Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 een 8 persoonskar helemaal geweldig moet je misschien toch nog iets langer doorwerken....auw! oeps!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Sorry, ik kom zomaar even binnenvallen. Ben al een paar dagen amper hier geweest, dus ook niet bijgelezen. Nu ik aangepaste medicatie heb, ben ik een beetje moe. Dus ik heb nogal geslapen. Maar het werkt wel! We gaan weer de goede kant op, stapje voor stapje! Het helpt me ook tegen mijn angst en paniekaanvallen. Dat komt me nu wel goed uit. Het is nog maar even en dan krijg ik een CTscan van mijn longen. Daar ben ik heel gespannen voor. Nu even eten, pasta. Dan ga ik proberen wat bij te lezen! Liefs, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah ik weet het! Maar ik wil graag betrokken blijven bij iedereen. Het gaat hier soms ook zo snel! Voor mezelf is het ook goed om hier te zijn. Dus ik probeer weer zoveel mogelijk bij te lezen en te delen met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 hoi Madelief, Ben blij voor je dat die pillen zn werk gaan doen, pff altijd angsten, moeilijk lijkt me dat... En ik mis mevr Akelei??? Joehoe Akelei waar zit je?? Toch niet opgeborgen achter de geraniums?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hoi Allemaal ben al weer binnen en lekker weekend en ik kijk vanavond THE VOICE OF HOLLAND. Zo dadelijk wil ik jullie even wat vertellen maarrrrrrrr moet eerst even sigaretjes halen, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 W8 maar AR ik ga jou ook nog wel is een keer nieuwschierig maken.... grrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Thuis weer en ad bami, Heel weekeind alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Joehoe lieve kanjers de Bol is weer thuis. Lekker gewerkt vandaag. Niet genaaid omdat ik helemaal geen machien heb dus allemaal mensen aangesproken die er misschien een over hebben. Ik moet zo'n heeeeeele oude hebben uit het jaar pruim. Zo'n zware dat zijn de beste. die dingen gaan gewoon nooit kapot. Verder hebben we een husky van anderhalf jaar. Brood en brood mager, werkelijk waar, vreselijk om te zien. die lag met 10 jongen gewoon buiten in d'r eigen poep, geen eten of drinken. Er werd niet naar omgekeken. Er zijn 5 jonkies dood gegaan en nu hebben we er nog 5 over met de moeder samen. En het is zo'n geweldig lieve hond er zit helemaal geen kwaadheid in. Ze ligt de hele dag te slapen, gewoon van zwakte maar ze hersteld goed. Ze woog zaterdag 24 kg. en is al 3 kg. aangekomen. Verder hebben we twee turkse herders zitten waarvan er een ontzettend scheel kijkt. Ook prachtige dieren en zo ontzettend lief. Dus als iemand nog een hond zoekt, we hebben er genoeg. Zo Bol gaat eten en bank hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bol:heart: Geniet lekker van de vrijdagavond en maak er een mooie van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Echt super spannend nieuws hoor AR Ik begrijp best wel dat je eerst ff sigaretten wilde halen voor je bekend ging maken, dat je bami eet en dit weekend alleen bent. (waarom trouwens alleen? is Wil weg?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hoi allemaal,kom ook nog ff op het forum. Denk erover om straks bij een vriendin langs te gaan, als ze thuis is. Hoi Witte, nog dank voor het naar boven halen van de snoepdraad gisteren (of was het eergisteren). Ben best geschrokken maar heb vanmiddag bij het boodschappen doen toch drop en chocola met nootjes gekocht. Ik eet nooit drop! Het zal inderdaad om de suiker gaan wat gemist wordt, alcohol zet tenslotte ook om in suikers. Maar je moet toch wat af en toe en de kilootjes krijg ik er heus wel af! En die gillende koppijn elke dag druk ik ook de kop wel in, met advils. Als het niet over gaat ga ik toch maar eens op doktersbezoek, kom ik daar ook eens:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hoi Witte je bent in de war hoor ik zit niet aan de bami Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Je moet namen lezen Witte niet icoontjes kijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 De eerste tekenen van het niet drinken beginnen nu langzamerhand te verschijnen. Ik heb niet meer zo`n opgeblazen gezicht, en ook de branderige wallen onder mijn ogen zijn bijna weg. Ik krijg weer een normale gelaatskleur in plaats van alleen maar rood. Ben niet meer zo vreselijk nerveus en opgejaagd Dat wilde ik even vertellen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goh, iedereen is gelijk weg - vreemd. Maar goed, even aan allen die ontzettende drang hebben - doe het niet!! Is het dan dagpact of dag pact? En morgen wordt het een mooie dag, daar kunnen we beter van genieten in plaats van met koppijn en een duf hoofd de dag een beetje doorsuffen. Toch? Normaal gesproken was ik ook allang begonnen en niet eten natuurlijk. NU niet, heb lekker eieren gebakken met spek, tomaat en kaas. Bakkie leut erachteraan. Waar zit Lucienne toch, die heb ik de hele week niet meer gezien op het forum. Ik heb gezien dat ze met Aicha maatjes is geworden, misschien dat dat het is. Ik hoop het in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Gaaf Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bol, schilder een Husky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik bedoelde een duf lijf. AR, dat is goed nieuws - ad bami en dat je je niet meer zo opgejaagd voelt. Voor een facelift hoef je ook niet meer te sparen:) Ik voel me gelukkig niet meer zo opgeblazen en ben blij dat mijn drankoogjes er niet meer zijn. Het is heerlijk zo en dat wil ik graag zo houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 We krijgen crisis op crisis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik kan er niet meer tegen hoor Drink ik niet en dan nog denk ik dat ik niet goed bij mn kop ben aaahhh al die nare koppies ook. Das wel heeel mooi nieuws AR!! Hou vol nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Jee Witte, ben je toe aan een bril???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Jeanet gewoon lekker snoepen in de beginfase zouikzozegge.. Beter nu ff snoepen, dan weer beginnen te drinken. Dat snoepen komt straks ook je neus wel uit en dan laat je het vanzelf weer. Wat wel kan natuurlijk, is dat je nu opeens zo weinig suiker krijgt in vergelijking met toen je nog dronk, dat je daar nu hoofpijn van hebt soort van suikerafkicksels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nog ff en dan kan ik met je mee Sha naar je werk kan je me in de gaten houden. Jullie willen me gewoon gek maken he... Nou... nou... nou... ga vooral zo door en dan lukt t ook nog ofzoiets!! tsss stelletje .... zakmaarnietzegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ben weg hier. Gegroet en misschien tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Je mag zo mee hoor Witte kom je wel alleen tussen allemaal oudjes maar dat vind je vast niet erg ze zijn niet agressief over het algemeen dus dat valt weer mee dat ze wel eens het een of ander laten lopen moet je maar op de koop toenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden