Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Lenie, ik wil het wel even terug lezen,wanneer was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ja sha, ik ga naar bed omdat ik "kapot"ben maar wilde dit toch even aanhalen naar Madelief haar berichtje. @ Fleur...puntjes is een rot gewoonte, je kan ook een komma zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Pff geef mij maar o tjes...veel gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 voor 12.00 nog ja ik was wat later online, dus gaf later antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sorry maar ik duik mijn nestje in een beetje extra slapen kan nooit kwaad dacht ik zo truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Lenie, ik wil voor je naar bed gaat toch graag dat je mijn antwoord nog even leest je hoeft nu geen reactie te geven, slaap lekker meis morgen nieuwe dag....ja toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 AR Snurkse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ?....ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hoi luitjes, Ik ben weer thuis. Heb heerlijk mogen eten, zooo lekker. En: ik heb er geen wijn bij gedronken en (toch!!) was het heeeel gezellig. Ik vraag mij de laatste tijd heel erg af waarOM ik drink. Hier heb ik gehoord (en ik neem het aan) dat je veelal emoties wegdrinkt. Welke dan: vraag ik mezelf af. Heb veel meegemaakt in mijn leven, dacht ook het meeste ""verwerkt"" te hebben voor zover dat kan, of in ieder geval te accepteren. Toch zal m'n drinken uit onlustgevoelens onstaan denk ik. Dus maar verder denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: ShahireLenie, ik wil voor je naar bed gaat toch graag dat je mijn antwoord nog even leest je hoeft nu geen reactie te geven, slaap lekker meis morgen nieuwe dag....ja toch....quote> ohh dat antwoord, ga 'm nu lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Primula!! Misschien drink je gewoon voor de lichte roes.. Niet meer of minder. Er hoeft niet altijd iets achter te zitten, denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 zo he he eindelijk bijgelezen en ja dan reageer ik ook vaak niet meer ik stel voor dat mensen dat niet persoonlijk nemen het gaat zoals het gaat en iedereen doet wat bij haar/hem past. Maar het is een komen en gaan en het is ondoenlijk om het iedereen naar de zin te maken. En eerlijk gezegd denk ik dat de meeste nieuwelingen niet wegblijven uit zich genegeerd/gepasseerd voelen, maar aangezien dit een ADB forum is, ben ik bang dat drank hier een grote rol in speelt. Mensen komen hier vaak na een uitspaating met goede intenties, maar de volgende dag zijn die vaak weer vergeten, of weet men (nauwelijks) dat ze hier zijn geweest. Ik denk Madelief dat je invult voor anderen, wat ik nu misschien zelf ook wel doe. we bekijken de dingen en mensen vaak subjectief he. Maar wel met goede intenties dus. Ik hoop gewoon dat iedereen die ooit wegbleef, of ons niet meer nodig heeft, of ons weet te vinden op het moment dat ze er klaar voor zijn, en dan wel blijven komen tot ze ons niet meer nodig hebben dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 @Bolletje, Nou, dat 'avontuur' op de boerderij was dus helemaal niets voor mij! Geen kwaad woord over werken op 't platteland, maar na twee weken wist 'k wel (en d'anderen ook) dat 'k daar weg wilde. 'k ben nu eenmaal een Godslasterlijk stadsmens, en kan g'woon niet aarden tussen de (koe)-beestjes. 'k doe nu weer werkzaamheden bij 't Sociaal Restaurant en SOS Rommelmarkt. Bij de Voedselbank hebben ze me niet meer nodig. Al met al, gaat 't goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ...staat doorgaans voor vertwijfeling. Ik ben niet mee, kan niet volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Jane: wat verwoord je dit mooi. Ik ben het helemaal met je eens. Ja: we zijn er zelf bij he? Vanmiddag nog: het viel me tegen dat ik niet snel een reactie kreeg. Maar dan trek ik zelf maar weer aan de bel. En dan komt er wel wat. Madelief: ik vind het woord kliek niet prettig! Wat mij betreft: ik hoef niet met iedereen even intensief contact te hebben. Maar af en toe zomaar een knipoog krijgen van iemand of een bloem of een hart: dat doet mij persoonlijk heel goed! Verwarmend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 @ Sha, nu ga ik wel naar bed oke?..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 voor Prima:D een kinderhand is gauw gevuld he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ik meld me even droog af voor het dagpact ik ging vanmiddag nog wel bijna de mist in. laat ik maar wat % halen want misschien krijg ik morgen visite........... dom dom die persoon moet rijden. .... eigenlijk kan het nu wel ik heb het wel in de hand geloof ik ...... domd dom dom ik kan al wel vast wat in huis halen voor de verjaardag :).... enz enz. toen maar een bosje bloemen voor mezelf gehaald weet ik morgen in elk geval nog waarom ik die gehaald heb. zo en nu naar bed. weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Iggie Pop top top top!!! goed gedaan meggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Igor! top top... O nu zie ik dat ik dezelfde woorden als Jane gebruik dus: tof tof hoor! Morgen weer? Doe ik ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 @Igor, Je plaagt Fleurtje nu wel héél erg met al die puntjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Igor, knap gedaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: jane4voor Prima:Deen kinderhand is gauw gevuld hequote> :heart:Zo is het maar net Jane:heart:Ik probeer me altijd maar weer te richten op de dingen die ik krijg!En minder op de dingen die ik niet denk te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Dinah: hoe is het nu met jou? Is je MM helemaal voorbij? Of heb je er na het eten ook nog last van?? Dus je gaat voorzichtig weer beginnen met werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden