Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An: wat is er?? Oma worden geeft stress.... of is er iets anders aan de hand?? (Behalve evt. drinken??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Slaap goed allemaal en hopelijk morgen gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Igor, schuif es wat op, dicht bijeen is warm, warmer dan hier in elk geval. En de winter moet nog beginnen kuch kuch, HOEST. Pfff, het zweet breekt me uit. Blijf hier komen An, er zal altijd wel iemand zijn waar je je tegen kan uiten. Ik moet er alweer even tussenuit. Druk vannacht (weeral) 't Zal een heel kalm weekend worden voor mij, ondanks ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Even welterusten zeggen, meer niet. Of toch, ik ben blij dat ik naar bed ga. Geen gepeins meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Japie: toch geen gepieker?? We laten M Kadaf maar wat het is??? Slaap lekker! van P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Weer even weg van mijn bezoek. Hannah met mijn dochter gaat het goed. Mijn hersens zijn niet in orde. Dat is alles. Ik geloof dat het nu gaat lukken. Kwestie van overleven die rotzooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Met jouw hersens is niks mis An en je bent hier dus je verstand en gevoel doen het ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi An, Stoppen met roken is volgens mij het moeilijkste wat er is! Logisch dat je een break-down had. Je wordt ook nog eens oma! Hartstikke leuk voor je. En je kan wel zeggen hier dat je niks voelt, maar zolang het allemaal nog stroomt is er vooralsnog niks aan de hand. Gelukkig dat je je nu weer wat beter voelt. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jaap, ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wijfie, een pluim van mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Mooi Wijfie voor herhaling vatbaar morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik ga lekker mijn holletje opzoeken even omschakelen met een spannend boek en een beker warme melk welterusten:lips: An:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik ga naar bed en meld me weer af zonder alcohol truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jah, Hannah kortsluiting. Weer ff weg, doorlopen. Echt foute boel. Zoals ik al zei kortsluiting. En ik heb hier geen zin meer in. Mijn zoon gaf me net een peuk nb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Lastig he, dat stoppen met roken, ik rook als ik drink nog, en dat vindt ik eigenlijk de volgende dag zo smerig! ik kom nu net uit de sportschool en sauna, zo blij dat ik gegaan ben!!! Ik weet het wel, maar ja de uitvoering soms he, hele dag trek gehad, nu niet, maar had ik net trek in een sigaret , dacht dat ik nog ergens een half pakje had, maar niet dus, dus dan maar niet, en eigenlijk nu alweer blij, ik wil niet meer..... Dus An, gewoon morgen weer doorgaan met stoppen, geen man over boord, maar wel even allert blijven, je bent zo goed bezig! Gaat je lukken hoor! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 en voor een ieder die nog wakker is, slaap zacht..... en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zevenstappenplan verhuisd naar draadje jaarpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jan , ik ga het morgen nog lezen. Weer ff gevlucht, ik leef nog steeds, maar dit is niks. en ik rook ook niet, ondanks aanbod van peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An you are erg sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Chapeau An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jan, ik ga dit als een mantra gebruiken denk ik. Ter overtuiging. En er een eigen overtuiging van bakken. Dat helpt wel - heb vaker met zogenaamde affirmaties geoefend. Heb echter een beetje moeite met mijn eigen alles of niks houding. Een beetje kan niet, dat ga ik niet eens proberen. Vraag me ook af hoe het zal zijn als ik zaterdagavond weer in een kroeg ben en anderen van alles naar binnen zie gooien. Maar ben wel trots als het me toch weer is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An, superknap van je! En nu naar bed! Het is weer mooi geweest voor vandaag. Voor allen die nog on-line zijn voor strakjes welterusten. Meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Snap ik Jeannet, ik voel het ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoi Lytse. jazeker had ik je gelezen hoor de vorige keer. Net als nu, eigenlijk lees ik altijd t forum wel ff door. Is een soort van patroontje geworden Ik vind t altijd zo leuk van jou, dat je voor iedereen zo een mooi woord over hebt, ondanks je hetzelf niet al te makkelijk hebt.. Daarom deze ff voor jou Nou maar hopen dat je dit berichtje dan weer leest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hee die Jan alles ok met je? Is t al wat geworden met het daten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden