Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jaap, jij ook een warme avond toegewenst ik ga straks maar eens alles lezen vanaf gistermiddag! grote kop koffie erbij!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Zo, lekker witlof met ham en kaas en wat van die aardappeltorentjes erbij. Dat zou ik gisteren eten maar ja, dat is niet gelukt. Alleen maar huilen en drinken. Fantastisch weer natuurlijk. Had beter in kunnen loggen rond 17.00u - dan was het niet gebeurd. Was vandaag nog redelijk uit mijn doen maar heb het op mijn werk drooggehouden gelukkig, qua tranen dan - ik wilde de hele dag wel huilen. En ik was nog wel naar de stad geweest en heb leuke kleding en schoenen gekocht. Het merendeel staat nog in een plastic tas boven. Ook dat komt goed. Als er rare postings van mij verschijnen dan komt dat omdat ik hier een klikootje heb die nooit genoeg kan eten, alles lust en over mijn toetsenbord en laptop heen wandelt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik kom zomaar binnenvallen. Nadat ik me gister weer heb aangemeld kreeg ik enkele lieve en hartelijke reacties. Vanmiddag heb ik weer ingelogd maar moest plotseling weg en vergat uit te loggen. Ik weet niet wat hier gebruikelijk is. Goed, inmiddels ook gekookt en water gedronken dus kan ik nu eindelijk eens gaan teruglezen. Vandaag zal ik zeker wel de 10e adb-dag kunnen bijschrijven. Morgen meld ik me voor het dagpact, het weekpact laat ik nog even liggen, dat is me te ver weg. Fijne avond en misschien meld ik me nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Goedenavond, Jaap al offline?? ik zoek iemand met kennis van computers email komt niet binnen, computer zegt: geen pop server?? maar verzenden kan wel iemand verstand ervan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 en de computer is al opnieuw opgestart!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Shahire, die melding kreeg ik ook. Nog een keer ingelogd maar niks hoor. Heb jij ook KPN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Sha, waarschijnlijk een storing, anders zou ik het ook niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: akelei Dagpact;ARBorBollienakeleiWillquote> Ik dacht hoezo Akelei voor Will? je kruipt niet voor Akelei da`s niet netjes;)quote> Originally posted by: jeannet Originally posted by: willDagpact;ARBorBollienWillJeannetquote> quote> Ah ja hé Goedemorgen allen die zijn bijgekomen quote>quote>Maar om Akelei er nou meteen uit te bonzjoeren vind ik te ver gaan Jeannet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 het is planet van kpn zegt dat er later verbinding moet worden gezocht ik loop waarschijnlijk ongelooflijke paniek te zaaien nu sorry sorry voor iedereen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 AR, scherp opgemerkt. Zo zie je maar, voordringers heb je overal:-) Morgen zetten we haar steeds achteraan natuurlijk, kunnen we nog lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Goede avond, nee ik heb al de hele tijd dat als ik hier iets wil antwoorden er komt "programma reageert niet, nu beeindigen?" En als ik dan opnieuw naar google ga krijg ik dus "meest recente sessie herstarten of opnieuw". Maar het antwoord wordt wel verzonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 goh Tinus wat ontzettend #$%^^ voor je. Kijk maar als het zo is dat je dadelijk hetzelfde loon krijgt, kun je dan niet denken aan vrijwilligerswerk? Het is maar dat je je niet gaat vervelen thuis. Er is zoveel vraag naar vrijwilligers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Geert als je iedere dag met het dagpact mee doet wordt het vanzelf een week;) je gaat goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Primuladagpact voor vandaag:AR Bor Bol lien akelei Will JeannetWijfiePrimula: ik meld me vast af: gelukt!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 VM, zitten je postvakken misschien vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bol, ik zal zien, het moet nog even zakken. Maar ik ga zeker kijken of er andere opties zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hieperdepiep voor Priemeltje. en nu vol blijven houden hé? En vooral blijven komen in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nee Sha ik denk dat het iets met de snelheid van mijn pc te maken heeft??? Tina was het een betaalde baan of vrijwilligers werk? Maar in beide gevallen "it sucks"!!! Maar ach misschien is het wel een voorbode van een nieuwe uitdaging die gaat komen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nina, het is betaald, geen vrijwilligerswerk. Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 KPN site. Begintijd: 2011-10-17 13:36Als gevolg van een storing kunt u een vertraging of onderbreking ervaren in het verzenden en ontvangen van e-mail. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Starttijd: 2011-10-17 13:36 Eindtijd: onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Albertina, het is echt naar nieuws maar VM heeft gelijk, wie weet wat er nu op je pad komt? Er is zoveel te doen, er is echt wel wat voor jou bij!! Ik duim voor je in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Als ik zit te F5-en hier word ik er ook vaak afgegooid. Krijg ik de melding Oeps, de website is niet te vinden of beschikbaar of zoiets", maar als ik dan terugga via het pijltje ben ik weer terug. Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag want die kan soms zo apetraag zijn. En ik heb bijna alles - vooral foto's - op een cd-rom gezet, ook dat hielp niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Primula Originally posted by: Primuladagpact voor vandaag:AR Bor Bol lien akelei Will JeannetWijfiePrimula: ik meld me vast af: gelukt!igor moet lukken nu quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Zonet geprobeerd heel wat te lezen nog een hele kluif zeg!! onderhand natuurlijk tig andere dingen gedaan achter de pc van kpn storing heb ik net doorgekregen, kwestie van gewoon afwachten Tina, ik las van je baan ik hoop dat je snel iets naar je zin vindt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden