Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Iggy jij kan onder de douche!! Let niet op de bende die ik heb achter gelaten.... Hai Jaap en Vonn Ik kan nog wel even met je meedoen Von, uiterlijk 7.50 de deur uit maar meestal ben ik er al rond die tijd en zo niet.... heb ik een client die altijd meteen naar de buren gaat bellen 'Sha is er nog niet, die is er altijd om 10 voor 8' ....... zal hem wel gaan missen maar wie weet komt hij ook naar mijn nieuwe afdeling ik zou het wel leuk vinden, ben pb-er van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Gats, Von al naar buiten........... Snoep jij dan maar eerst onder de douche, jij ruimt mijn spullen wel even op hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ben al weer terug hoor Sha, is zo gepiept als je alleen buiten staat, kwestie van even 'doorwerken' Zou leuk zijn als die client met je mee gaat naar je nieuwe afdeling, wanneer gaat dat gebeuren ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Tis hier trouwens komende week herfstvakantie hoorde ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En ik vind koffie met suiker lekker, ik vind koffie met zoetjes lekker, maar drink tegenwoordig zonder suiker of zoetjes, is even wennen, maar eigenlijk ook heel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 De herendouche is altijd spik en span. Gisteren las ik op mijn werk dat iemand een stukke afvoer had onder zijn aanrechtblok. Het water liep gewoon onder de kastjes. Zat er helemaal vol met duizenden wormen. Gelijk maar even thuis gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Getver Jaap... brrrrrr, wat een smerig idee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En het personeel van de buitendienst mag dat dan oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Von, de 23e is mijn laatste werkdag op deze afdeling waar ik nu zit. Wanneer ik op mijn nieuwe ga werken hoor ik nog, zal wel in de week erna zijn denk ik. Ja hoor Jaap!! ...de herendouche is altijd spik en span!! Trouwens wel een goeie van dat aanrechtkastje, zijn plekken waar je niet zo snel kijkt, zal ik ook maar eens doen kan tenslotte nooit kwaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En nooit wachtrijen bij de mannen. Die zijn gewoon te lui om vroeg op te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Daar heb je wel gelijk in Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik miste Teveel gisteren op de draad zou hij een korte vakantie hebben gewonnen ik gun het hem van harte alleen niet als je die hier wint nou ja, wie weet is hij er vandaag wel weer of hij leest nu mee vanuit een caribisch gebied in dat geval: zwaai zwaai Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En aangezien Ticitve van 'netjes' houdt hebben ze er ook keurige deuren geplaatst... DUSSSSSS zullen wij in het vervolg gewoon die van de heren ook gaan gebruiken stel ik voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ja, ik volg je Igor nog even kattenbak, rolemmer weg zetten, haren kammen, tanden poetsen en tegen die tijd off to go............. fijne dag mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoop het van niet Sha... weet dat hij teveel aan zijn stekkie in nederland is gehecht. Maar hij had gisteren een hele lange werkdag... ik geloof van half negen tot negen (uhm 12,5 uur dus)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Mee eens Von :D tenslotte houden we hier van netjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 In dat geval mag hij vandaag uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Sha afsluiten............NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huphup........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Fijne dag Igor en Sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik ken iemand die schoonmaker is geweest. Ook herentoiletten schijnen schoner te zijn dan damestoiletten. Met deze mededeling ter overpeinzing ga ik jullie verlaten. Een heel fijne dag allemaal en hou het netjes. Met ongekamde haren. Daaronder die haarbos is alles ordelijk. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Fijne dag Jaap... en haal als je op je werk bent toch maar even de kam er door hoor. En over die toiletten..... heb je denk ik gelijk in... ik schaam me wel eens voor hoe de dames op mijn werk de toiletten achterlaten.... vraag me dan af of ze dat thuis ook zouden doen zo? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goede morgen allemaal, heb een fijne dag en vul maar weer lekker aan hoor Dagpact Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 ennuh ik vergeet de ene drank dag en ga vandaag voor dag 10 ADB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goede morgen AR , er gaan er net drie richting werk... Gaat goed met jou he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden