Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Luitjes, ik ga afsluiten, ik wens alle 14 aanwezigen een goede avond verder en een goede nachtrust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 15 dus inmiddels...hihi.. voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Zo, de boodschappen zijn opgeborgen. Ook m'n Food Storage is weer een beetje aang'vuld. 'k zit nu aan een ongewone combinatie van yoghurt en vanille vla... Best lekker, eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Truste Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Cha, dat gaan herhalen bedoel je hopenlijk niet weer nachtje ziekenhuis mee hoop ik ;-) Nou sterkte, hoop dat het je lukt joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Vonneke naar bed...ja maar, ja maar....nog niet hoor!! Morgen kan je toch uitslapen? Doe eens mal en blijf nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ik zie dat Madelief offline is...jammer komt een PBtje aan Lieffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 terug Von Kheb het toch nog gevonden peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Teveeeeeeeeeeeeeeltje...waar ben je??? Gaat ie goed daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ja Fleur, volgens mij is hij al 2 dagen (misschien wel 3 ) niet online geweest misschien staat hij nog vooraan in de file denk wel dat hij komt als hij je leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Kan em niet aanpassen..... Dan maar even moderatoren vragen of ze em weg willen halen de omgekeerde tekst.... Dag allemaal fijne avond ik hang op voor ik mn mobiel het raam uitgooi.... Verder met mn kostuum, houdt me van de drank x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Dank je lenie ik haal ook mn gegevens weg, voor info moeten jullie bij lenie zijn. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Haal de link weg, lenie Ik haal zelf zo ook mn gegevend weg. Ik zet het niet voor nix omgekeerd neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Gaat lekker, kan geen pebees beantwoorden. Zet het omgekeerd hier neer haal ik het straks weg....anders moeten jullie maar even ondetling regelen.... --- Intypen bij zoeken op you tube.... Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Gaat lekker, kan geen pebees beantwoorden. Zet het omgekeerd hier neer haal ik het straks weg....anders moeten jullie maar even ondetling regelen.... --- Intypen bij zoeken op you tube.... Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 over niet online gesproken... "onze Nien heeft een bericht gegeven, en er is werkelijk door niemand gereageerd dit zijn in mijn ogen weer - puntjes. zeker omdat er gezegd werd dat ze gemist werd. ik ga naar bed.... slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Joho Lenie.....door niemand gereageerd, maar wel door jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ja Sha wel door mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Gunn hoe is het de afgelopen tijd met je gegaan joh? Is alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Sorry Lenie, ik krijg heel erg het gevoel dat jouw posting niet uit jezelf komt geeft niets maar jij weet zelf ook dat dit soort dingen gebeuren je knalt er meteen achteraan: ik ga naar bed..... ik ga ervan uit dat je gewoon nu naar bed wilt omdat je moe bent... en niet omdat het 'je steekt' omdat je net iets 'te eten' hebt gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Wat is dat toch met iedereen en puntjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: Lenieja Sha wel door mijquote> Nou dat is dan super top!!Waarschijnlijk is er door ons over heen gelezenvervelend maar dat kan gebeuren...ik kan me herinneren dat het pas is geweest...2 dagen terug?volgens mij heeft ze ook maar 1 posting gedaanik zeg het verkeerd: maar 1 posting....zo bedoel ik dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Fleur, puntjes op de i zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden