Spring naar bijdragen

woensdag 19 oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi. :-)

Mijn laatste berichtje bedoelde ik niet verkeerd hoor. Nu ik er een poos over nagedacht heb denk ik ook wel dat het aan mij ligt dat ik geen aansluiting vind bij andermans belevingswereld hier.

Ik heb ook altijd maar aan mezelf hoeven denken de laatste anderhalf jaar en ben daardoor misschien wat egocentrisch geworden helaas.

Ik hoop dat ik hier nog welkom ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een klein voorbeeldje als ik terug lees is dat mensen al trek krijgen als je over drank praat, maar dan kan de t.v. ook niet meer aan, of de radio. Daar is ook reclame. Je kan ook niet naar buiten daar hangen ook van die grote borden met reclame. En je kan per ongeluk langs een terras rijden of een kroeg of je collega kan iets erover zeggen.

Het lijkt dan hier alsof men het juist niet over datgene mag hebben wat ons toch allemaal belemmerd? Die drank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee toch Kirky? Je kan je kop toch niet in het zand steken voor iets wat op elke hoek te koop is, reclame voor gemaakt wordt en wat ik weet niet hoeveel vrienden en familieleden of kennissen elk weekend nemen voor de gezelligheid en zo en daar geen probleem mee hebben.

Dan moet je je opsluiten in huis :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was leuk...

Helemaal gesloopt maar missie geslaagd.

Krijg eerst de uncut versie en daarna de gemonteerde videoclip :)

Ik heb al wat gezien natuurlijk op zn videomachien en het zag er heel heel fraai uit. De belichting was echt supergoed en mn kostuum glimt en blinkt aan alle kanten. Voor het eerst mezelf echt in goed kwaliteit gezien met dansen, en het zag er echt wel goed uit. Niet spectaculair maar wel mooi en natuurlijk en zacht. leuk om te zien. Ben echt wel trots. Maar ja ook hard gewerkt en getrained he...

Kan niet wachten !!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat je uitgespookt hebt Carmen, maar als je er geen ban voor gehad hebt zal het heel erg meevallen.

Van mij mag je alles schrijven. Ook de leuke ervaringen. Want alcohol is bij mij in ieder geval niet alleen maar ellende geweest. Ik heb er van genoten ook. En nog steeds kan ik van die herinneringen genieten.

Alleen ik merkte dat ik de alcohol een loopje met mij nam en toen ik dat door kreeg was de lol er een beetje van af. Toen ik merkte dat ik het gevoel had niet meer zelf te bepalen hoeveel ik dronk kreeg ik daar een slecht gevoel bij. Dat heeft best even geduurd voor ik dat ook wilde accepteren. Maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen
Een klein voorbeeldje als ik terug lees is dat mensen al trek krijgen als je over drank praat, maar dan kan de t.v. ook niet meer aan, of de radio. Daar is ook reclame. Je kan ook niet naar buiten daar hangen ook van die grote borden met reclame. En je kan per ongeluk langs een terras rijden of een kroeg of je collega kan iets erover zeggen.

Het lijkt dan hier alsof men het juist niet over datgene mag hebben wat ons toch allemaal belemmerd? Die drank?quote>


Carmen, uiteraard is het de bedoeling dat je hier over alcohol praat
maar soms kan je leuke dag in ene omslaan in iets heel anders
en ja, dan kun je getriggerd worden door supermarktfolders met flessen wijn voorop..
de reclames op tv, radio of wat niet nog meer...
dus ook hier......
het is net hoe je op dat moment in je vel zit

ik zat vanavond niet goed....heb hier vermeden...bewust!!
voor mij niet het goede moment om hier te zijn dan
andere keren weer wel
ik denk dat het heel persoonlijk is
dus ik snap wel als mensen het zelfs hier moeilijk kunnen hebben

Groet Sha :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart.

Heej, ik ga hier niet meer schrijven, het gaat nu goed met me maar ik kan hier niets vinden en dat is ok want niet elk forum zal iedereen aanspreken. Niets vinden wat mij helpt in mijn strijd bedoel ik.

Liefs voor Bolletje. Mea ik hoop dat je sterk gaat worden. Kirky je bent leuk. Toine je bent ook leuk.

:present:

Even iets wijzigen omdat ik hier wel eens zie dat er zo'n zorgen gemaakt worden als iemand weg gaat of een paar dagen niets zegt.

Het gaat goed met mij. :-) Zal het niet meer goed met me gaan dan ga ik hulp zoeken, ik vind het leven veel te leuk namelijk. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk hoor Carmen , ik heb 25 a 30 jaar in horeca gewerkt en uit die tijd veel vrienden nog, moet ik die nu aan de kant zetten dan?

En ik denk nog graag na over leuke cocktails maken, met en zonder alc.

dat laatste deden wij wel al eens in 1 v.d. kroegen , maar met was toch altijd leuker. Niet alleen omdat er alc. in zat maar je hebt met meer smaken enzo te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...