Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ya, dat is heel moeilijk. Zowel voor jou als voor de kids. Het dringt nog niet door denk ik. Wees voorbereid op allerlei vragen he? Die komen er absoluut. Maar ik weet niet hoe jij het ziet. Ik vertelde mijn kids toen ze nog klein waren dat diegene een mooie ster aan de hemel was geworden. Ik ben gelovig, dus ik had daarbij nog een andere kijk op dit gebeuren. Dat heb ik ze nooit opgedrongen, maar vanuit mijn visie verteld. Iedereen doet het weer op een andere manier. Jij kunt dit ook. Goed dat je dit aangeeft hier. Misschien zijn er nog meer die je kunnen helpen? Ik ben ook maar ik, weet je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Avond Ik vertelde men dochter net hetzelfde Liefje Maar zelf geloof ik er ook graag in. Sterretjes die 's nachts over je waken gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ik zeg..... ga proberen te slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Yaja sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik ga ook maar beetje slapen.. Hopelijk leven we allemaal nog héél lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja dan ga ik ook maar naar bed. Er is niemand meer hier. Ik zit aan mijn laatste sigaret, en mijn eerste in mijn nieuwe jaar. Dit is moeilijk. Nooit gedacht dat ik dit nog zou kunnen schrijven. Ik zal het jullie nog wel uitleggen, voor diegene die het willen weten. Slaap wel allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ya, Heeel veel sterkte van mij. Summer: hoe gaat het nu met je? Ik heb een slecht weekend, maar hoop het te redden. Welterusten lieve frummers, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kirky, ik zag het. Maar nu mijn bed in. Voel me desondanks toch eenzaam. Niet bij jullie hier, maar toch. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik meld me ook nog even. Vanavond was ik uitgenodigd door de buren. Kom even een borrel halen zeiden ze. Ja gezegd met het idee dat 'een borrel halen' wel in overdrachtelijke zin bedoeld kan worden. Nu heb ik het colapact verbroken. Er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Maar Madelief als Jan zijn maten moet weten voor zijn kleding aan te alten passen moet jij of iemand anders toch hem eerst opmeten ??? ;-) Succes Jan. ;-) Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: DieselMaar Madelief als Jan zijn maten moet weten voor zijn kleding aan te alten passen moet jij of iemand anders toch hem eerst opmeten ??? ;-)Succes Jan. ;-)Dieselquote> Ja, dat heb ik hem toch gezegd??Geen reactie meer gekregen... haha!!Wat doe jij nog zo laat hier??Ik zit nog aan een stukje kaas, Passendale, heerlijk!Daarna ga ik mijn bed in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ga ook maar beetje slapen..Hopelijk leven we allemaal nog héél langquote> Optimist:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 net terug van etentje bij zakenvrienden, net alsof je een ziekte hebt als je niet drinkt! Effe stuk teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Madelief, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Beetje laat, maar toch ff melden dat ik een heerlijke adb avond heb gehad. Was echt een super leuk feest!! laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Oke Witte, fijn te lezen, nu slaapje doen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: DieselMaar Madelief als Jan zijn maten moet weten voor zijn kleding aan te alten passen moet jij of iemand anders toch hem eerst opmeten ??? ;-)Succes Jan. ;-)Dieselquote> Bedankt voor je support! Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden