Spring naar bijdragen

morning woensdag 13 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Bloempje, Igor, Blondie en Borretje:)

Heb nog niks bijgelezen van gisteren...Hoop dat het goed met iedereen gaat!

Will:
Had nog wel meegekregen van Niwi dat je door je ex niet zo fraai bent neergezet tijdens de rechtzaak. Klonk of ze alles uit de kast haald. Hoop dat je erboven kunt staan, al lijkt me dat niet gemakkelijk...
Sterkte:present:

Ben zelf een pietsie gespannen. Moet vanmiddag naar de oogarts. Hoop dat ze vinden wat mijn oog mankeerd, maar aan de andere kant ben ik bang voor de uitslag...
Duimen maar dus!

Ik kom vanmiddag nog wel even langs als het lukt.
Iedereen een fijne woensdag en geniet ervan. De eerste 2 mijnwerkers zijn trouwens uit de grond gehaald. Moet je toch voorstellen: die zien voor het eerst in 2 maanden daglicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen blondje, eks, bor, igor en bloempje, ook de latere inloggers !

Tja, als jullie gisteren niet bovenop me zaten, had ik me misschien niet kunnen inhouden. Hoe laag kan een mens zakken om een medemens de grond in te boren ??
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ik zou dat NOOIT kunnen doen, tenzij het waar is natuurlijk en geloof me, dit is NIET het geval !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!

ik heb gister niet gedronken en werd fris wakker ;) , (anders altijd zo down en gesloopt). Vind het wel een mooie datum om te stoppen 12-10-2010!

Vind het nog een beetje lastig om wegwijs te worden op dit forum. Het lijkt me handig om een steunmaatje te vinden, maar hoe doe je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi sunny, wees welkom hier. Er is een pact draadje aangemaakt waar je een stoppartner kunt vinden.
Is heel plezant om helder wakker te worden hé ;)

Rekeltje, morguhhhh, benieuwd wat de dag brengt. Ik verwacht (weeral) nieuws over de lening. Moest dat nu in orde zijn, ik zou me een pak geruster voelen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gister was in elk geval een hele goede dag Sunny, je plukt nu al de vruchten van je beslissing op 12-10-2010.
En omdat het, hoop ik, de eerste van heel veel droge dagen wordt, zul je er nog vaak aan terug denken als je berekent hoe lang je weer op koers ligt, en dat maakt het dus ook tot een bijzondere dag.

Eksterje, ik duim voor je dat het meevalt straks bij de oogarts.

Will, ik heb bewondering voor je zelfbeheersing, hou dat vol jongen, mocht je die verliezen dan heeft T haar zin.
Misschien is dat wel haar strategie.

Nu gauw douchen, eigenlijk veel te laat, zonde van de dag.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Heb de DD van gisteren gelzen, koffie dus al weer op.

Will: je doet het goed, man, nog ff volhouden en ik hoop heel erg met je mee dat je vandaag de financieën rond krijgt. Schrok wel ff van wat je gisteren schreef over wat je soms in de krant leest van gezinsdrama's...........niet doen hè? Houd de eer aan jezelf, ook al lijkt het of er nu geen "beloning" voor is, dat komt later absolutt. Sterkte voor vandaag weer :heart:

Dymph: gecondoleerd met Santje meid, knap dat je deze keer niet voor je gevoel gevlucht bent! :present:
Weet dat het zal helpen om het te verwerken, gevoelens die je niet doorleefd hebt blijven veel langer een probleem.

Bethanie: blijf vooral hier komen en schrijven, ook als je denkt niet gehoord en/of begrepen te worden, dat is niet zo meis. Zelf kom ik hier ook wel eens hyperen als het me teveel wordt, echt waar. Schaam je niet voor je "zwarte gedachten", je bent echt niet de enige, zelf kan ik er ook wat van hoor. Heb tijdenlang elke morgen bij het wakker worden verzucht "waarom alweer een dag, ik wil niet meer" maar ben er toch ook uit gekomen. Helaas kan ik je nu niet veel reageren omdat ik overdag werk of weg ben. Wens je veel sterkte :present:

Hermie: ik moest ook een "gat" van jaren in mn cv zetten en daar werd na mondelinge uitleg van mij tijdens soll.gesprek helemaal niet moeilijk over gedaan. Wanneer ze zien dat je er weer klaar voor bent er helemaal voor wilt gaan is dat wat telt en idd mag een werkgever geen info vragen bij uitkerings- en ziektewet-instanties. Kijk mij: ook nooit gedacht maar nu toch weer half uit de WAO!
Ga dr voor meid :sun:

Zo, dat waren even in t kort wat reakties op zaken die me bijgebleven waren.
Nu moet ik toch eens van die stoel af en wat gaan doen.
Kom straks mss nog wel ff koffie leuten ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Sunny. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt meid. We gaan er voor hé?

Willbillie blijf sterk man, ondanks de pijn die je hebt, doe je het zo ontzettend goed. Ik hoop dat heel die ellende gauw voorbij is zodat je kunt gaan verwerken. We blijven je steunen hoor.:heart::sun:

Borrie goeie morgen lieverd.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...