Spring naar bijdragen

maandag 17 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, lekker witlof met ham en kaas en wat van die aardappeltorentjes erbij.

Dat zou ik gisteren eten maar ja, dat is niet gelukt. Alleen maar huilen en drinken.

Fantastisch weer natuurlijk. Had beter in kunnen loggen rond 17.00u - dan was het niet gebeurd. Was vandaag nog redelijk uit mijn doen maar heb het op mijn werk drooggehouden gelukkig, qua tranen dan - ik wilde de hele dag wel huilen.

En ik was nog wel naar de stad geweest en heb leuke kleding en schoenen gekocht. Het merendeel staat nog in een plastic tas boven. Ook dat komt goed.

Als er rare postings van mij verschijnen dan komt dat omdat ik hier een klikootje heb die nooit genoeg kan eten, alles lust en over mijn toetsenbord en laptop heen wandelt:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom zomaar binnenvallen.

Nadat ik me gister weer heb aangemeld kreeg ik enkele lieve en hartelijke reacties.

Vanmiddag heb ik weer ingelogd maar moest plotseling weg en vergat uit te loggen. Ik weet niet wat hier gebruikelijk is. Goed, inmiddels ook gekookt en water gedronken dus kan ik nu eindelijk eens gaan teruglezen.

Vandaag zal ik zeker wel de 10e adb-dag kunnen bijschrijven.

Morgen meld ik me voor het dagpact, het weekpact laat ik nog even liggen, dat is me te ver weg.

Fijne avond en misschien meld ik me nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Dagpact;
AR
Bor
Bol
lien
akelei
Will
quote>

Ik dacht hoezo Akelei voor Will? je kruipt niet voor Akelei da`s niet netjes;)
quote>

Originally posted by: jeannet
Originally posted by: will
Dagpact;
AR
Bor
Bol
lien
Will
Jeannet
quote>

quote>

Ah ja hé ;)

Goedemorgen allen die zijn bijgekomen ;)quote>

quote>

Maar om Akelei er nou meteen uit te bonzjoeren vind ik te ver gaan Jeannet:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

nee ik heb al de hele tijd dat als ik hier iets wil antwoorden er komt "programma reageert niet, nu beeindigen?"

En als ik dan opnieuw naar google ga krijg ik dus "meest recente sessie herstarten of opnieuw".

Maar het antwoord wordt wel verzonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Sha ik denk dat het iets met de snelheid van mijn pc te maken heeft???

Tina was het een betaalde baan of vrijwilligers werk?

Maar in beide gevallen "it sucks"!!!

Maar ach misschien is het wel een voorbode van een nieuwe uitdaging die gaat komen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KPN site.

Begintijd: 2011-10-17 13:36Als gevolg van een storing kunt u een vertraging of onderbreking ervaren in het verzenden en ontvangen van e-mail. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2011-10-17 13:36 Eindtijd: onbekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zit te F5-en hier word ik er ook vaak afgegooid. Krijg ik de melding Oeps, de website is niet te vinden of beschikbaar of zoiets", maar als ik dan terugga via het pijltje ben ik weer terug. Ik dacht al dat het aan mijn laptop lag want die kan soms zo apetraag zijn. En ik heb bijna alles - vooral foto's - op een cd-rom gezet, ook dat hielp niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...