dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ok Lidia, bedankt voor je antwoord, nu begrijp ik je reactie beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Dank je wel wijfie. Goed gedaan van jou, het afslaan. Top. Het was ff een strijd voor deze meid vanavond maor tis gelukt. Gelukkig dat ik dit forum gevonden heb! Het scheelt zoveel. En de mensen zijn er gewoon voor je als het nodig is. Ik meen het ook altijd goed, maar misschien komt het soms niet zo goed over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Pokpok.....ineens tig blz verder maar ik was ook met van alles bezig voice ook al afgelopen zie ik net hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Slaap lekker Kirky x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Slaap lekker Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Dag Kirk! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 truste Kirk:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Bitterballen zijn altijd gemeen heet als je erin hapt. Smakelijk wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Frumpels ik ga hier afsluiten morgen ochtenddienst dus straks proberen wat slaap mee te pikken nog effe facebooken en dan kribje inklimmen jullie nog veel plezier en straks.....oogjes dicht en snaveltjes toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Mensen, ik ga ook naar bed, want ik heb cassis en sterke koffie op maar ik moet nu echt onderduiken - in bed. Anders vergrijp ik me wellicht alsnog aan het duivels vuurwater. Tijd om alles weg te geven wat er nog staat en wat ik normaal niet zou nemen. Het komt ook omdat ik vrij was vandaag, het vrijdagavond is, weekend voor de boeg en blablabla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Sha, sleep tight. Was fijn je weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet, toch ga je bewust om met jezelf, dat moet je toch kracht geven. Jij bepaalt ipv die rotdrank. Roes voor even en ellende en vertrouwen geschaad voor langer. Dus joe doet het heel gut woman. Sleep tied. Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 truste allemaal, Deze jongen gaat ook, mag het weekend weer werken dus zal alleen `s avonds aanwezig zijn hier tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Truste Akelei en morgen weer zo een mooie dag voor je!!! En alle andere die gaan slapen ook weltrusten Ik ga ook maar slapen denk. Neee ik wacht nog heel ff of Jane binnenkomt die zal toch zo wel komen? Kan ik tenminste weggaan als zij binnenkomt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Daar is Jane.. Hoi Jane, goed dat je binnenkomt want dan kan ik afsluiten: Ik dacht ik wacht nog ff op je, maar was helemaal vergeten dat je natuurlijk eerst nog die 17 blz gaat doorworstelen. Ohh enne vergeet de voice of holland draad niet... Nou weltrusten en slaap lekker voor wie nog op is. Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Witte slaap lekker x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Is Witte weg? Kan ik ff binnenkomen zonder lastig gevallen te worden:D Mijn ineternet ligt er steeds uit en mn pc is supertraag dus niet helemaal bijgelezen, maar jullie hebben goed opgepast terwijl ik weg was, petje af mederfrummers! en slaap een welverdiende slaap strakjes:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Oei, en toen sliep iedereen. Voor als je nog wakker bent een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden