Spring naar bijdragen

Zondag 16 oktober


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Een hele goeie zondagmorgen?

Krijgen we vandaag gebak???? Made van harte meis en geniet er vandaag van hé? :present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light::heart::present::light

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

:D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, wat een gezelligheid, van Harte gefeliciteerd Madelief!!! dat het maar een mooie dag mag worden!!

Wat een naar verhaal madelief, ik hoop dat je gevoel ongelijk is en dat de inzittende er niet meer inzit!! bleehhhh, suc6 daarmee. (en dat op je verjaardag!)

Ik ben het weekend niet ongeschonden doorgekomen, ik moet de vrijdag toch anders plannen!!! ben toch weer in de verleiding gekomen en totaal ontspoort!

Maar de zaterdag is wel nuttig geweest, hele voorraadkast uit gemest en weer opnieuw geordernd!!! daar ben ik wel de hele dag mee bezig geweest,Wat verzameld een mens en gezin toch een hoop rotzooi!! hoeveel wcblokje kan een mens hebben of die spuitbussen voor je schoenen!!! hahaha, alles nu op 1 plekje

En nu zit ik op mijn werk tte wachten tot de vrachwagen met onze bloemen aankomt!!

zit al anderhalf uur te wachten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha Igie toch wat een deugnieten.:)

Ja ik dacht, zal ik nog zingen voor Made maar doe dat maar niet. Wil haar geen trauma bezorgen, zeker niet op haar verjaardag.;)

Vandaag gaat m'n schilderij afkomen. Moet alleen nog een vis schilderen en dan is ie eindelijk klaar.

Dan eens kijken of iemand een foto van Wilma ons hoofd kan printen, en dan ga ik die schilderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
Ik heb net de politie gebeld, ze komen zo kijken. Dus hup hup in bad en snel even me optutten, misschien zit er wel een leuke agent tussen hahahaha!!!quote>


Gij hebt al een lief :angry:
Ge moet nog wat overlaten voor de alleenstaanden onder ons hé..hebbe hebbe hebbe..tsss..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Originally posted by: Madelief
Ik heb net de politie gebeld, ze komen zo kijken. Dus hup hup in bad en snel even me optutten, misschien zit er wel een leuke agent tussen hahahaha!!!quote>


Gij hebt al een lief :angry:
Ge moet nog wat overlaten voor de alleenstaanden onder ons hé..hebbe hebbe hebbe..tsss..quote>



helemaal gelijk fleur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Lien maar denken dat die bloemen bij haar worden geleverd maar die gaan gewoon rechtstreeks door naar Madelief :Dquote>


ohh is dat er aan de hand, en ik maar wachten hier!!! en mijn bedje lag zo lekker!!! 6 uur eruit op een zondag!!! zou verboden moeten worden!
Maar ze zijn het aan madelief gegund!! maar zoveel???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala :heart: als je leest:

ik heb gelezen betreft je moeilijke dag gisteren

werd er eerlijk gezegd stil van

zo moeilijk, zo niet te begrijpen.........

en om over de kinderen nog maar niet te spreken...

soms lijkt het allemaal zo oneerlijk verdeeld

maar het kan iedereen zomaar overkomen.....je ziet het

meis, hou elkaar goed vast, steun elkaar en geniet van elkaar

iedere dag

veel sterkte lieverd, ik denk aan je

dikke warme knuffel van mij :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...