Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Oh, ja in mijn handtekening...ja klaar met de drank!! Ik al zoeken op de draad...waar staat dat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Zo, ik heb mn goeie daad voor vandaag weer gedaan. Even wat tv kijken. Misschien kom ik later nog even binnen. Misschien ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: ShahireOh, ja in mijn handtekening...ja klaar met de drank!!quote> Doe es aanpassen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 ja Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: Lenieja Sha?quote> Ze ziet het nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 nops... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Gewoon de R weghalen was ook al genoeg geweest Sha. I'm off! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hehe....ik ben erachter hoor en dat pas na tig dagen..........tjonge tjonge jullie letten ook niet echt op zo effe inbox legen, zit hier iemand te oefenen op me met berichtjes sturen stroomt over............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Grommmm...ja alleen de R weghalen had natuurlijk ook gekund :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Nou bedank voor het meedenken, op 1 of andere manier was die verzendbalk niet geactiveerd ofzo. Weet niet hoe maar nu doet tie het geloof ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 ik ga te banken... koppijn gaat niet weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Misschien wil Lenie anders wel helpen die zit ook te oefenen met berichtjes te versturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ik ga ook wat nuttigs doen zo hier koffie zetten en de naaimachine op tafel zetten nog veel plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedenavond allemaal terug van werken, en ben aan het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 en ga ook even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goeie avond die Ap. Is het vandaag een beetje gegaan op het werk? Mensen wat is het hier ineens een takkeweer zeg bah. Als het zo'n weer blijft ga ik volgende week de kerstboom zetten. Ga zo eens even lekker kaarsjes aansteken. Net bezoek gehad die viel met haar neus in de butter. Had voor twee dagen gekookt dus kon zo aan tafel schuiven. Ja Hannah een Labradoedel. Weer iets nieuws, nou ja ze zijn er al weer een tijdje. Ik hoop niet dat ze een Chihuwafwaf willen gaan kruisen met een Ierse wolfshond. Dan krijg je een uit de kluiten gewassen schootwolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Frummels, ik ben er vanavond niet! Fijne avond allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Goedenavond Frjemde sujetten hjirre Woeste Wâldpiken Monopoly vanavond En binnenkort weer een auto? Rijbewijs regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefFrummels, ik ben er vanavond niet!Fijne avond allen!! quote> Veel plezier frummeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 zo bij gelezen Jopie en Madelief heel veel sterkte En idd als iemand in nood zit of hulp nodig heeft of gewoon wat aandacht extra, vraag er gewoon om hoor, word je eerste berichtje niet gelezen doe het dan nog een keer vet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDag 8 voor mij vandaagtwee jaar geleden kreeg ik deze dag een drankje aangebodenmijn reactie was nee joh ik drink niet meer ik zou het zonde vinden van die 8 dagenen zo denk ik er vandaag ook overHallo AR,That's the spirit! Zet hem op!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: lien2206ik doe vandaag ook weer mee met de dagpactAlbertLienLytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: womanGaat niet goed hoorWeer een slechte nacht, gek he dat mn lijf met pijn protesteert.Moet ik dus weer overdag gaan slapen...was ik nou net vanaf....Eerst maar een pilletje erin, en een dagje op de bank. gezellig zappen joepie.Geen dansen dus vanavond en ik vrees morgenavond ook niet.... ben ik ook mn vooraan plekje kwijt in de dans voor het optreden Zo was het dus altijd, wat jaartjes geleden. Pijn in mn lijf. ow joepie en ik heb ook weer water in de kelder. Waar ik zit dus. Gezellige dag wordt dit....Balen Woman. Ik leef met je mee!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Alles is mogelijk Akelei Als ik het bijvoorbeeld op een zuipen zou zetten, maar da`s een desillusie hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden