Spring naar bijdragen

Woensdag 12 oktober 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
http://imageshack.us/g/685/afbeelding130.jpg/

Olle.

Leuk Bol. Je kunt ook goed zijn huis zien!

In de Bijlmer en het Vondelpark vliegen grote groepen halsbandparkieten. Heel exotisch! Ze maken me toch een kabaal. Jouw Olle is ongeveer net zo groot denk ik, maar hij is nog in de groei natuurlijk.
Houdt Olle ook van een lauwe douche? Ik heb n.l. eens in een tehuis gewerkt waar ze een papegaai hadden (ik weet niet precies wat) en die was er dol op. Later werd hij dan voorzichtig afgedroogd. Eén van de bewoners zorgde al vele jaren voor hem.

Lytse.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olle is een stuk groter Lytse dan een halsbandpark. De mijne is een congo grijze roodstaart dus die is nog weer groterder dan een gewone grijze.

maar we hebben een tijdje geleden een halsbandpark. op de basis gehad. Die was tam en zoiets wil ik dadelijk voor Olle hebben zodat hij niet zo alleen zit.

maar lief is ie hé?

Nou mensen The L. of the Ring bengint weer. Deel 2 op rtl. 7 dus tot later allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben net bijgelezen. Heb vanavond heerlijke taco's op! Het is jaaaren geleden dat ik dat gemaakt heb. Nu gezellig hier - de katten thuis en de kaarsjes aan. Ik voel me weer fijn in ieder geval, ondanks de hoofdpijnen die me tergen sinds ik niet meer drink. En, heel raar vind ik, ik krijg trek in zoetigheid. Dat heb ik niet in huis want ik snoep nooit, dus dat wordt morgen ff langs de pomp. Misschien scheelt het ook met roken want dat ik paf als een schoorsteen.

Het beste voor iedereen hier is om te blijven forummen en aan te geven hoe je ervoor staat, ligt, zit of wat dan ook. Onderuit gaan en weer opkrabbelen, als je maar doorgaat met je plan minder of helemaal niet te drinken. Helemaal niet is het beste en elke dag die gered is, is er weer 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Ik ben vandaag een week, jawel,
en ik mag wel even vermelden daabij, hoe lang ben ik hier nu?
En lieve mensen, wat was het moeilijk deze keer.
Niks geen zelfbeklag, niks medelijden met mezelf.
Gewoon om even te zeggen, mede te delen, dat het steeds moeilijker wordt om te stoppen.
Ik ben diep gegaan vorige week, kennelijk.
Maar ik kon klimmen omdat ik wist, en weet, dat er mensen zijn die vertrouwen in me hebben en blijven houden.

Zo is het maar net Bor. Ga ervoor!

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, supersterk van je!

Ik liep vandaag al weer te miepen in mezelf over morgenavond, dan ga ik met mijn zus naar het theater, reuze gezellig natuurlijk en daarna is het dan een wijntje -normaal gesproken. Ik dacht nog waarom niet? Liep alweer excuses te verzinnen van "dat kan toch best, twee maar." Maar het kan niet want dan begint het drinken weer en blijf ik de zeilen bijzetten.

Kortom, ik kan het best en ik ga er gewoon voor.

Cassis wordt het morgenavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, stoppen is moeilijk, gestopt blijven ook.

Je moet erachter staan, voor jezelf. Dat is het belangrijkste. De redenen waarom je het niet doet merk je elke dag een beetje meer.

Er zijn enorm veel pluspunten te noemen als je niet meer drinkt.

Er zijn er maar weinig als je het wel doet, zeker de volgende dag.

Niet meer op jezelf neerkijken en schelden omdat je veel te veel drinkt is er 1 (misschien is dat wel het belangrijkste), laat staan je gezondheid, je uiterlijk - want iedereen denkt wel dat het te verbergen is maar dat is maar gedeeltelijk zo. Ik haal alle zuipschuiten er zo uit, omdat ik er zelf een ben of was. Mijn makke, maar ik let er altijd op.

Je sterker voelen omdat je trots kan zijn op jezelf, dat je het heft in eigen handen neemt.

Het zijn mooie woorden en misschien cliché maar het is wel waar!

Het geeft mij in ieder geval kracht. En ik zal echt niet beweren dat ik het nooit meer zal doen want er zijn veel verleidingen en een feestje bouwen voor en met jezelf, zoals ik dat altijd deed, is ook leuk. Niets meer weten is ook fijn, maar ik ben bang dat mijn hersenen straks helemaal afhaken - die zijn er inmiddels wel slecht aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen!

Inderdaad wat win je door te drinken.

Je wint alleen door niet te drinken.

Want bij de meeste van ons zijn de remblokjes versleten en niet zo`n beetje ook.

Helaas....niets meer aan te doen.

Vervangen voor nieuwe zal bij de meeste niet meer gaan.

Jammer?

Nee, waarom jammer!

Wij hebben die rommel toch niet meer nodig!

Wij willen ons toch niet meer verdoven?

Wij willen leven, toch?!

Ja, was het allemaal maar zo gemakkelijk hè?!

Dit zegt ons verstand, maar ons gevoelsleven, emotie`s....brrr....wat fijn om jezelf te bedwelmen.

Maar, wat krijgen we na die bedwelming ervoor terug???

NIETS, ALLEEN MAAR ELLENDE, SCHULDGEVOEL, enz, enz.....

Dus ik kies vandaag weer voor 0!

Pff....blijft zwaar!

Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...