Spring naar bijdragen

maandag 17 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ooooohhhhh, als dat eens zou kunnen Igor.

Ik vind de herfst een heerlijk jaargetij, het enige nare er aan is ik weet dat er onherroepelijk een winter achter aan komt.

Lijkt me zo heerlijk, een half jaar najaar... en dan direkt door naar de lente....

Geen gladde wegen, geen ijzertjes onde mijn schoenen als ik hondje uitlaat.

Geen zwerfdiertjes die zich in die ijskou maar moeten zien te redden...

Zo, tiet veur een pafke... en dan de douche opzoeken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denk je van harde wind bij -10??

En de rotzooi als het na flink sneeuwen weer even twee dagen gaat dooien???

Getver .... :angry:

Tis dus maar goed dat we er zelf niets aan kunnen doen he Bor?

zou gewoon oorlog worden , want daar worden de mensen het toch nooit over eens...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge

Heerlijk weekend achter de rug. (Was op de geitenboerderij.) Toch eens kijken of ik die vervelende randstad kan verlaten. Op termijn dan. Eigenlijk heb ik het hier nog wel naar mijn zin. Maar ik kan me voorstellen dat er een moment komt dat ik denk, even iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan meld ik bij deze dat ik het weekendpact weer heb gehaald. Er waren de nodige verleidingen, die ik heb kunnen weerstaan. Geen kruidenbitter voor mij.

Toch heb ik dan nog het idee dat ik een spelbreker ben dat ik niet mee doe. Dat is eigenlijk heel stom, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh allemaal, tjah het weekend weer voorbij en de kou komt eraan, ach wat ik nou prettiger vind..... hou niet van kou. Vorige winters hebben we soms wekenlang ingesneeuwd gezetenauto kwam terrein echt niet af. Gelukkig grote voorraad in de kelder en broodbakmachine. Maar het was zo erg dat sommige dieren , die alleen vlees eten ons eigen vlees kregen omdat we niet bij de winkels konden komen. Tjah dan zou ik wel bijna in de randstad willen wonen Jaap ;-) Alhoewel het in de winter hier in de bossen wel heel erg mooi is zeker als het heeft gesneeuwd, al is het niet de Veluwe. Maar je ziet dan ook even niet wat je allemaal nog niet buiten gedaan hebt of nog had willen opruimen. Want dan als alles maagdelijk wit is dan is alles schitterend. Ja of dat zonder kruidenbittertje ook zo is...... ;-) Ach Jaap jij niet spelbreker voor andere , dat is waarschijnlijk alleen voor jezelf, das tenminste zoals ik het "nuchter" probeer te bekijken. Maar ik heb zeker ook dat gevoel net als jij hoor!!!

Nou fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...