lezen en meedoen helpt mij ook wel om de drang te overwinnen.
Liekelief, wij gaan gelijk op, voor mij ook dag 3. Dit vind ik leuk!

Heb het droog weten te houden ondanks overlijden Santje, dat zegt wat. Vandaag een doos dure bonbons voor mezelf gekocht, wat ik nooit doe. Als beloning. Ik beloon mezelf nooit.
Heb ook een nette, maar confronterende mail gestuurd naar de dierenarts die zo bot en ruw omging met mijn Santje. Ik moest het doen, wilde ik vandaag die enorme woede over haar gedrag niet wegzuipen.
Hup ermee. Zat gewoon te trillen achter de pc van kwaadheid. Die kan ze in haar zak steken. helpt geen klap, maar ik ben in ieder geval wat lading kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beth antidepressiva en alcohol is geen goede combinatie. Ik ben niet medisch geschoold, maar ik weet dat wel. De werking van Tranxene wordt, zoals jij al zei, wel versterkt door alcohol, maar in de negatieve manier, het kan je stemming behoorlijk beïnvloeden. Misschien versterkt het wel je angststoornis. Ik kan je niet tegenhouden, maar pas alsjeblieft op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk iedereen hier hé :heart:

Naar ik net heb gelezen heeft Beth het heel moeilijk ?? Blijven schrijven meisje, alsof je leven er vanaf hangt. Hier zitten genoeg experts die je een beetje kunnen helpen. De meest lieve en meelevende mensen die ik ooit heb ontmoet, verzameld op één plaats ;-
Mup, alles okay ??
Igor, dat is een schrikwekkend beeld, ze gaan beven en bibberen !!

Vanmorgen een "vorm" van gesprek gehad met T en gevraagd of ze wel zelf helemaal achter haar advo stond. Heb er uit gekregen dat deze dingen heeft gezegd die ze niet wou of wist. Ben heel misschien een beetje doorgedrongen tot haar om te stoppen met deze "waanzin". Ze ging er met haar advo over praten, maar die pakt haar volgens mij gewoon in !
Maandag moeten we naar de notaris om de financiële kant te regelen en dinsdag staan we alweer voor elkaar in de rechtbank. Pffffff, wat een gedoe allemaal.

PS Heb vanmorgen antabusje genomen, ik ga niet in de valkuil stappen, no way !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie gezegd lieve Jetset (bericht aan bethany)....
Ik ga lekker en film kijken met mijn lieve man...en ik zie jullie morgen..hoop iedereen lekker nuchter en fris.
Voor de mensen die moeilijk hebben: veel sterkte en probeer altijd te relativeren...
fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph. wat ontzettend knap dat je een mail naar de dierenarts hebt gestuurd. Ik denk dat dat de juiste manier is om van je kwaadheid af te komen. Ja als je die kwaadheid echt gaat voelen dan komt er zoveel energie vrij dat je gewoon zit te trillen op je stoel. Goed gedaan meisie. En natuurlijk heb jij een doos bonbons verdiend. Smikkel ze maar lekker op hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Teveel

Hoefde ook niet na te denken over wat ik gister gezegd heb, 't is gewoon mijn mening.

Oh, nog even. Teveel, ik snapte er ook niks van hoor, gisteravond. Las het vanmorgen terug maar ik kon er geen touw aan vastknopen. En dat lag niet aan jouw schrijven. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst ff een welkom aan alle nieuwelingen.
Martens geen echte nieuweling voor mij, maar toch weer welkom

Jetset van harte gefeliciflapstaaaaaaaaaaat!!!!!!!!
met je nieuwe woning, ben echt heel blij voor je.
En ook een groot compliment voor het mooie stuk wat je aan Bet geschreven hebt

Kothje van harte gefeliciteerd met je 25 jaar huwelijk
Door zulke zware stormen gegaan met je partner en toch nog
bij elkaar dat verdient een bloemetje:present:

Dymph, nogmaals een kanjer vind ik je
Nu je het zonder de alcohol beleefd, want makkelijk is het niet.
En ook heel goed dat je iets gedaan hebt met je boosheid.
Ook al krijg je er misschien geen antwoord op terug, jij bent er mooi
voor een groot gedeelte vanaf.
Volg je gevoel en dat heb je in deze situatie gedaan.

Bol, je bent vandaag weer een echte forum moeder, mooi om te lezen:heart:

Mup als jij oud genoemd wordt, dan ben ik t ook.
Ik heb ze vandaag niet geteld, maar denk ook dat ik aan de 20/30 gapen kwam vandaag.

Harry, geniet lekker van je extra vrije tijd.
Niks lekkerder dan af en toe een klein beetje te spijbelen van je werk;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...