Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 mooi geschreven Kate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Kate fijn dat je het begrijpt "ik hoef niet overal tegen te kunnen" vind ik leuk. Jopie, dat vind ik inderdaad essentieel het onrecht mogen benoemen, als ik dat niet zou mogen of niet zou doen zou ik het onrecht weer als willoos slachtoffer ondergaan en dat hoef ik niet meer, ik kan er op mijn manier wat aan doen. En dat geeft me kracht, niet het lijden als krachtbron maar er wat aan kunnen doen is m’n innerlijke kracht. Want dat kon ik niet als kind en dat kon ik niet in m’n actieve verslaving en nu wel door m’n keuzes te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Akelei, mijn beste. Ik vind het een strak plan. Je zal merken dat de drank steeds minder dominant wordt. Kalm aan. Prioriteit is niet drinken. Later komt het hoognodige weer aanbod. Sterkte. P.S, je moddert niet. Je overwint jezelf, dat kan nooit gemodder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ook hier de hond en de "baas" een frisse neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 ga je akelei zoeken, Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: SootheAkelei, mijn beste.Je zal merken dat de drank steeds minder dominant wordt.Kalm aan. Prioriteit is niet drinken.wanneer wordt het minder dan,,nu 9 maanden later is het nog steeds moeilijk..bij mijn dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Zou zo maar kunnen Niwi. Al hoewel, ik denk niet dat ze woont waar ik woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 ik weet ook niet hoelang de wandeling zal zijn...Soothe noch het uithoudingsvermogen van de beide honden... Snoep,....geduld....het komt, het komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Tss ik ging van de week hout halen omdat ik vernikkel in m’n huis omdat de cv niet kan branden zonder olie en die malloten staken, dus er is geen olie of benzine of wat dan ook te krijgen. Kom ik met een auto met hout en een hond thuis, kon het weer niet laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Soothe zijn hond ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 toen ik 9 maanden geleden stopte,dacht ik ..nu wordt ik weer lekker fris en fruitig maar niks daarvan,,ben nog nooit zo moe en lusteloos geweest in me leven en van de lichamelijke ongemakken maar niet te spreken maar we wachten het maar geduldig af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 kun je nagaan hoe erg je er aan toe zou zijn geweest met nog aardig wat drank op, Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Even snel dan. Hoi Snoepje. Ik heb hier eigenlijk geen antwoord op. De trek is toch minder dan dag één, of niet? Wat ook belangrijk is of je het echt wilt. Ik bedoel dit: Als jij het gevoel hebt, dat je iets ontnomen is blijft het knagen. Je moet er 100% van overtuigt zijn, dat het over is, en er 100% achter staan. Als ik een slechte dag heb, is er echt wel eens een alcohol stemmetje. Dan denk ik dit is geweest en blijf er niet in hangen. Er in hangen blijven, blaast het op en vergroot het uit. Zoiets. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Snoepje, ik ben ook niet fris en fruitig. Beste Snoepje, een mens is niet eeuwig fris en fruitig. Het leven is op en neer. Niet alle ongemakken op het stoppen gooien hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Kirky, ga je deze site een nieuwe look geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: SootheEven snel dan.Hoi Snoepje.Ik heb hier eigenlijk geen antwoord op.De trek is toch minder dan dag één, of niet?Wat ook belangrijk is of je het echt wilt.Ik bedoel dit: Als jij het gevoel hebt, dat je iets ontnomen isblijft het knagen.Je moet er 100% van overtuigt zijn, dat het over is, en er 100% achter staan.Als ik een slechte dag heb, is er echt wel eens een alcohol stemmetje.Dan denk ik dit is geweest en blijf er niet in hangen.Er in hangen blijven, blaast het op en vergroot het uit.Zoiets.Sterkte.quote> ja het is inderdaad wel minder dan eersthet missen blijf volgens mijn altijd welen 100 procent erachter staan dat is wel heel erg moeilijk nu nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjetoen ik 9 maanden geleden stopte,dacht ik ..nu wordt ik weer lekker fris en fruitigmaar niks daarvan,,ben nog nooit zo moe en lusteloos geweest in me levenen van de lichamelijke ongemakken maar niet te sprekenmaar we wachten het maar geduldig afquote> Herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 waarom zou je het altijd blijven missen als je er aan ten onder gaat, Snoep ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: niwiwaarom zou je het altijd blijven missenals je er aan ten onder gaat, Snoep ?quote> maar daarom kan je nog wel iets missen al is het slecht voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: snoepjetoen ik 9 maanden geleden stopte,dacht ik ..nu wordt ik weer lekker fris en fruitigmaar niks daarvan,,ben nog nooit zo moe en lusteloos geweest in me levenen van de lichamelijke ongemakken maar niet te sprekenmaar we wachten het maar geduldig afquote> Snoepje (je zult wel lekker zijn- ik herken dit, ik sta moe op en ga moe naar bed, terwijl ik soms meer dan genoeg slaap. Ik overweeg te denken dat het een gebrek aan doelen of iets wat je energie geeft is. Toen ik dronk had ik dit niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Jan er wordt hier wel eens aangeraden om vit. b. te gaan slikken. Misschien dat daar die moeheid vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 mijn moeheid komt een groot deel door het slechte slapen...3 uurtjes per nacht voor de rest zou ik het net weten...maar wel heel erg lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hallo Frummels! Ik heb geprobeerd alles bij te lezen...pffff bijna niet te doen! Maar ook bij mij springen een aantal berichten in het oog. Jopie, je bent een wijze vrouw! Albertina, jij ook! Bij jullie vergeleken, voel ik me een nono. Oke, ik heb genoeg meegemaakt om een trilogie te schrijven, maar toch. Ik moet nog veel, heel veel leren! Kirky??? Nou ik ga zo de keuken maar in, manlief zal denk ik wel honger hebben als hij zo thuis komt. Nog steeds een griepgevoel, dus ik maak het niet laat vanavond. Ik mis echt een aantal mensen hier.... Jullie ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Snoepje, Wat zou je kunnen veranderen waardoor je wel weer meer energie krijgt? Het kan een fysieke oorzaak hebben maar hoeft niet natuurlijk. Ik worstel er zelf ook wel mee op dit moment. Sport je? Fysieke inspanning kan stofjes losmaken die je nodig hebt om beter in je vel te zitten. Of misschien moet je gewoon een lekkere kerel zoeken. Dat is eigenlijk de oplossing die ik voor mezelf bedacht heb. Omdat sporten me niet veel brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 mupke sporten ik moet er niet aan denken...bah op een dag doe ik zat en ben altijd wel bezig een lekkere kerel ...is nog vermoeiender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden