witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik ben helemaal trots op je Akelei!!! Jemig wat een verandering deze week... Echt super vind ik t voor je. Hou vast Maak plannen, je ziet t werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goeie morgen Carmen. Dromen over dood voelt misschien heel eng aan maar daarover dromen betekent eigenlijk dat je dingen aan het verwerken bent en dan afscheid kan nemen over het verwerkte. Dus eigenlijk heel goed om daarover te dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Klinkt mooi Jopie ondanks het niet makkelijk is. Soms komen uit moeilijke zaken mooie waardevolle momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Madelief van harte gefeliciteerd met je verjaardag :light::clock::light::musicnote::light::clock::light::musicnote::light::clock::light: je hebt er een mooie dag voor uitgekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Lekker he Jane... De zon doet iets met mensen ofzo... Kan je nagaan hoe krachtig de natuur is Carmen sorry ik las over je heen. In het begin sliep ik meestal beneden of met zo een klein kinderlichtje, dan ben je sneller georienteerd als je weer wakker wordt. Schijnt er allemaal bij te horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Jopie zo zie je maar dat uit iets negatiefs ook positief kan komen, fijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 goeie morgen Jop. Ja bij zulk soort ingrijpende gebeurtenissen komen er vaak gevoelens van machteloosheid, verdriet en kwaadheid naar boven. Wel fijn dat je zoon toch besloten heeft om te blijven. Zo kan hij het misschien toch op een goeie manier, afsluiten. Maar wat een fijn bericht meis, een meisje te leren kennen die jou meer dan graag mag, geweldig voor je. Nu inderdaad maar hopen dat je gelukkig kunt worden. Ik gun het je van harte na de moeilijke strijd. En het helpt misschien ook wel om je wat makkelijker door deze moeilijke periode heen te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 ik ga eens wat doen. een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Fijne dag Igor!! Hou je goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goeie morgen Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Poehee!!!!!!!!!! Wat een lieve gelukwensen allemaal!!!!!!!!!! Waar heb ik dat nu aan verdiend?? Jopie, dank je! Carmen, Jane en Sowhat!!! Dank jullie wel! Door jullie allen hier voel ik me echt jarig!!!!!!!!!!!!! Het maakt wel een heel verschil als er zoveel mensen me geluk wensen! Ook omdat ik gespannen ben, maar vandaag heb ik toch de 45 gehaald!!! Nooit gedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Jopie. ik was nog niet bijgelezen fijn ben blij voor je je mag genieten hoor maar dat weet je wel he toekomst en verleden komen hier samen bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Jopie, Wat fijn dat het nu de goede kant op lijkt te gaan met je zoon. Belangrijk voor hem, iets kunnen afsluiten! En ik wens je met je meisje alle geluk toe!!! Mijn moeder zei altijd, rustig aan, dan breekt het draadje niet! Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat dat hier ook van toepassing is op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik ga maar eens dat houtwerk doen dat ik ineens zie nu de gordijnen weg zijn je wordt bedankt Witte morgen zal ik het overdoen dat bedanken en dan meen ik het wel hoop ik:D fijne zonnige dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik poets ook nog ff verder, de was hangt lekker in t zonnetje en dan ga ik ook genieten van dit prachtige weer!! Allemaal een fijne dag en in het bijzonder Madelief!!!! (ps onhoud alle berichtjes van vandaag, voor als je je rot voelt over het forum) Laterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Witte, dat zal ik zeker doen!! Het is hartverwarmend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Yes....YES het schilderij is klaar. pffffttt eindelijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Sorry, geen tijd om bij te lezen, want moet zo weg om naar m'n moeder te gaan, MAARRRR: Madelief! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik sta drie dagen droog, dus gaat aardig hier. Tot gauw, als ik niet zo'n haast heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Dank je Zuske!!! En hup!! daar gaat ze weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Nou appeltaart gekoeld, wel lekker warm en precies nog 34 kaarsjes voor je in huis Madelief dus klopt allemaal als een bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 goedemiddag mensen. Madelief van harte gefeliciteerd!! zo nou die sjaggo-bui is over hoor, ik was gewoon erg moe. ik heb geslapen tot 09.30 (zowat het klokje rond), het zal wel nodig geweest zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Fijn te horen Lenie. Ja joh slapen is zo ontzettend belangrijk. Vaak hebben we dat niet in de gate. Zit net gelijk te denken. toendertijd toen ik nog erg veel dronk, sliep ik haast niet. Ja hooguit een paar uurtjes en werd dan wakker met het idee dat er levensgrote vogelspinnen tegen m'n muur aankropen. Vreselijk was dat. als je zo, jarenlang geslapen hebt, nou ja meer in een soort coma, moet je eens nagaan wat je tekort aan slaap krijgt. Wat heb ik mezelf een geweld aan gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 ja joh het is vreselijk...ik slaap hooguit 3 uur aan 1 stuk. gelukkig geen enge dromen...wel zweterig bah. maarja dat hoort erbij he?...even doorbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Hoi Lenie en alle anderen natuurlijk. :-) Ik heb wel enge dromen maar dat is vaker zo als je ineens niet meer drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 hoi Bor en Carmen. ik dacht dat dat wel normaal is Carmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden