fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: akelei niemand voor de kabouters. Ik heb ze getroost en een schoon schoteltje water in de vensterbank gezet. Ik heb ze verzekerd dat ze mogen blijven.Mijn kabouters zijn gewenst, ook al maken ze rotzooi.quote> Ik ben niet gek...kabouters die tijdens de dag luieren en 's nachts de boel op stelten zetten? Dat doet mijn dochter binnen twee jaar waarschijnlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nee, Egmond aan Zee is voor mij dichterbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nou ik zal jullie eens wat vertellen, ik heb 21 jaar een relatie met een kabouter gehad. Nou ik kan je zeggen dat niet iedere kabouter hard werkt hoor zeker s'nachts niet, das een fabel. Het enigste dat ie deed was heel hard naar binnen werken:o Maar werken geloof het maar niet, dat heeft bolletje voor hem gedaan. Maar wel met heel veel liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Hallo, ik ben Jan ik ben 50 jaar en zoek een dame. mail gerust u ontvangt altijd antwoord terug quote> Crisis Jan, iets uitgebreider en specifieker mag welnu zou je een mail kunnen ontvangen van:Hallo Jan, ik ben een vrouw van 87 met een kunstgebitik loop met rollater en ben incontinentverder functioneert alles nog ik zoek een gezelligheidsheer!! wat heb je me te bieden en waar dacht je zelf aan wat met me te doen??Vr.groeten.........(waarschijnlijk Oma Duck):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Dames, zeggen jullie nu eens iets? Zo'n berichtje willen wij toch helemaal niet!! Zo kort???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: jan1000Hallo, ik ben Jan ik ben 50 jaar en zoek een dame. mail gerust u ontvangt altijd antwoord terug quote> Crisis Jan, iets uitgebreider en specifieker mag welnu zou je een mail kunnen ontvangen van:Hallo Jan, ik ben een vrouw van 87 met een kunstgebitik loop met rollater en ben incontinentverder functioneert alles nog ik zoek een gezelligheidsheer!! wat heb je me te bieden en waar dacht je zelf aan wat met me te doen??Vr.groeten.........(waarschijnlijk Oma Duck):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dquote> Ehhhhhhhh?!?!?!?! :$ Nou het mag wat energieker zeg maar hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Juistem Jan, kwartje valt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: akeleiSorry Sha, ik kan kleding vermaken ook niet zelf. Dus sla 'm even over.quote> Ik wil er bij helpen hoor, ik sta wel stil als je de maten opneemt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kijk Akelei, da's lief van Jan, is bereidt je erbij te helpen jullie komen er dan vast samen wel uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Dan zetten jullie onderhand het forum aan en geef ik instructies Akelei of misschien beter van niet......... nee....beter van niet!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jan, ik wil weten wat je hobby's zijn, van welke muziek je hou. Wat je maten zijn, je lengte is etc. etc. En ik wil een heleboel kabouters!!!! Ik heb 408 ramen....dus FLEUR!!!!!!!!! Ik wil ook!!!!! Het liefst een stuk of 10!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Zoooo de boel is readdy en lekker dat t hier ruikt:D:D:D Blij dat ik m ff 20 minuutjes mocht lenen hoor Fleur Die laatste 20 minuten had ik net ff een kabouter nodig.. Akelei niet overdrijven nou he, gelijk tsss goten schoonmaken.... Jaaa duhhh dat moet maar een man doen vind ik hoor. Nou Jan... Geen zin om te antwoorden op jan zn advertentie Akelei?? Ik bedoel... Kijk uit hoor, want die Sha schijnt er errrrug goed in te zijn.. Opschieten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 He he Witte, die heb ik allang binnen gesleept hoor dimmen daar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: ShahireDan zetten jullie onderhand het forum aan en geef ik instructies Akelei quote> Hahahaa jajajja zou je wel wille he!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja Hallooooooooooo...voor die kleding innemen bedoelde ik hoor!! Ik heb namelijk wel de opleiding voor mode en kleding gedaan maar helaas Jan, ik woon te ver anders had je het gerust mogen brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jullie schrijven snel. Fleur, ja, kijkt naar de tomaten en de spruiten. Grappig ik ben ook met die kelerekast bezig Beetje opruimen inderdaad. Het gaat koud worden en kijken of ik nog wat heb voor de komende winter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefJan, ik wil weten wat je hobby's zijn, van welke muziek je hou. Wat je maten zijn, je lengte is etc. etc. En ik wil een heleboel kabouters!!!!Ik heb 408 ramen....dus FLEUR!!!!!!!!!Ik wil ook!!!!! Het liefst een stuk of 10!!! quote> hobby's sigarenbandjes verzamelenmuziek vader abrahammaten brad pittlengte variabelkabouters drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 An, kijk maar uit dat je tomaten en spruiten straks niet dronken worden in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: ShahireJa Hallooooooooooo...voor die kleding innemen bedoelde ik hoor!!Ik heb namelijk wel de opleiding voor mode en kleding gedaanmaar helaas Jan, ik woon te ver anders had je het gerust mogen brengen.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Sorry, het is niet anders hè.... er is vast wel iemand die zich nog komt aanmelden bij je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Effe met de mailbox bezig nu en komen tot een eerste selectie, criteria maar wat aanscherpen anders kom ik er vandaag niet meer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Same here, beetje swabberen en vegen en dan vind ik het wel goed. Meestal als ik visite krijg. Ik heb een huis met 3 verdiepingen, blijf aan de gang. Ben boven een houten vloer aan het maken zodat ik daar ook kan vegen ipv dat gedoe met de stofzuiger. Originally posted by: ShahireNou poetsen....nee niet echt alleen de stofzuiger er even doorhalen is het voor het oog weer schoon heb een gruwelijke hekel aan poetsen stel het liefst zo lang mogelijk uit!! voordeel: kun je goed zien dat het daarna gedaan is quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Madelief, zocht in pb je mail maar tussen al het gras zag ik je niet uitsteken!?! Iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 och Akelei ik heb het met liefde en plezier gedaan maar ben wel heel erg blij dat ik hetnu niet meer hoef. Ik zou het trouwens ook niet meer kunnen. Die relatie met m'nmanneke heeft me toch wel een heel eind gesloopt dat merk ik wel. Maar ik ben hem tegen gekomen om er van te leren. En dat is gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Bolletje, warm en krachtig te lezen hoe je zo de zaken plaatst en plekt. Ik weet dat onder kracht veel emotie en ervaring schuil gaat. En nu leren we van jou mevrouw kunstenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden