Otje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kostuum foto: http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc0308pv.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ben ik weer even iedereen bedank voor de opbeurende en positieve reacties en de slingers en bloemen... had al een kado in gedacht voor me zelf en die is er ook gekomen in de vorm van een koloniaal houten eethoek, echt prachtig wel's waar via marktplaats maar echt een hele mooie set zo bij elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: borretjeNiks gelezen, maar wil even melden, dag 10 vandaag.Goedemiddag lieve Frummers:heart:quote> Borretje, you're a Steamer!!! Going strong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ah, ik stond nog ingelogd. Ben boodschappen gaan doen. MarQ, 4 maanden! Goed gedaan jochie. En, je weet nu hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Woman wat is het weer ontzettend mooi zeg. Daar ben je toch een kei in. Is het kostuum voor jezelf? En ga je het dragen bij een uitvoering? Marq kerel ontzettend gefeliciteerd joh Borrie kanjer van me. Goed hé van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Wat gaaf en prachtig in 1 woord Woman dat kostuum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja dit is tot nu toe kostuum nr. 1 Best ever. Dus deze gaat aan in de videoclip, en in december met het optreden in het Muiderpoorttheater. Originally posted by: bolletjeWoman wat is het weer ontzettend mooi zeg. Daar ben je toch een kei in. Is het kostuum voor jezelf? En ga je het dragen bij een uitvoering? Marq kerel ontzettend gefeliciteerd joh Borrie kanjer van me. Goed hé van je? quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Treed je dan zelf op in die videoclip Woman? Want dat zou natuurlijk het mooiste zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Yes, het wordt mijn buikdansvideoclip. Een hele echte. Originally posted by: bolletjeTreed je dan zelf op in die videoclip Woman? Want dat zou natuurlijk het mooiste zijn.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jippie Woman, dat zou mooi zijn. Waarschuw je gelijk hier? Dan kan ik hem vast gaan zetten. Joh wat ben ik toch een partij trots op je meid. :sun:lips;lips;lips;lips;lips; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja ik zal em opsturen in privéberichten voor wie dat willen. Resultaat van 2 jr. droogstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Heuuiiijjj, iedereen. Jaaa woman, me like, stuur maar lekker door. Ik heb de eer al gehad je "live" bezig te zien, dus Bollie, borrie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: womanKostuum foto:http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc0308pv.jpg/quote> WOOOOOW!!!!!Wat mooi!!! Echt knap dat je dat kan !!Ik heb tot net visite gehad!....pfffffffffffIk had zoiets van, die zijn om half 3 wel vertokken...maar nee dus.Nu even bijkomen en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: borretjeNiks gelezen, maar wil even melden, dag 10 vandaag.Goedemiddag lieve Frummers:heart:quote> Bor!!! Goed!!! Ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Will!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waar hang jij toch uit steeds! Ik mis je!!! Oeps, dat mag ik natuurlijk niet zeggen hier! :$ Is alles oke?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Even kijken of het lukt....4 op een rij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu even kijken of ik mijn record kan verbreken van 5 op een rij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 verpest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 hahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 je hebt het toch Madelief gefeliciteerd was net niet snel of oplettend genoeg:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nah, dan ga ik gewoon verder. Stel dat het 6 op een rij word! Maar ik ben gespannen, en daardoor druk. Zo ben ik. Als ik rustig ben ben ik kalm. Maar ik ben zo bang voor wat er te zien is op mijn longen. Dat spookt constant door mijn hoofd. Stel dat ik slecht nieuws krijg. Dan is dat helemaal mijn eigen schuld. Jaren en jaren gerookt. Nu nog zelfs. En ik heb nog zoveel zin in het leven! Nu gaat het juist weer beter met het minderen. Ik probeer een evenwicht te vinden. Morgen is een speciale dag voor mij. Nooit gedacht dat ik die mee zou maken. Beetje vaag, maar dit zet ik niet op een openbaar forum. Dus wie wil weten hoe en wat, dat doe ik alleen via PB. Zo nu even rust proberen te krijgen in mijn koppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 AR!!!!!!!!!!!!!!!! tsjonge!!!! Hmmmm, ik pak je nog wel een keer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 dat mag hoor ik wacht op je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ik ga even wat anders doen Will komt hier eten en ik maak het tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goed besluit wijffie! Ik zou ook graag een minderaar willen zijn, maar dat lukt niet, stoppen is voor mij ook 'makkelijker'. Ik sta na vandaag een week droog. Heb het nu wel moeilijk. Vanochtend en vanmiddag druk met kinderen, voetbal, boodschappen, schoonmaken etc. Kids nu naar de ex, ik alleen en nog een lang weekend voor de boeg....dan slaat de verleiding wel ineens hard toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden