Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Akelei, dank je wel meis!!! Hoe is het met je?? Nu ga ik wel een duik in mn badje nemen... Tot zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Dank je Bol Morreguuh Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Tot later Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Altijd ff prettig wakker worden hier met t forum Die Madelief haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 witje ook uitgeslapen ik spring ook maar eens onder de douche, eens kijken straks of ze hier ook leuke agenten hebben. gewoon een beetje veel te hard rijden zou dat helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Akelei, kun je bij mij ook niet al mn ramen komen lappen? Het zijn er niet zoveel.....maar 408. Dus dat is zo gedaan...toch??? Haha! De politie is al geweest, ze vonden het niet nodig om te gaan dreggen. Ik heb gezegd dat als er iemand vermist word ze dat alsnog maar moeten gaan doen hier.... Wat een sufferds zijn het! Maar goed, ik ga nu echt in bad! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goedemorgen allemaal. En gefeliciteerd Madelief. Mooie dag om jarig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 een beetje wit poeder onder de neus doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefDat de wijkagent hier vaak langskomt heeft niets met mij te maken trouwens. q]Ja ja en denk je dat wij dat geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Heeee Igor, long time no see tegelijk online... en Muppie ook goeiemorgen. Aan loppen doe ik niet hoor, dat laat ik over aan belgen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: witteen Muppie ook goeiemorgen.Aan loppen doe ik niet hoor, dat laat ik over aan belgen:Pquote> Jammer. Jij bent hier ook al vroeg Witte. Meestal kom jij pas 's avonds toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik volg je niet Akelei. Wat heb je al 3 gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Goed opgelet Muppie;) En ik heb geen tweelingzus hoor, die hier nu zit. Ik kon niet meer slapen, dus zit nu een beetje voor me uit te suffen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 ramen, denk ik Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Je kon niet meer slapen?? Hello, het is ook al 10 uur hoor. Ik kan tegenwoordig wel weer slapen. Tot 9 uur is voor mij echt uitslapen. En daar ben ik heel blij mee. Dat was in het begin toen ik stopte wel anders. Toen was ik vaak tussen 5 en 6 al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 maar witte het is al bijna middag dus tijd om wat te doen... hup hup het is mooi weer weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ramen? Op zondag? Ik ga vandaag niks doen. Niet veel dan. Straks even een grote pan chili con carne maken. En mijn plan was om niet teveel achter de pc te zitten vandaag dusssss ben ik weer weg. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Van harte gefeliciteerd Madeliefje Goedemorgen allemaal, het is hier alweer zo'n mooie dag met zon en blauwe lucht. Ik heb mijn tweede nachtmerrie gehad over bedrog, dood en andere akelige dingen. Ik heb als kind voor het laatst nachtmerries gehad. Ik kan dan niet wakker worden want mijn lichaam werkt niet meer, het duurt best een poos voordat ik het licht aan kan doen. Best eng. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 jaja voor jullie is de dag al bijna om, maar ik geloof dat ik zelfs nog aan het begin van deze draad sta.. Dus echt lang geslapen heb ik niet hoor.. Anyway ik ben al actief ook hoor. Mn wasmachiene draait al:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 heeeee Mup ik lust best wel chili con carne hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 hahaha jaaa Akelei dat klinkt echt wel coolB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 hoe is t met je aanrecht Akelei?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 goeiemorgen mensen en dag Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 morreguh Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 ooohhhh Witte net uit bed en jij bent al weer aan het wassen ik had net besloten dat die gordijnen boven wel tot het voorjaar konden wachten nou zit ik al weer te twijfelen door jou wat is het leven van een weegschaal toch zwaar, nou je hebt mazzel hij slaat door naar jou na-apen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden